TSFH schreef:
TropicalDanny schreef:
Rebelion is dus precies de reden waarom ik blij ben dat er in 'hokjes' wordt gedacht tegenwoordig. Ik wil mij hier namelijk zover mogelijk van distantiëren als mogelijk is. Knup hier van mij part een eigen 'genre' aan vast en laat die mensen lekker hun eigen feestjes organiseren. Dit soort gasten zitten de echte talenten alleen maar in de weg.
Aangezien 75% van de (kleinere) feestjes tegenwoordig al het woord raw in de naam hebben, en de grote feesten ook steeds meer uit raw acts bestaan om mensen te lokken zou ik zeggen, dat gebeurt al? Ben wel benieuwd hoeveel feestjes je kan opnoemen die volledig bij raw uit de buurt blijven, Euphoria of Tijdmachine misschien?