Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qonnect x Qapital: Adaro



Tracklist:
01 B-Front & Adaro - The Phoenix Of The Night
02 Adaro & MYST ft. Cadence XYZ - When The Stars Connect In Space
03 Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
04 Solardo & Eli Brown - XTC (TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy Bootleg)
05 Adaro & Rejecta - Strong
06 Sefa - Calling (Adaro Remix)
07 Kronos - The Matrix
08 Adaro ft. Mark Vayne - Dynamite
09 The Machine - Remedy
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker lijstje was dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nr 5 :$ :love:
Komt binnenkort uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Nr 5 :$ :love:
Komt binnenkort uit


Ja hyped klonk echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
04 Solardo & Eli Brown - XTC (TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy Bootleg)


Deze :thumbsup:

Blijf het trouwens altijd ietwat ongemakkelijk vinden om naar Adaro te kijken. Vooral als je net B-Front hebt gehad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne lijst! Adaro heeft de goeie weg ook echt weer gevonden. Vond hem een tijdje minder interessant, maar momenteel gaat die toch wel weer naar de top. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Blijf het trouwens altijd ietwat ongemakkelijk vinden om naar Adaro te kijken. Vooral als je net B-Front hebt gehad.


Eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Fijne lijst! Adaro heeft de goeie weg ook echt weer gevonden. Vond hem een tijdje minder interessant, maar momenteel gaat die toch wel weer naar de top. :)

Na zijn verplichte break dankzij zijn gehoorproblemen leek het wel alsof die zoekende was ja.

Vanaf The Sky Is The Limit (2017 volgens mij) heeft die wel weer genoeg goede nummers uitgebracht. En nog altijd gevarieerde setjes met soms onverwachtse nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Fijne lijst! Adaro heeft de goeie weg ook echt weer gevonden. Vond hem een tijdje minder interessant, maar momenteel gaat die toch wel weer naar de top. :)

Na zijn verplichte break dankzij zijn gehoorproblemen leek het wel alsof die zoekende was ja.

Vanaf The Sky Is The Limit (2017 volgens mij) heeft die wel weer genoeg goede nummers uitgebracht. En nog altijd gevarieerde setjes met soms onverwachtse nummers.


Precies. Is natuurlijk ook logisch dat hij dan even zoekende is. Vanaf The Sky Is The Limit heeft Adaro bijna alleen maar fijne platen uitgebracht. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Citaat:
Blijf het trouwens altijd ietwat ongemakkelijk vinden om naar Adaro te kijken. Vooral als je net B-Front hebt gehad. :P


Ik heb dat met de meeste livesets nu wel eigenlijk ... maar ik kan altijd wel genieten van Adaro. Gewoon serieus, niks mis mee. Behalve tijdens The Remedy, werd hij weer even beest (L)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle