Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Begin @06:11

Tracklist:
01 ANDY SVGE - Gravity (Intro Edit)
02 ANDY SVGE - Under The Rising Sun
03 ANDY SVGE - Evolving
04 ANDY SVGE ft. Mark Vayne - Better Off Alone
05 ANDY SVGE - Gravity
06 Max Enforcer & ANDY SVGE - Let It Move You
07 Ran-D ft. Mark Vayne & MC Diesel - Dreamers Of The Universe
08 Voidax - Time and Space
09 Ran-D & ANDY SVGE - Armageddon
10 Hyperdrive - The Punishment (Deetox Remix)
11 ANDY SVGE & Hardstyle Pianist - Sunbeam
12 B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness
13 Max Enforcer & ANDY SVGE ft. Heavynn - Deep'r
14 ANDY SVGE - Ravetrip
15 ANDY SVGE - Global Citizens
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk setje!!

alleen 'The Punishment Remix' is wel echt een abominatie in mijn ogen ... totaal niet mijn ding :$
zo blijkt maar weer dat een classic remixen lastiger is dan het soms lijkt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Punishment remix is van Deetox volgens Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar jaar geleden werd er (oa door mensen uit de scene) geroepen dat andy svge het helemaal zou worden.

Als ik dan nu die Tracklist zie dan is het eigenlijk niks nieuws weer allemaal. Merendeel zijn inmiddels oude platen en nieuwe muziek maakt deze man maar amper.

Jammer dat hij toch een One hit wonder is geworden want zijn stijl bevalt me wel maar op Gravity na is het allemaal wel leuk en aardig maar niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Paar jaar geleden werd er (oa door mensen uit de scene) geroepen dat andy svge het helemaal zou worden.

Als ik dan nu die Tracklist zie dan is het eigenlijk niks nieuws weer allemaal. Merendeel zijn inmiddels oude platen en nieuwe muziek maakt deze man maar amper.

Jammer dat hij toch een One hit wonder is geworden want zijn stijl bevalt me wel maar op Gravity na is het allemaal wel leuk en aardig maar niks bijzonders.


Hier wel mee eens, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klopt inderdaad dat hij weinig released, maar ik vind toch wel dat hij echt pracht platen gemaakt heeft. Gravity, Beat The Darkness, Sunbeam, Global Citizens, Better Of Alone. Ik had zelf persoonlijk ook meer verwacht. Vooral na de plaat Gravity, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ANDY SVGE met nog veel goeie platen gaat komen in de toekomst. ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle