Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set was dit. :loving: Heerlijk doorgemixt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Wat een set was dit. :loving: Heerlijk doorgemixt ook.


Dat vond ik ook al! Maar het lijkt ook dat er gebruik gemaakt is van eigen gemaakte mixcuts ofzo. Het loopt allemaal net iets te strak door. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
_theon_ schreef:
Wat een set was dit. :loving: Heerlijk doorgemixt ook.


Dat vond ik ook al! Maar het lijkt ook dat er gebruik gemaakt is van eigen gemaakte mixcuts ofzo. Het loopt allemaal net iets te strak door. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Hij heeft veel edits in de set zitten, soms een stukje break eruit, soms een mid eruit. Zorgt ook voor meer tempo.
Hij heeft geen nummers gepremixed zo te horen aan de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm zo’n setje had ik ook wel mee willen maken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar leuke plaatjes, maar geen afsluitwaardig setje op zo'n concept naar mijn mening :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Jeetje, wat is MC DV8 een kut MC. Loopt alleen maar onzin uit te kramen. Iedereen kan het beter dan dat deze kerel het doet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:34 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Jeetje, wat is MC DV8 een kut MC. Loopt alleen maar onzin uit te kramen. Iedereen kan het beter dan dat deze kerel het doet. :D


Eens maar denk dat MC Dart dit nog erger kan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
_theon_ schreef:
Wat een set was dit. :loving: Heerlijk doorgemixt ook.


Dat vond ik ook al! Maar het lijkt ook dat er gebruik gemaakt is van eigen gemaakte mixcuts ofzo. Het loopt allemaal net iets te strak door. Maar dat kan ook aan mij liggen.


Dit doe ik zelf ook altijd. Zelf edits maken van nummers, om wat meer 'controle' over mijn set te krijgen (stuk break overslaan, mid-outro die vetter is dan mid-intro dus die als mid-intro gebruiken en noem maar op). Het zou ook live kunnen m.b.v. hotcue's, maar hier is naar mijn idee ook weinig mis mee en je onderscheid je ook weer enigszins van andere DJ's :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben inmiddels ook allang voorbij het punt dat het live moet gebeuren. Gewoon een interessante set met wat platen en edits die je niet verwacht.

Zo'n setje van Freqz op HHz, of Faster 'n Further (Kriss Kross Edit), daar word ik oprecht enorm naar van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tanz electric en choirs was heel vet. Verder vond ik het veel te veel 2010 en later :( Zo zonde dat ie niet wat ouder werk pakt. En gangsters don't dance en kings of the underground, bah :sick:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle