Last friday we performed at "F*ck 2011", we did a megamix. This megamix contains a bunch of mash-ups from tracks of 2011. These are tracks which are in our opinion the best of 2011.
01. Brennan Heart aka Blademasterz - Secret Of The Blade 02. Josh & Wesz - RHTM 03. Coone & Da Tweekaz - D.W.X (Audio Attack Vocal) 04. Dr. Rude - Midnight (Scope DJ Remix) (Rock Hypnotic Again Vocal) 05. Scope DJ - Hypersonic (Stargazer Vocal) 06. D-Block & S-te-fan & Isaac - Burning Love/In The Air 07. Technoboy - Vanilla Sky 08. Audiofreq & Frontliner - Tear U Down/Call of the Visionary (Part of the hard Vocal) 09. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - The Dream Goes On 10. Toneshifterz & S Dee - Party Down 11. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit_ 12. Headhunterz - Make It Loud (Discorecord/Another Level Vocal) 13. Wasted Penguinz - Melancholia 14. Toneshifterz & S Dee - Party Down (Outro) 15. Bioweapon - Bass Power 16. Dr. Rude - Drop The Mixtape (Coone Remix) 17. Noisecontrollers - Unite 18. Code Black - Visions/Red Planet 19. Wildstylez - Stardust (TNT Vocal Sounds Mashup) 20. Arkaine - Voice of Desire (Monstah Vocal) 21. Alpha2 & Wildstylez - Breathe 22. Ran-D & B-Front - Rebirth 23. The Pitcher - Ain't Nobody 24. Wildstylez - Into The Light (Ain't Nobody Vocal) 25. The Prophet - Really Don't Care 26. Noisecontrollers - Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp) 27. The Pitcher - The Rising 28. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive 29. Toneshifterz - Da Phunk (Nitrouz Remix) 30. Toneshifterz - Psychedelic Wasteland 31. TNT vs. Alpha2 - First Rematch (Let It Go Kick + Vocal) 32. TNT & Brennan Heart - Punk Fanatic
Blijf het grappig vinden dat jullie als naam Raw Inc. hebben, totaal ongepast imo. Dit is ook best een euphorisch hitjes lijst, vrij weinig rauwe en harde tracks. Misschien Euforic Inc. iets voor jullie? XD
Blijf het grappig vinden dat jullie als naam Raw Inc. hebben, totaal ongepast imo. Dit is ook best een euphorisch hitjes lijst, vrij weinig rauwe en harde tracks. Misschien Euforic Inc. iets voor jullie? XD
Tsja, hebben er wel eens aan zitten te denken om het te veranderen, maar waarom zouden we... Hardstyle blijft één style en de naam was al voor het Rawstyle gebeuren. We kunnen ook allemaal harde dingen gaan draaien wat totaal niet in ons straatje ligt, maar we willen ons ding blijven doen. Pech, maar ik ben er blij mee.
Lijst is toegevoegd trouwens, misschien een beetje rommelig, maar dit leek me beter dan allemaal mashupnamen te gaan maken.
Thanks, we hebben dit ook live gedaan, was meer een test en wist dus echt niet wat ik moest verwachten omdat er best onverwachtse dingen inzaten. Reacties waren goed, dus dat was bevestiging dat ik hem nog maar een keer moest maken om op internet te zetten.
snap dat gezeur over de naam niet echt, Technoboy draait toch ook geen techno? beetje onnodige reactie van je!