Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2020 21:09 

Hardtraxx Addict

Tracklist:

01 Project One - Move With The One w/ Eifel 65 - Move Your Body (Project One Remix) @12:27
02 Yellow Claw - DJ Turn It Up (Headhunterz Edit) @15:15
03 Project One - Love Is Not Enough @16:12
04 Speedwave - Zhangar (Builder Remix) @18:25
05 Tatanka - The Process @20:07
06 Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time @21:50
07 Sub Zero Project - Rave Into Space @25:00
08 Project One - Interstellar @28:12
09 Yellow Claw & Juyen Sebulba - Do You Like Bass? (Headhunterz Edit) @30:31
10 Headhunterz - Leap Of Faith (Hard Bass 2019 Edit) @33:15
11 Headhunterz - Last Of The Mohicanz @36:18
12 Headhunterz - Digiwave @38:02
13 Headhunterz ft. Malukah - Dragonborn Pt. 2 @39:20
14 Sound Rush - For You @44:00
15 Headhunterz - Home @46:28
16 Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) @50:12
17 Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax 2019 Edit) @53:12
18 Headhunterz ft. Sian Evans - Dragonborn Pt. 3 @54:07
19 Sound Rush & Sogma - No Time To Die @57:53
20 Headhunterz ft. Sian Evans - Hunter & Prey @1:00:27
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2020 22:34 

Hardtraxx Addict

122Stan schreef:

06 Headhunterz ft. Miss Palmer - Now Is The Time @21:50
12 Headhunterz - Digiwave @38:02
16 Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) @50:12

Hallo pareltjes, al tijdje niet gehoord :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 12:45 

Hardtraxx Veteran

Dik setje hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 20:37 

Hardtraxx Elite

Ziet er uit als een fijn lijstje!
Gaat nog een keer geluisterd worden deze week. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2020 22:27 

Hardtraxxer

pohh wat een dikke set :loving:
die nieuwe melancholische kant vind ik ook echt super dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 12:31 

Hardtraxx Veteran

Supervet dat ie The Process er weer bij pakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 09:07 

Hardtraxx Veteran

Tof om Zhangar weer eens te horen, lang geleden!
Genoeg andere heerlijke onverwachtere platen als Now Is The Time en Toulouse, super fijn! Jammer alleen dat de stream stottert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 13:38 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Jammer alleen dat de stream stottert.

Dit was heel vervelend inderdaad. Vooral in vergelijking met de Rebirth stream waar het geluid echt top was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 17:25 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Genoeg andere heerlijke onverwachtere platen als Now Is The Time en Toulouse, super fijn! Jammer alleen dat de stream stottert.

Eens, wat is dat mega irritant zeg. Tis net alsof je ergens in Afrika de stream luistert met een internet connectie van lik me vestje. Maar heb t idee dat Qdance dit met opzet doet ivm dat setjes niet fatsoenlijk opgenomen kunnen worden (Toen het live was) en tracks eruit rippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 20:20 

Hardtraxx Veteran

Baasje tyft er ff Zhangar in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 20:40 

Hardtraxx Veteran

Wat ik me nu afvraag, waarom kan zo'n set niet gewoon live? Ik snap echt het verschil niet. DJ's verklaren altijd dat mensen komen om hun nieuwste platen te horen. Kijk, ik denk dat het de scene alleen maar goed kan doen dat mensen gaan denken 'Hey, die plaat ken ik niet, nieuwe van Heady?' Terwijl het gewoon een goude oude is. Misschien gaat men het wel opzoeken en zich verder verdiepen in de oudere hardstyle. Lijkt me een win win. Of ben ik nu te optimistisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 20:46 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Wat ik me nu afvraag, waarom kan zo'n set niet gewoon live? Ik snap echt het verschil niet. DJ's verklaren altijd dat mensen komen om hun nieuwste platen te horen. Kijk, ik denk dat het de scene alleen maar goed kan doen dat mensen gaan denken 'Hey, die plaat ken ik niet, nieuwe van Heady?' Terwijl het gewoon een goude oude is. Misschien gaat men het wel opzoeken en zich verder verdiepen in de oudere hardstyle. Lijkt me een win win. Of ben ik nu te optimistisch?

Ja te optimistisch, denk dat die jongelui van 18 die voor het eerst naar een feest gaan er echt geen kut van snappen als er opeens iets als Zhangar langskomt. Die sets moeten zo catchy/commercieel aantrekkelijk mogelijk zijn. En opeens 2006 sounndesign naast 2019/2020 platen haalt ook drive weg denk ik.

Ikzelf ging altijd door onbekende platen te horen juist meer op zoek, maar merk om me heen dat er tegenwoordig een hele grote groep alleen op feesten is om een leuke tijd te hebben/veel bekende platen hopen te horen en als er een plaat voorbijkomt die ze vet vinden maar niet kennen boeit het ze meestal niet zó veel dat ze daarna meteen op onderzoek uit gaan.

Edit: Nu ik de volle TL lees - op Zhangar na, verschilt deze set trouwens echt niet veel van een normale HHZ-liveset hoor? :P Als je op Digiwave en Last Of The Mohicanz doelt, volgens mij draait hij wel vaker (niet elke set ofzo overigens) wat oudere plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 23:03 

Hardtraxx Veteran

Maar als je me nu gewoon deze set laat luisteren en ik ken die Zhangar plaat niet, valt die voor mij niet uit de toon qua tijdsverschil 2006/nu imo. En lijkt het me trouwens ineens ook een vette plaat. Ik doelde ook niet echt op de gekende hitjes die men dan wil horen om op te feesten. DJ's draaien toch ook op een feest als Qlimax/Defqon een hoop nieuwe tracks, die kent het volk dan toch ook nog niet?

Ik doelde daar op, dat ze dan ook die oude track een beetje gaan beschouwen als 'Hey, een nieuwe Heady?' Of 'How, wat draait hij nu? Vette plaat!'

Laatst luisterde ik die set van Clockartz, ik dacht ook bij Qonnect? En ik hoorde een plaat waarvan ik dacht jeeeeezus, wat is die nieuwe plaat vet seg, helemaal in hun stijl. Ging ik het na, bleek het een nieuwe van Zatox of all people te zijn. Ik verschoot me een bult. :lol: Oke, de vergelijking sounddesign/tijd gaat niet op, maar ik ben de plaat toch moeten gaan opzoeken omdat ik ze vet vond.

Wat je nu zegt over die set, op zich heb je inderdaad gelijk. Al had ik hier juist door die 3 platen en de andere platen er rond (wat nieuwe platen, wat van dj's waar hij altijd platen van draait, wat P1 platen: EDIT: overigens Toulouse en Now Is The Time en die Tatanka plaat zijn toch geen alledaagse tracks van hem.) toch een ander gevoel dan andere livesets op feesten van HHZ. En dat heb ik trouwens met die andere Qonnect e.d. sets ook. Waarom is dit nu gemakkelijker dan op een feest? Je moet je fans nu toch ook tevreden houden die specaal voor jou de stream aanzetten op een warm zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 08:38 

Hardtraxx Addict

Denk ook omdat hij nu al een paar livestreams heeft gedaan dat hij wat variatie in zijn sets zet. De feesten waar hij elk weekend draait worden niet uitgezonden op een paar grote feesten na. Plus, hij heeft elk weekend een ander publiek met z'n boekingen. Met de livestream heb je veelal hetzelfde publiek en kan je niet met twee dezelfde sets aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 08:40 

Roebén schreef:
DJ's verklaren altijd dat mensen komen om hun nieuwste platen te horen.

Nee, de meeste mensen komen om de bekende plaatjes te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 09:19 

Hardtraxx Veteran

En vooral eigen platen, want als jij naar Coldplay gaat dan kom je toch ook om Coldplay te horen, oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:51 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Genoeg andere heerlijke onverwachtere platen als Now Is The Time en Toulouse, super fijn! Jammer alleen dat de stream stottert

Dit is idd heel irritant, voor de rest inderdaad leuk setje. Ik snap niet waarom het zo lang duurt met Dragonborn Pt 3 en Hunter & Prey, wat een platen! :loving:

En idd +1 voor Zhangar
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle