Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Download Qz - Hardstyle Mix April 2011:
http://www63.zippyshare.com/v/19551760/file.html

Tracklist:
01. Noisecontrollers - Sanctus
02. Pau DJ Ft. Alphaverb - Hands Up 2010 (Original Mix)
03. Louk - Evil Intent (DJ Thera Remix)
04. The R3bels - Pattern 1
05. Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
06. Dark Oscillators - Nero
07. Zatox and Zany - Oldskool
08. B-Front - Inner Creativity
09. DJ Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
10. Ran-D - Feel My Fire
11. Wavolizer Feat MC Sogma - No Time For Breakdown
12. Wild Motherfuckers - Hard Bass (Outro Edit)

Time: 40.27
Size: 55,5 MB
Bit Rate: 192 kbps

Een paar weken geleden heb ik het programma MixMeister verkregen. Daarmee kan je computermixes maken en heb je dus geen last van live mix (timing) fouten. Van de week heb ik deze eerste mix gemaakt met een vrij lompe tracklist, maar ik vind hem wel lekker. :P Als er iemand geïnteresseerd is kan die hem downloaden. Tips voor verbeteringen aan het mixen zijn altijd welkom! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Computer "mixen" is niet mixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:09 
 
Donateur

TimelesssInfinity schreef:
Computer "mixen" is niet mixen :D

trieste mensen die janken dat op de computer geen mix is.
niet iedereen heeft geld voor gear, en je moet toch echt wat knopjes indrukken om een mix te maken met zon programma dus is het wel mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
TimelesssInfinity schreef:
Computer "mixen" is niet mixen :D

trieste mensen die janken dat op de computer geen mix is.
niet iedereen heeft geld voor gear, en je moet toch echt wat knopjes indrukken om een mix te maken met zon programma dus is het wel mixen.


Maar dit is wel heel erg makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
TimelesssInfinity schreef:
Computer "mixen" is niet mixen :D

trieste mensen die janken dat op de computer geen mix is.
niet iedereen heeft geld voor gear, en je moet toch echt wat knopjes indrukken om een mix te maken met zon programma dus is het wel mixen.


Computer mixen met VDJ is al vrij in eenvoudig maar dat kan ik begrijpen omdat een gear wat duur is.
Maar Mixmeisters kan zelfs mijn nichtje van 4 jaar nog ze sleept wat tracks naar het programma de rest gaat vanzelf wel dus dat noem ik nou niet echt mixen.

Verder geen commentaar op de mix of zo, Vind wel dat het moet kunnen hij is er niemand tot last mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:

Computer mixen met VDJ is al vrij in eenvoudig maar dat kan ik begrijpen omdat een gear wat duur is.
Maar Mixmeisters kan zelfs mijn nichtje van 4 jaar nog ze sleept wat tracks naar het programma de rest gaat vanzelf wel dus dat noem ik nou niet echt mixen.

Verder geen commentaar op de mix of zo, Vind wel dat het moet kunnen hij is er niemand tot last mee.


dat bedoelde ik dus , met mixmeister noem ik het niet mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, ik hoef iig niet te klagen dat ik te weinig reacties krijg. :P Ik heb iig wel een soort van motivatie:

Ik gebruik ook VDJ en daarmee kan ik aardig overweg, maar met alleen een muis en wat shortcut knopjes op het toetsenbord kan ik gewoon niet doen wat ik wil. Ik kan daar geen bass, treble en volume knopjes op 2 decks tegelijk aanpassen. In het echt kan dat natuurlijk ook niet allemaal tegelijk. Maar iig beter dan met een pc. Daarom heb ik MixMeister geprobeerd.

Met MixMeister kan je idd standaard mixen aanvinken die jouw kleine zusje ook kan, maar dat heb ik niet gedaan natuurlijk en is ook niet leuk. Ik heb wel zelf rustig alle levels aangepast zodat ik het wel ok vond klinken. Verder heb ik het mix genoemd, omdat het programma MixMeister heet, maar dat is dus dubieus blijkt. :P

Tenslotte en bovenal heb ik de mix voor mezelf gemaakt om te luisteren op mijn MP3-speler. Het is natuurlijk het leukst als dat gewoon een goede mix is. Als ik een mix als deze wil maken in VDJ, maak ik daar sowieso wat kleine foutjes in die je gewoon hoort als je een mix een paar keer luistert en dat is niet leuk. Als je een gemixte CD, of vaak ook podcasts, luistert zijn die ook op deze manier gemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Wow, ik hoef iig niet te klagen dat ik te weinig reacties krijg. :P Ik heb iig wel een soort van motivatie:

Ik gebruik ook VDJ en daarmee kan ik aardig overweg, maar met alleen een muis en wat shortcut knopjes op het toetsenbord kan ik gewoon niet doen wat ik wil. Ik kan daar geen bass, treble en volume knopjes op 2 decks tegelijk aanpassen. In het echt kan dat natuurlijk ook niet allemaal tegelijk. Maar iig beter dan met een pc. Daarom heb ik MixMeister geprobeerd.

Met MixMeister kan je idd standaard mixen aanvinken die jouw kleine zusje ook kan, maar dat heb ik niet gedaan natuurlijk en is ook niet leuk. Ik heb wel zelf rustig alle levels aangepast zodat ik het wel ok vond klinken. Verder heb ik het mix genoemd, omdat het programma MixMeister heet, maar dat is dus dubieus blijkt. :P

Tenslotte en bovenal heb ik de mix voor mezelf gemaakt om te luisteren op mijn MP3-speler. Het is natuurlijk het leukst als dat gewoon een goede mix is. Als ik een mix als deze wil maken in VDJ, maak ik daar sowieso wat kleine foutjes in die je gewoon hoort als je een mix een paar keer luistert en dat is niet leuk. Als je een gemixte CD, of vaak ook podcasts, luistert zijn die ook op deze manier gemixt.



Denk jij dat de pro's met dit programma mixen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaak genoeg ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Qz. schreef:
Wow, ik hoef iig niet te klagen dat ik te weinig reacties krijg. :P Ik heb iig wel een soort van motivatie:

Ik gebruik ook VDJ en daarmee kan ik aardig overweg, maar met alleen een muis en wat shortcut knopjes op het toetsenbord kan ik gewoon niet doen wat ik wil. Ik kan daar geen bass, treble en volume knopjes op 2 decks tegelijk aanpassen. In het echt kan dat natuurlijk ook niet allemaal tegelijk. Maar iig beter dan met een pc. Daarom heb ik MixMeister geprobeerd.

Met MixMeister kan je idd standaard mixen aanvinken die jouw kleine zusje ook kan, maar dat heb ik niet gedaan natuurlijk en is ook niet leuk. Ik heb wel zelf rustig alle levels aangepast zodat ik het wel ok vond klinken. Verder heb ik het mix genoemd, omdat het programma MixMeister heet, maar dat is dus dubieus blijkt. :P

Tenslotte en bovenal heb ik de mix voor mezelf gemaakt om te luisteren op mijn MP3-speler. Het is natuurlijk het leukst als dat gewoon een goede mix is. Als ik een mix als deze wil maken in VDJ, maak ik daar sowieso wat kleine foutjes in die je gewoon hoort als je een mix een paar keer luistert en dat is niet leuk. Als je een gemixte CD, of vaak ook podcasts, luistert zijn die ook op deze manier gemixt.



Denk jij dat de pro's met dit programma mixen :aww:

Waarschijnlijk niet met dit specifieke programma. Ik bedoel dat er vaak genoeg computermixes worden gemaakt ipv livemixes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
frankhardenberg schreef:
TimelesssInfinity schreef:
Computer "mixen" is niet mixen :D

trieste mensen die janken dat op de computer geen mix is.
niet iedereen heeft geld voor gear, en je moet toch echt wat knopjes indrukken om een mix te maken met zon programma dus is het wel mixen.


Maar dit is wel heel erg makkelijk.

Dus? Het gaat er toch om hoe lekker de mix op je mp3 speler klinkt. Boeiend hoe die is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mee eens
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle