Heeel leuk om te volgen! Moet wel zeggen dat het geluid bijzonder slecht is afgesteld. De stemmen zijn bijna niet te horen en de toegevoegde geluiden zijn heel hard. Moet het geluid hele tijd zachter en harder zetten...
Buiten dat is het natuurlijk heel vet dat Ran-D en DV8 dit regelt! Credits naar hen is terecht!