Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:34 

Hardtraxxer

Download Radical Redemption @ Qapital 2014:

Tracklist:
1. Menace II Society - Chronic Disorder (Edit)
2. Radical Redemption - God's Child
3. Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat The Bridge Anthem 2014)
4. Radical Redemption - Don't F*ck With The Radical
5. Radical Redemption - The Ressurected Soul
6. Radical Redemption - Devestation & Disorder (Official Daylight 2012 Anthem)
7. Radical Redemption - Prostitute
8. Radical Redemption - & Kold Konexion - The Motherload
9. Radical Redemption & Tartaros - One By One
10. Radical Redemption & Crypsis ft. Mc Tha Watcher - Unlike Others
11. Radical Redemption ft. MC Tha Watcher - Spell of Sin
12. Radical Redemption - Brutal 3.0
13. Radical Redemption - The Black Demon
14. Angerfist & DJ Vince - No Fucking Soul
15. Tommyknocker - Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:36 

Hardtraxxer

In ieder geval zijn de Minus Militia track eruit geknipt, maar dat was zoals gewoonlijk te verwachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Tracklist: Spell of Sin
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:40 

Hardtraxx Elite

Dat openingsnummertje was wel ff genieten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:47 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Dat openingsnummertje was wel ff genieten :drool:

Angerfist & Vince - No Fucking Soul
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:49 

Hardtraxx Veteran

14. Angerfist & Vince - No Fucking Soul
15. Tommyknocker - Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:01 

Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
In ieder geval zijn de Minus Militia track eruit geknipt, maar dat was zoals gewoonlijk te verwachten xd

Te verwachten? Ik verwachtte dat eerlijk gezegd niet omdat ze al te horen zijn in de Hardbass set.

EDIT: op Be Prepared na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 17:56 

Hardtraxxer

Mensen zeuren over Frontliner maar RR draait ook zelden nummers van andere artiesten, beetje voorspelbaar altijd dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:00 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
Arrow schreef:

Te verwachten? Ik verwachtte dat eerlijk gezegd niet omdat ze al te horen zijn in de Hardbass set.

Precies dit. Snap t ook niet helemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:17 

Hardtraxx Elite

Was dit RR Live? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:26 

Hardtraxx Elite

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:28 

Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Qlown schreef:
Arrow schreef:

Precies dit. Snap t ook niet helemaal...

Omdat dit best goeie kwaliteit geluid is en ik denk dat ze die nummers ook maar tijdelijk eenmalig terug laten zien in de set van Hardbass omdat dat hun eerste keer als Minus Militia was, daarna is het wss gwn tijdelijk exclusief houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:53 

Hardtraxx Veteran

Alweer dezelfde tracks :/ en alleen maar zijn eigen tracks op een handvol na. Begint ook last van het frontliner syndroom te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:54 

Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Mensen zeuren over Frontliner maar RR draait ook zelden nummers van andere artiesten, beetje voorspelbaar altijd dit.

Wordt vaak genoeg over gezeurd hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Vind het op zich niet eens vervelend dat RR veel eigen tracks draait, daar kom je voor naar zijn set in principe (net zoals bij Frontliner eigenlijk).
Organisatoren kunnen die 2 heren beter gewoon veel vaker Live laten draaien. Frontliner is al helemaal geschikt daarvoor nu hij die nieuwe apparatuur heeft. En de keren dat je dan niet Live staat kun je een meer gevarieerde tracklist samenstellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ik word zo kotsmoe van Radical Redemption en de hype daarvan, ongelofelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 20:16 

Donateur

Dit was niet echt best nee. Ook beetje nutteloos om RR 45 minuten te geven als hij afsluit, dan moet het ook in 45 minuten naar een hardcore afsluiting. Resultaat is alles afraffelen en het BPM omhoog jagen. Komt gewoon het beste tot z´n recht als die minimaal een uur staat. Beste sets waren m.i. Decibel en Q-base waar hij beide 1,5 uur stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:30 

Hardtraxxer

word inderdaad tijd dat de hype overwaait.. elke set is het zelfde, elk nummer klinkt het zelfde.. was leuk voor even maar vind het nu wel genoeg geweest :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:37 

Hardtraxx Veteran

Omdat Radical overal afsluit draait hij vaak eigen tracks. Maar op BTB stond hij rond 8 uur en dan draait hij zeker veel andere tracks ook. Er zijn niet heel veel tracks die in hetzelfde straatje liggen om af te sluiten mee. Want RR tracks zijn wel afsluitwaardig. Maar als hij tracks van Delete ofzo gaat draaien past niet echt in de set daarom denk ik dat hij veel eigen tracks gebruikt als hij afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:42 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Omdat Radical overal afsluit draait hij vaak eigen tracks. Maar op BTB stond hij rond 8 uur en dan draait hij zeker veel andere tracks ook. Er zijn niet heel veel tracks die in hetzelfde straatje liggen om af te sluiten mee. Want RR tracks zijn wel afsluitwaardig. Maar als hij tracks van Delete ofzo gaat draaien past niet echt in de set daarom denk ik dat hij veel eigen tracks gebruikt als hij afsluit

Idd precies, maar bij BTB draaide hij ook gewoon tracks zoals Open The Gates, Warphole, The Preacher (volgens mij) en nog paar, maar die ben ik vergeten :$ , maar dat maakt het voor mij wel wat boeiender, want al die TSoSets ben ik langzamerhand beetje klaar mee of hij moet wat vaker weer nummers van zijn Annihilate album draaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:23 

Hardtraxxer

vindt wel achterlijk dat ze tracks er uit knippen!!echt van de laatste tijd dat ze het doen!! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:49 

Hardtraxx Veteran

Ja want anders zag je de complete lijst gewoon niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 07:04 

Hardtraxxer

begin RR zo langzamerhand uit te kotsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 08:13 

Hardtraxx Veteran

Zelfs ik vind dit te saai. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:13 

Hardtraxx Newbie

Arrow schreef:
Pipa schreef:

Idd precies, maar bij BTB draaide hij ook gewoon tracks zoals Open The Gates, Warphole, The Preacher (volgens mij) en nog paar, maar die ben ik vergeten :$ , maar dat maakt het voor mij wel wat boeiender, want al die TSoSets ben ik langzamerhand beetje klaar mee of hij moet wat vaker weer nummers van zijn Annihilate album draaien :loving:

Ben benieuwd of deze inderdaad online komt? :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle