Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 22:42 

Hardtraxxer

Tracklist:

. TNT a.k.a Technoboy 'N' Tuneboy Vs. DJ Stephanie - The Mojo
2. Noisecontrollers feat. Alpha2 - Moonraker
3. Tatanka - Let's Rock (Wildstylez Remix)
4. Swedish House Maffia & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg)
5. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
6. The Pitcher Ft. B - Front - Noctus Noa
7. Artic - Fuck the fake shit (Adaro remix)
8. DJ Zany & The Beholder - Act Of Rage
9. Titan ft. B-Front - Haunted
10. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Cut Mix)
11. Radical Redemption - Devastation & Disorder
12. Chris One - Killshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:07 

Hardtraxxer

Feedback is welkom ;) :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:56 

Hardtraxxer

Ik heb je mix geluisterd, en ik moet zeggen dat deze lekker weg te luisteren is.
De track keuze had i.m.o. wat origineler kunnen zijn, al heb je dat volgens mij wel geprobeerd.
Verder vond ik je overgangen goed, alleen had ook daar iets meer variatie in mogen zitten, dat houdt het interessant om naar te luisteren, nu kan ik bij wijze van het moment van inmixen al raden en dan gaat de spanning er een beetje vanaf als je me begrijpt ;) .
Ik had het bijv. leuk gevonden als je in een 2e climax al ging inmixen met wat teasen tussendoor (Dat vind ik altijd wel mooi), om het zo spannend te houden.

Maar al met al een leuk mixje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:42 

Hardtraxxer

Thnx voor de feedback

Ik heb idd mijn tracklist proberen te combineren met wat oudere tracks en nieuwe releases en geprobeerd om de nummers wat langer af te spelen ipv wat ik normaal doe dat ik vaak bij de 2e climax het volgende nummer inmix.
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Leuk lijstje, luistert lekker weg maar ik ben het er ook wel mee eens dat het soms enigszins saai is omdat het toch wel veel outro-intro mixen is.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle