Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QAPITAL 2018 | Deetox


Tracklist:
00:32 | 01. Deetox - Phases
04:08 | 02. ID - ID
06:30 | 03. Deetox & Sound Rush ft. Elyn - Inferno
09:02 | 04. D-attack ft. MC Diesel - Running The Show
12:27 | 05. Deetox - Bring The Riot (Qapital Edit)
14:50 | 06. Deetox & MYST & LXCPR - Feel The Force
17:02 | 07. Proto Bytez - All Night
20:13 | 08. Deetox - Emotion
22:35 | 09. Riot Shift - Extasis
26:00 | 10. Deetox & Bass Chaserz - Breaking Barriers
28:07 | 11. D-sturb ft Alee - Party At My Place
30:35 | 12. Deetox & Delete - Unstoppable
33:10 | 13. RVAGE - Bounce
35:55 | 14. Deetox & Rebelion - Within Me (Apexx Remix)
39:07 | 15. Anime & Deetox - Smash
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Sturb - Party at my Place terwijl D-Sturb 2 sets later draait? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toenet helemaal bekeken en beluisterd, en man wat een fijne set :loving:! Hier had ik me uitermate goed op vermaakt als ik erbij was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:42 
 
Hardtraxxer

Q-dance mag, wat mij betreft, deze trend voortzetten. Super relaxed als de livesets zo snel online komen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 09:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
D-Sturb - Party at my Place terwijl D-Sturb 2 sets later draait? :huh:

Misschien in overleg gegaan met D-Sturb?
Anders is het wel best vreemd inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima setje dit :thumbup: vooral leuk (en ook gedurfd imo) dat ze wat platen erbij pakt van onbekendere talenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Prima setje dit :thumbup: vooral leuk (en ook gedurfd imo) dat ze wat platen erbij pakt van onbekendere talenten


Dit is wat deetox wel vaker doet. Paar jaar terug ook al met PN en SZP toen ze relatief onbekend waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

09:02 | 04. D-attack ft. MC Diesel - Running The Show.

Heel vet :surrender: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai soft happy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best lekker dit. :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle