Maar als je me nu gewoon deze set laat luisteren en ik ken die Zhangar plaat niet, valt die voor mij niet uit de toon qua tijdsverschil 2006/nu imo. En lijkt het me trouwens ineens ook een vette plaat. Ik doelde ook niet echt op de gekende hitjes die men dan wil horen om op te feesten. DJ's draaien toch ook op een feest als Qlimax/Defqon een hoop nieuwe tracks, die kent het volk dan toch ook nog niet?
Ik doelde daar op, dat ze dan ook die oude track een beetje gaan beschouwen als 'Hey, een nieuwe Heady?' Of 'How, wat draait hij nu? Vette plaat!'
Laatst luisterde ik die set van Clockartz, ik dacht ook bij Qonnect? En ik hoorde een plaat waarvan ik dacht jeeeeezus, wat is die nieuwe plaat vet seg, helemaal in hun stijl. Ging ik het na, bleek het een nieuwe van Zatox of all people te zijn. Ik verschoot me een bult.

Oke, de vergelijking sounddesign/tijd gaat niet op, maar ik ben de plaat toch moeten gaan opzoeken omdat ik ze vet vond.
Wat je nu zegt over die set, op zich heb je inderdaad gelijk. Al had ik hier juist door die 3 platen en de andere platen er rond (wat nieuwe platen, wat van dj's waar hij altijd platen van draait, wat P1 platen: EDIT: overigens Toulouse en Now Is The Time en die Tatanka plaat zijn toch geen alledaagse tracks van hem.) toch een ander gevoel dan andere livesets op feesten van HHZ. En dat heb ik trouwens met die andere Qonnect e.d. sets ook. Waarom is dit nu gemakkelijker dan op een feest? Je moet je fans nu toch ook tevreden houden die specaal voor jou de stream aanzetten op een warm zaterdag?