Tracklist: Radical Redemption – Condemned Radical Redemption – Accumulated Filth Radical Redemption – Watch Yourself Radical Redemption – The Black Demon Radical Redemption – Secret Syndicates (Beat The Bridge 2014 Anthem) Radical Redemption – Devastation & Disorder (Daylight 2012 Anthem) Radical Redemption – Annihilate Minus Militia – Crackin’ Your Ribs Minus Militia – Street Regulator Radical Redemption & E-Force – In The House Radical Redemption – God’s Child Hard Driver & Radical Redemption – United From The Start Radical Redemption & Tartaros – One By One Day Mar – Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix) Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher – Unlike Others Radical Redemption & Digital Punk – River Of Souls Angerfist & Radical Redemption – Messenger Of God
Aangezien Radical Redemption op dit moment met een nieuw album bezig is, leek het mij wel een leuk idee om een set te maken. Ik heb geprobeerd om een leuke, gevarieerde tracklist te maken.
In mijn ogen komen zijn beste tracks op het nieuwe album, maar ik ben van mening dat Watch Yourself en Accumulated Filth de beste tracks zijn die hij tot nu toe geproduceerd heeft.
Wat is/zijn in jullie ogen de beste track(s) van Radical Redemption?