Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Raw inc @ FearFM - 12-03-2011 - Episode 7:
http://www51.zippyshare.com/v/53382095/file.html

Tracklist:
01. Coone - Starf*ckers
02. Low-E & Alter Egosz - Kartong
03. Josh & Wesz - Rubdown
04. Alphaverb & Intractable One - Triangle of Life
05. The Vision - Knock Down
06. Bioweapon - Cosmic Destination 2010
07. Hardstruction - Noisecontrollers Mashup
08. Dozer - Syren
09. Frequencerz - Phaser
10. Geck-o & Phrantic - Can't Stand Still
11. Heatzone - Insane
12. Bass Modulators - NRGizer
13. Donkey Rollers - Voice of Conscience
14. Degos & Re-done - Outside the box
15. Crypsis - Strike

http://www.rawinc.nl
http://www.youtube.com/rawincorporated
http://www.twitter.com/rawincorporated

Suspended is vrijgegeven en hier te vinden:
Raw Inc - Suspended
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
:thumbup:
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
Ik keek naar Raw inc, ik keek naar de tracklist, dat dwong me weer te kijken naar Raw inc, waarop ik weer naar de tracklist keek... wederom een blik op Raw inc, toen barstte ik enigszins in lachen uit...
F
Hardtraxxer
215 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Raw Inc. bestond al voor de "Raw-Style" hype ;)
Donateur
last seen May 2018
Ik ook
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Jur wrote:Ik keek naar Raw inc, ik keek naar de tracklist, dat dwong me weer te kijken naar Raw inc, waarop ik weer naar de tracklist keek... wederom een blik op Raw inc, toen barstte ik enigszins in lachen uit...
Jur wrote:Ik ook
Maak je niet zo druk joh, t is best een leuk lijstje imo ;)
N
Jur wrote:Ik keek naar Raw inc, ik keek naar de tracklist, dat dwong me weer te kijken naar Raw inc, waarop ik weer naar de tracklist keek... wederom een blik op Raw inc, toen barstte ik enigszins in lachen uit...
Man wat kan jij bullshit poepen zeg.. Alsof de naam van een artiest altijd gelijkwaardig is aan de stijl (als je dat ermee bedoelt)

Noisecontrollers.. 2x fout. 1: Het is geen noise, maar heppie de peppie kermisstyle. 2 ze hebben het dus niet onder controle, wat een DJ-paupers.

Zo maar een voorbeeld. Stoor me vrij erg aan mensen zoals jij die hun elektronische penis willen vergroten door die van anderen kleiner (proberen) te maken..
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Nazale wrote:Zo maar een voorbeeld. Stoor me vrij erg aan mensen zoals jij die hun elektronische penis willen vergroten door die van anderen kleiner (proberen) te maken..
Zow wat een opmerking! :worship:
Donateur
last seen May 2018
Nerdrage
Donateur
last seen May 2018
Daarnaast Nazale, ik zeik NOOIT op iets of iemand... integendeel.
Bij deze set viel dit me gewoon op.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Nazale wrote:
Man wat kan jij bullshit poepen zeg.. Alsof de naam van een artiest altijd gelijkwaardig is aan de stijl (als je dat ermee bedoelt)

Noisecontrollers.. 2x fout. 1: Het is geen noise, maar heppie de peppie kermisstyle. 2 ze hebben het dus niet onder controle, wat een DJ-paupers.

Zo maar een voorbeeld. Stoor me vrij erg aan mensen zoals jij die hun elektronische penis willen vergroten door die van anderen kleiner (proberen) te maken..
Naast de reactie van Jur slaat ook jouw reactie op niks! Ze controleren hun noise, niet het draaien, dus sowieso is je argument over het DJ zijn bullshit. Plus dat is het 'jouw' mening dat Noisecontrollers heppie de peppie kermisstyle maken, wat naar mijn mening weer nergens op slaat want als er één act bestaat uit variatie is het wel Noisecontrollers.

On-topic: Tracklist ziet er leuk uit! ;)
Donateur
last seen May 2018
Arnie, dat was een voorbeeld van 'm ;)
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Thanks voor de reacties. Leuke discussie weer haha :D
Donateur
last seen May 2018
Nogmaals, bedoelde 't niet kwaad... ik ben - zoals Nazale doet lijken - niet van het e-peenen.

Ben trouwens wel benieuwd hoeveel centimeter die van hem groeide na het plaatsen van zijn reactie... ;)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Jur wrote:Nogmaals, bedoelde 't niet kwaad... ik ben - zoals Nazale doet lijken - niet van het e-peenen.

Ben trouwens wel benieuwd hoeveel centimeter die van hem groeide na het plaatsen van zijn reactie... ;)
>.<