Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg)
02. Gunz For Hire - Bella Ciao
03. Gunz For Hire - Sicario
04. U2 - Every Breaking Wave (Gunz For Hire Bootleg)
05. Ran-D & Adaro & Frequencerz ft. E-Life - Battleborn
06. Gunz For Hire - May God Be With You All
07. Gunz For Hire - No Mercy
08. Gunz For Hire - Bolivia (G4H Blood Brothers Remix)
09. Gunz For Hire - Blood Brothers
10. Gunz For Hire - Toy Soldiers
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 18:47 
 
Hardtraxx Elite

Was erg saai en een gemiste kans. Eerste nummer was het hoogtepunt, namelijk de Uprising Bootleg. Daarna was het letterlijk dezelfde set als op Defqon vorig jaar minus Lions, Gates Of Orion, Remember The Name en Don't Look. Draai dan de platen die je normaliter niet hoort. Erg jammer.

Buiten dit is het wel een leuk initiatief van Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat hierboven staat.

Draai dan bij zoiets als dit platen die je in de huidige sets niet zo vaak hoort.
Op een feest snap ik het maar hierbij kan je toch mooi afwijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Was erg saai en een gemiste kans. Eerste nummer was het hoogtepunt, namelijk de Uprising Bootleg. Daarna was het letterlijk dezelfde set als op Defqon vorig jaar minus Lions, Gates Of Orion, Remember The Name en Don't Look. Draai dan de platen die je normaliter niet hoort. Erg jammer.

Buiten dit is het wel een leuk initiatief van Ran-D.


Martin Waus schreef:
Precies wat hierboven staat.

Draai dan bij zoiets als dit platen die je in de huidige sets niet zo vaak hoort.
Op een feest snap ik het maar hierbij kan je toch mooi afwijken


Nou nou, lekker ondankbaar jongens :thumbdown:

Alsof je een duur kaartje hebt gekocht voor dit.
Derde week op een rij dat hij dit doet en dat is niet omdat hij zijn eigen muziek nog moet promoten..
Lichtshow en cameraploegje erbij.

Eerste sessie zat vol met nieuwe muziek, ook van hemzelf. Classic setje was top en ook hiervan is 40% nog niet gereleased.

Heb er weer van genoten :) Vind het sowieso erg mooi om te zien hoeveel van dit soort dingen er worden georganiseerd binnen de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Alles kut enter!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2020 19:12 
 
Hardtraxx Elite

RvD schreef:
hotymoty schreef:
Was erg saai en een gemiste kans. Eerste nummer was het hoogtepunt, namelijk de Uprising Bootleg. Daarna was het letterlijk dezelfde set als op Defqon vorig jaar minus Lions, Gates Of Orion, Remember The Name en Don't Look. Draai dan de platen die je normaliter niet hoort. Erg jammer.

Buiten dit is het wel een leuk initiatief van Ran-D.


Martin Waus schreef:
Precies wat hierboven staat.

Draai dan bij zoiets als dit platen die je in de huidige sets niet zo vaak hoort.
Op een feest snap ik het maar hierbij kan je toch mooi afwijken


Nou nou, lekker ondankbaar jongens :thumbdown:

Alsof je een duur kaartje hebt gekocht voor dit.
Derde week op een rij dat hij dit doet en dat is niet omdat hij zijn eigen muziek nog moet promoten..
Lichtshow en cameraploegje erbij.

Eerste sessie zat vol met nieuwe muziek, ook van hemzelf. Classic setje was top en ook hiervan is 40% nog niet gereleased.

Heb er weer van genoten :) Vind het sowieso erg mooi om te zien hoeveel van dit soort dingen er worden georganiseerd binnen de hardstyle.


Zoals ik al eerder zei, vind ik dit wel een leuk initiatief. Alleen zie ik de waarde en nut er niet van in als G4H alleen maar nummers draait die we een jaar geleden precies in dezelfde set al gehoord hebben in een liveset van Defqon. Is toch een gemiste kans.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle