Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ran-D @ Euphoria (15-01-2011):
http://www25.zippyshare.com/v/97632791/file.html

Tracklist:
01. Psyko Punkz - No Matter The Time
02. Wildstylez & Alpha Twins - Breathe
03. The Prophet - Pitch Black
04. Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels Remix)
05. Pavo - Communicate
06. Ran-D - Feel My Fire
07. Wild Motherfuckers - Hard Bass
08. Alphaverb - Substream
09. Ran-D & Adaro - In For The Kill
10. Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
11. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
12. Zatox - The Future
13. Zatox & Ran-D - Indoctrination
14. Crypsis - Strike
15. Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
16. Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance
17. Zatox - Irreplaceable
18. The R3bels - Straight To Da Beat
19. Ran-D - Crossroads
20. Ran-D & Adaro - Under Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ran-D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een fijne set als afsluiter! Wel een trapje minder hard dan het einde van Zany, maar dat was ook niet zo gek. Was niet zo onder de indruk van Gangsters Don't Dance, maar dat is maar 1 track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit :) ! Substream en Gangsters Don't Dance! :drool:

Owja, perfecte afsluiter natuurlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er weer heerlijk uit! Ran-D blijft me favoriet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neem niet zoveel sets meer mee maar dit is een uitzondering :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 23:54 
 

No Matter Of Time! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele leuke tracklist:)..wordt meegenomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lijst, word beluisterd dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

my goood lekker! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mixt die er ook op los seg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een helden set!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

Heel lekker hoor, maar weet iemand wanneer de livesets van loudness te downloaden zijn???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeppie123 schreef:
Heel lekker hoor, maar weet iemand wanneer de livesets van loudness te downloaden zijn???


Die worden vlak voor de komende Loudness uitgezonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:26 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
jeppie123 schreef:
Heel lekker hoor, maar weet iemand wanneer de livesets van loudness te downloaden zijn???


Die worden vlak voor de komende Loudness uitgezonden.


Thanks, nog een dikke maand geduld hebben dus;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEERLIJK :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een set, heerlijk gemixt ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ran-D is the :bomb: :evil: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jezus christus wat is dit geil ik ren wild door de woonkamer!!!!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik mis Untill We Meet Again :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijk dat hij ook nog eens crossroads draait tegen het eind!
Staat nu op play :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo lekkere tracklist, gaat mee! :bomb:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle