Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Tracklist:
01. Ran-D - Zombie
02. Ran-D - #MyWay (ANDY SVGE Remix)
03. Alpha2 & Ran-D - Blinded
04. Ran-D & D-Sturb - Back to Life
05. Ran-D - The New Shit (Bass Chaserz Remix)
06. Ran-D Ft. E-Life - Firestarter
07. Gunz For Hire - Sickness
08. Ran-D - Eardamage
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4. Ran-D & D-Sturb - Back To Life
5. Alpha Twins & Ran-D - The New Shit (Bass Chaserz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 22:42 
 
Hardtraxxer

Iemand de tracklist van de set van B-front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 schijnt de collab met D-Sturb te zijn.
Heb hier toch wel erg van genoten, nieuwe G4H track klinkt ook weer goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

4 en 5 klonken beiden heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
Iemand de tracklist van de set van B-front?


1. B-Front & Phuture Noize - The Paradox
2. B-Front - Our Soul (Qlimax Edit)
3. B-Frontliner - World Outside
4. B-Front - Blackness
5. B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness
6. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
7. B-Front - Undiscovered
8. B-Front - Silent Scream
9. B-Front & Alpha2 - Lost
10. B-Front - Beyond Reality
11. B-Front - Dark Moon
12. B-Front - Mysterias (Qlimax Edit)
13. B-Front - EVP
14. B-Freqz - Techno

Bron: FB B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste minuut hoor je gelijk zon pleuris kind die weer als een downer op zn fluit moet gaan blazen

gvd dit was dik jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allemaal vette tracks, die The New Shit remix van Bass Chaserz en de collab van Ran-D en D-Sturb klinken erg gaaf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen de melo van My Way voorbij kwam kreeg ik wel een glimlach op mn gezicht zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker heurrrr, alleen die fluitblazer mag wel thuisblijven op zich :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achteraf gezien was deze set nog zo slecht niet. Wel de minste van de hele avond imo, maar zeker niet zo slecht als ik gedacht had. Had gewoon te maken met de teleurstelling dat we nog een half uur op B-Front moesten wachten. :D Irriteer me wel mateloos aan die vent met z'n fluit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Achteraf gezien was deze set nog zo slecht niet. Wel de minste van de hele avond imo, maar zeker niet zo slecht als ik gedacht had. Had gewoon te maken met de teleurstelling dat we nog een half uur op B-Front moesten wachten. :D Irriteer me wel mateloos aan die vent met z'n fluit :/


Die gek hoorde je ook door B-Front heen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik hem terug luister vind ik hem nog steeds kut, het pakt me buiten de remix van Andy Svge, gewoon allemaal niet :/
Met name door de kicks, die pingpong gevallen tussendoor, het hoeft van mij echt niet >.<
Denk ook zeker dat de teleurstelling dat hij surprise act was en er zo minder tijd voor B-Front was nog steeds meespeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf het een top set vinden, zombies was ook gewoon magisch :loving:

Maar ja, bah, had ook op Bfront gehoopt. En wat was het tempo van Ran-D tergend langzaam, zeker vergeleken met Frequencerz die ervoor stonden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ff m'n eigen vraag uit het A2 album topic kopiƫren: ligt het aan mij of is Blinded nog enigszins aangepast? De synths klinken in deze set (en de XQ Ran-D set) anders dan Blinded op het album :huh:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle