Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

RAW-vizion - Contest demo
http://soundcloud.com/raw-vizion/raw-vi ... ntest-demo

Tracklist:
01. Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
02. Zatox - The Future
03. Duro And Nitrouz - Crazy Music (Toneshifterz Remix)
04. Atmozfears - Welcome 2 Hell
05. Ran-D - Crossroads
06. RAW vizion - Rock Phaser (Mashup)
07. Alphaverb - Substream
08. Hardstyle Mafia - Distorted Reality
09. Titan & B-Front - Haunted (Original Mix)
10. Zany & The Beholder - Act Of Rage
11. Titan - Remember Me

Weer eens een demotje gemaakt voor een contest, denk zet hem effe hier voor de mensen die geïnteresseerd zijn :D
N-joy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is Titan & B-Front- Haunted hé ;)

Zeker een lekker lijstje, misschien dat ik hem wel meepak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het is Titan & B-Front- Haunted hé ;)

Zeker een lekker lijstje, misschien dat ik hem wel meepak!

Sorry mijn fout, koop die tracks altyd als WAV en dan staan de titels en artiesten enz... vaak door elkaar in itunes, dus dan moet ik het zelf weer veranderen, en toen ben ik B-Front vergeten denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lijst, ga hem luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Als jullie nog tips/comments hebben, laat maar weten word zeer gewaardeerd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live-verslagje:

* Ik kom gelijk lekker in het setje, vind dit een zeer geslaagde opening van de set. BPM staat wel een beetje te hoog naar mijn mening ;)
Vind dat Thugs nét iets te abrupt wordt uitgemixt, je had die nog wel iets langer door kunnen laten spelen.

* Die kicks in The Future :love:
Lekker, dat stukje vocal van Crazy Music er ff doorheen.
Deze overgang vind ik erg geslaagd, je laat ze lekker door elkaar lopen! :thumbsup:

* Overmixje naar Welcome 2 Hell: prima! Overigens ook een lekkere plaat.

* Hierna worden al heel snel stukjes van Crossroads ingemixt, vind ik altijd zeer prettig om te horen!
In de climax laat je hem gelukkig 'solo' doorlopen :thumbsup:
Pff wat een saaie climax van dit nummer trouwens (heeft niks met jouw mix te maken, maar goed :D )
De overmix zelf naar Crossroads: kon beter vind ik. Zeker niet slecht, maar is toch niet helemaal fijn.

* De overgang van Crossroads naar Rock Phaser vind ik niks, te vlug Crossroads weggemixt. Wel een prima mash-up btw.

* Vervolgens de overgang naar Substream: wederom jammer dat je zo abrupt uitmixt. Houdt zelf altijd van een vloeiende mix, maar dit blijft meningsgebonden hé. De mix zelf is namelijk niks mis mee!

* De mix naar Distorted Reality is prima, hier had ik op het moment niet in de gaten dat ie al gemixt was. Klonk wel prima. Vind deze plaat zelf niet echt geweldig helaas.

* Van Distorted Reality naar Haunted vind ik erg lekker (deze is ook niet zo lastig natuurlijk :P ), dat komt vooral door die mid-intro van Haunted, die kun je altijd lekker stil laten vallen. Prima dus!

* De overgang naar Act of Rage vind ik wederom prima, al mag Act of Rage wel iets meer naar voren komen terwijl Haunted nog speelde.

* Dan de laatste overgang; van Act of Rage naar Remember Me.
Lekker om die kicks van Remember Me er al ff doorheen te horen! Jammer dat hier wederom de vorige plaat iets te abrupt wordt uitgemixt.

Lekker mixje Raw-Vizion, luisterde makkelijk weg!
Wel moet ik zeggen dat ik de overgangen liever iets vloeiender hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Live-verslagje:

* Ik kom gelijk lekker in het setje, vind dit een zeer geslaagde opening van de set. BPM staat wel een beetje te hoog naar mijn mening ;)
Vind dat Thugs nét iets te abrupt wordt uitgemixt, je had die nog wel iets langer door kunnen laten spelen.

* Die kicks in The Future :love:
Lekker, dat stukje vocal van Crazy Music er ff doorheen.
Deze overgang vind ik erg geslaagd, je laat ze lekker door elkaar lopen! :thumbsup:

* Overmixje naar Welcome 2 Hell: prima! Overigens ook een lekkere plaat.

* Hierna worden al heel snel stukjes van Crossroads ingemixt, vind ik altijd zeer prettig om te horen!
In de climax laat je hem gelukkig 'solo' doorlopen :thumbsup:
Pff wat een saaie climax van dit nummer trouwens (heeft niks met jouw mix te maken, maar goed :D )
De overmix zelf naar Crossroads: kon beter vind ik. Zeker niet slecht, maar is toch niet helemaal fijn.

* De overgang van Crossroads naar Rock Phaser vind ik niks, te vlug Crossroads weggemixt. Wel een prima mash-up btw.

* Vervolgens de overgang naar Substream: wederom jammer dat je zo abrupt uitmixt. Houdt zelf altijd van een vloeiende mix, maar dit blijft meningsgebonden hé. De mix zelf is namelijk niks mis mee!

* De mix naar Distorted Reality is prima, hier had ik op het moment niet in de gaten dat ie al gemixt was. Klonk wel prima. Vind deze plaat zelf niet echt geweldig helaas.

* Van Distorted Reality naar Haunted vind ik erg lekker (deze is ook niet zo lastig natuurlijk :P ), dat komt vooral door die mid-intro van Haunted, die kun je altijd lekker stil laten vallen. Prima dus!

* De overgang naar Act of Rage vind ik wederom prima, al mag Act of Rage wel iets meer naar voren komen terwijl Haunted nog speelde.

* Dan de laatste overgang; van Act of Rage naar Remember Me.
Lekker om die kicks van Remember Me er al ff doorheen te horen! Jammer dat hier wederom de vorige plaat iets te abrupt wordt uitgemixt.

Lekker mixje Raw-Vizion, luisterde makkelijk weg!
Wel moet ik zeggen dat ik de overgangen liever iets vloeiender hoor.

Bedankt man, hier kan ik wat mee :D ik zal er is op gaan letten om het vloeiender te laten lopen!
Maar ik stel het zeer op prijs dat je zo'n uitgebreid verslag heb gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine moeite, graag gedaan ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle