hotymoty schreef:
Was erg saai en een gemiste kans. Eerste nummer was het hoogtepunt, namelijk de Uprising Bootleg. Daarna was het letterlijk dezelfde set als op Defqon vorig jaar minus Lions, Gates Of Orion, Remember The Name en Don't Look. Draai dan de platen die je normaliter niet hoort. Erg jammer.
Buiten dit is het wel een leuk initiatief van Ran-D.
Martin Waus schreef:
Precies wat hierboven staat.
Draai dan bij zoiets als dit platen die je in de huidige sets niet zo vaak hoort.
Op een feest snap ik het maar hierbij kan je toch mooi afwijken
Nou nou, lekker ondankbaar jongens
Alsof je een duur kaartje hebt gekocht voor dit.
Derde week op een rij dat hij dit doet en dat is niet omdat hij zijn eigen muziek nog moet promoten..
Lichtshow en cameraploegje erbij.
Eerste sessie zat vol met nieuwe muziek, ook van hemzelf. Classic setje was top en ook hiervan is 40% nog niet gereleased.
Heb er weer van genoten

Vind het sowieso erg mooi om te zien hoeveel van dit soort dingen er worden georganiseerd binnen de hardstyle.