Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Radness - Los Met Lombom #8:

Zippy: https://www54.zippyshare.com/v/XiKtj23L/file.html

Tracklist:
1. Jack of Sound - Zombies
2. Re-Volt - Invictus
3. Gunz for Hire - Evolution Complete
4. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm (The Machine Remix)
5. Donkey Rollers - Total Domination
6. Cellrock - Speakers on Rec
7. Chris One - Scum (Caine Remix)
8. The R3belz & Vamper - Cosmik
9. Frequencerz - No Escape (Alcatrazz Anthem 2012)
10. Pavo - Elektronik
11. Zany - Worship
12. Alphaverb - Stimulate Your Curiosity
13. The Prophet - Fuck-R
14. Slim Shore - Scars
15. The Machine - Sound Of The Machine
16. B-Front - Face The Truth
17. Luna & E-Force - Shade Of The Night
18. DJ Thera - Twilight Zone
19. Solutio & The I's - Immortal
20. Sasha F & Chris One - Recruit

Nummertje 8 alweer! Dit keer een lijst wat zeker in het hokje Raw Classics geplaatst mag worden. Hier en daar wat schoonheidsfoutjes en een enkele mindere overgang, maar over het algemeen zeker tevreden. Enjoy! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 10:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net op gehad. Was heerlijk, gave lijst!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 10:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker lijstje, was top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg lekkere lijst maat! Gaat na werk direct aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt allen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist helemaal niet dat jij draaide Sander! Was erg benieuwd naar het mixwerk en het viel zeker niet tegen. Sommige overgangen waren zeer goed:

Scum remix -> Cosmik. Sounds passen goed bij elkaar. Het 'lege' aan de begin van de mid van Cosmik wordt opgevuld door de sounds van de Scum remix. Geeft er veel drive mee aan de overgang.
Scars -> Sound Of The Machine. Ben normaal niet zo van de plaat langzaam over laten gaan in een andere drop. Klinkt hier echter prima en de impact van The Machine kick vangt het wegzakken van Scars goed op. Volume/EQ ook goed gebruikt om wel de vocal voor de drop te laten horen maar niet te abrupt te laten klinken.
Sound Of The Machine -> Face The Truth. Heerlijk! Platen versterken elkaar en het wordt niet druk. Zeker een geslaagde en gewaagde overgang dus.

Sommige ook iets minder. Heeft vooral te maken met abrupte eindes zoals Cosmik -> No Escape -> Elektronik. Zou dan eerder de mid/hoog wegdraaien of een effect gooien op de plaat die je uitmixt. Maar over het algemeen zeker genoten van je mix. Platenkeuze is ook heerlijk. Lekker divers met een aantal platen die ik al jaren niet meer heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Theon! Ik heb hier al een aantal jaar een controller liggen, maar heb het ongeveer een halfjaar geleden serieus opgepakt, dus mix inderdaad nog niet zo lang haha. Fijn dat de mix in de smaak viel en over je complimenten over het mixwerk :D Over het abrupt uitmixen dat is inderdaad nog een dingetje wat ik kan verbeteren vind ik zelf. Ik wil ook meer effecten proberen toe te passen in mijn volgende sets :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle