Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

R402 | Release February | Mixed by Acoustica:


Download:
https://releasehardstyle.nl/february-2021/

Tracklist:
1. Rab-Beat – G.A.F.Y.
2. Subraver & Narcyz – On My Own
3. Da Tweekaz – Heroes Of Today
4. Jay Reeve & Hardstyle Pianist ft. Elyn – Ignite The Fire
5. Rewildz – Pray For Me
6. Firelite – Dance Generation 7. Primeshock – Cheat Codes
8. Serzo – Feel It Tonight
9. Ecstatic & Audiotricz ft. MERYLL – Wildest Dreams

Euphoric of the Month
10. Adrenalize – Midnight

11. The Dreamerz & Survivorz – I’m Just A Raver
12. Denza & Retrospect – Defined
13. Starfall – Always & Forever 14. Ghost Stories – Inside My Head
15. DJ Isaac – Follow Me
16. Sephyx ft. Carola – Whatever It Takes (Exsequor)
17. The Pitcher ft. Mary Sweet – Collide
18. Lynx – The Shadows
19. Damian Ray – In The End
20. JNXD – The End
21. Devin Wild – Blinded
22. MYST – The Path We Take
23. Clockartz – Falling To Pieces
24. Ran-D & D-Sturb ft. XCEPTION – Dance With The Devil
25. Frequencerz ft. Mark Vayne – Ecstasy
26. Bass Chaserz – Army of Rebels
27. MYST – Monster
28. B-Front & Udex – Falling
29. Delius – Executionist

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Was weer top :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: Goeie maand weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet maandje dit. 2021 begint al lekker music-wise
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 21:24 
 
Hardtraxxer

Die eerste plaat klopt toch niet???

Moet toch Free Fall zijn niet???? Is toch al ruim 5 maanden uit? Of heb je mss de verkeerde track ipv G.A.F.Y. gepakt???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silverspeed schreef:
Die eerste plaat klopt toch niet???

Moet toch Free Fall zijn niet???? Is toch al ruim 5 maanden uit? Of heb je mss de verkeerde track ipv G.A.F.Y. gepakt???


Lol, je hebt helemaal gelijk. Per ongelijk Free Fall erin gedaan i.p.v. G.A.F.Y. xd Excuses!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2021 17:58 
 
Hardtraxxer

:P ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle