Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Radness - Los Met Lombom #1


https://www104.zippyshare.com/v/CBP5wxuO/file.html

Alweer 6 jaar geleden kocht ik een Numark Mixtrack Pro II. In die tijd niet ontzettend veel tijd aan besteed en toen mijn koptelefoon ter zielen ging heeft ie 3 jaar lang stof gehapt. Nu in de lockdown periode heb ik besloten het weer op te pakken en ook steeds meer setjes op te nemen. Dit is de eerste die ik met jullie deel en er zullen er ongetwijfeld nog meer volgen :)

Tracklist:
1. D-Block & S-Te-Fan - From The Hard
2. Nagoom - Elements (Rebourne Remix)
3. The Pitcher - The World Beyond (Destress Festival Anthem 2015)
4. Coone - Beat On My Drum
5. Bass Modulators - The Same Frequence (Frequence Anthem 2013)
6. Josh & Wesz - Underground Language
7. Wildstylez - R.U.S.H.
8. Neilio - Way Beyond
9. Low-E & Zero Sanity - Beat Like A Drum
10. DJ Phil Ty - A Kay A (Da Tweekaz Remix)
11. Festuca - Fundamental Notes
12. Shockerz - Rise Like The Sun
13. TNT Aka Technoboy 'N Tuneboy - Naked
14. Udex - Paralytic
15. Omegatypez - Dirty Style
16. Jack Of Sound - Machine
17. The Vision - Friends
18. Alphaverb - I (In Between) (I'm Not Euphoric Mix)
19. Zany & Crypsis - C#NT
20. Radical Redemption & Digital Punk - Protest Of Indignation


Zoals gezien in de tracklist bestaat deze set vooral uit melodische plaatjes van net na de classics periode. Mixwerk is nog niet overal even goed, maar daar zal uiteraard nog aan gewerkt worden :). Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2020 19:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vette lijst, gaat binnenkort aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2020 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Vette lijst

Paar vergeten platen er tussen, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 09:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Luisterde lekker weg, sommige overgangen wel wat rommelig, maar trackkeuze compenseerde goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker setjeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks heren en dame ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 11:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net opgehad, was lekkah!!

19 blijft ook echt een ondergewaardeerde plaat.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle