Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Krowdexx - PU$H
02. Vertile - Stronger
03. Kronos - Restart
04. Rebelion - Rise From The Streets (Qapital 2019 Anthem)
05. Act Of Rage - Raveline
06. Warface & D-Sturb - Imma OG
07. Luminite & Malice - Death Destruction (Malice Live Edit)
08. Ran-D & Adaro & Frequencerz ft. E-Life - Battleborn
09. Anderex - Break Ya Neck
10. Sickmode - Klaplongen
11. Zatox - Let Me See Ya
12. D-Block & S-te-Fan & D-Sturb - Feel It!
13. Regain & Bloodlust - Get Down
14. Gunz For Hire - Kings Of Mayhem
15. Ran-D & Endymion ft. LePrince - Run From Reality
16. Neroz - Machinegun (Regain Remix)
17. High Voltage & D-Sturb - Universe
18. Riot Shift - Laser Beams
19. Rebelion & Ncrypta ft. Last Word - Rampage
20. Adaro - Flame Up High (Vertile Remix)
21. Warface - I Need You
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De wie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
De wie

The Qreator
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Had na Qlimax al zo'n vermoeden, maar aan de moves te zien gisteren ben ik er van overtuigd dat dit Geck-O is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 22:21 
 
Hardtraxxer

Zou toch fantastisch zijn dat hier een bizar verhaal achter zit dat een hoge pief bij Q-Dance ergens een weddenschap verloren heeft en die winnaar nu een jaar lang anoniem op alle grote Q-Dance evenementen mag draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Zou toch fantastisch zijn dat hier een bizar verhaal achter zit dat een hoge pief bij Q-Dance ergens een weddenschap verloren heeft en die winnaar nu een jaar lang anoniem op alle grote Q-Dance evenementen mag draaien :lol:

Voelt niet als een straf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Zou toch fantastisch zijn dat hier een bizar verhaal achter zit dat een hoge pief bij Q-Dance ergens een weddenschap verloren heeft en die winnaar nu een jaar lang anoniem op alle grote Q-Dance evenementen mag draaien :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke mix, al was dit premixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Had na Qlimax al zo'n vermoeden, maar aan de moves te zien gisteren ben ik er van overtuigd dat dit Geck-O is.


Ow ja joh, ik dacht aan martien meiland
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 07:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
wootum schreef:
Had na Qlimax al zo'n vermoeden, maar aan de moves te zien gisteren ben ik er van overtuigd dat dit Geck-O is.


Ow ja joh, ik dacht aan martien meiland

Hmm. Nee, die is het niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Had na Qlimax al zo'n vermoeden, maar aan de moves te zien gisteren ben ik er van overtuigd dat dit Geck-O is.


Inderdaad ja, of iemand die 'm heel goed na kan doen.


Lijkt me overigens wel fucking awkward dit. Draaien in een gek pakkie met een masker op in een gang vol rare verlichting en je enige publiek is een cameraman die constant van voor naar achter loopt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ken de meeste nummers niet, maar kijkend naar de artiesten krijg ik wel het idee dat dit niet iets is wat Geck-o normaal gesproken zou draaien. Zou het kunnen dat hij (of wie dit ook moge zijn) instructies mee krijgt vanuit Q?

Wil niks speculeren ofzo, vraag het me alleen even hard op af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ken de meeste nummers niet, maar kijkend naar de artiesten krijg ik wel het idee dat dit niet iets is wat Geck-o normaal gesproken zou draaien. Zou het kunnen dat hij (of wie dit ook moge zijn) instructies mee krijgt vanuit Q?

Wil niks speculeren ofzo, vraag het me alleen even hard op af.


Denk dat Q de mix vooraf in elkaar zet idd.

Misschien dat die gast gewoon doet alsof hij geck o is met z'n moves zodat iedereen denkt dat het geck o is maar eigenlijk is het geck o helemaal niet haha wat een raadsels xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon een paar meiers naar Rik douwen om zo duidelijkheid te krijgen over deze illuminati shit.

Wie start er een pot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
illuminati shit


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, mag toch hopen dat Rik niet zulke meuk draait :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 07:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom anoniem wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ken de meeste nummers niet, maar kijkend naar de artiesten krijg ik wel het idee dat dit niet iets is wat Geck-o normaal gesproken zou draaien.


Op Facebook bij het QAPITAL event kon je stemmen op nummers die in de mix moesten. Vandaar.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle