Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Download Q-dance presents: NEXT by Rebelion | Episode 133:



Tracklist:
1. Mark With A K & Warface ft MC Alee - Fear Of The Dark
2. Rebelion - Rawfare
3. Physika- Huntsman
4. Alphaverb & The Machine - Smokemachine
5. Rebelion - We Won't Die (Unresolved Remix)
6. MYST - Man Bear Pig
7. Rebelion - How It Goes
8. Malice - Rawphoric Experiment
9. Primefire - Brutal Earthquake
10. Luminite - Make It Clap
11. Delete - Ghetto (Warface Remix)
12. Rebelion - We Are Cursed
13. Deetox & Delete ft MC Livid - Do Or Die (Rebelion Remix)
14. Unresolved & Jason Payne - Nuclear (Rebelion Remix)
15. Rebelion & Luminite - Keep It Poppin'
16. Delete - Mutants (Malice & Rooler Remix)
17. Rebelion - Hardest MF
18. Rooler - Extinguish
19. Malice & Rooler - Aggressive Acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf die track op 29:00 met die fart sounds xd . Die kicks in die track zijn overigens ook scheetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wtf die track op 29:00 met die fart sounds xd . Die kicks in die track zijn overigens ook scheetjes.

Wauw. Man man man.

Echt de hele verloedering van hardstyle in één mix, knap gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

Echt de hele verloedering van hardstyle in één mix, knap gedaan!


:yes: :yes: , op een enkele track na. En dit is tegenwoordig dan mateloos populair samen met Unresolved, wat een nóg grotere verloedering is overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 15:07 
 
Hardtraxxer

Rebelion... Dieptepunt van de raw hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 15:22 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk setje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wtf die track op 29:00 met die fart sounds xd . Die kicks in die track zijn overigens ook scheetjes.

xd
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wtf die track op 29:00 met die fart sounds xd . Die kicks in die track zijn overigens ook scheetjes.


heet die toevallig brutal earthquake? :x :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
heet die toevallig brutal earthquake? :x :lol: :corn:


Zie Cyber er absoluut voor aan om er zo de draak mee te steken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
chas1n schreef:
Wtf die track op 29:00 met die fart sounds xd . Die kicks in die track zijn overigens ook scheetjes.


heet die toevallig brutal earthquake? :x :lol: :corn:


Nee die begint op 24:18
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Echt de hele verloedering van hardstyle in één mix, knap gedaan!

Bingo. Eeuwig zonde dat mensen hier zo van houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebelion is dus precies de reden waarom ik blij ben dat er in 'hokjes' wordt gedacht tegenwoordig. Ik wil mij hier namelijk zover mogelijk van distantiëren als mogelijk is. Knup hier van mij part een eigen 'genre' aan vast en laat die mensen lekker hun eigen feestjes organiseren. Dit soort gasten zitten de echte talenten alleen maar in de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Rebelion is dus precies de reden waarom ik blij ben dat er in 'hokjes' wordt gedacht tegenwoordig. Ik wil mij hier namelijk zover mogelijk van distantiëren als mogelijk is. Knup hier van mij part een eigen 'genre' aan vast en laat die mensen lekker hun eigen feestjes organiseren. Dit soort gasten zitten de echte talenten alleen maar in de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 01:35 
 
Hardtraxxer

Inderdaad, mooi gezegd. Ik verbaas me ook nog altijd over unresolved die op de blue stond op zaterdag op defqon.. rond een uur of 4......
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
TropicalDanny schreef:
Rebelion is dus precies de reden waarom ik blij ben dat er in 'hokjes' wordt gedacht tegenwoordig. Ik wil mij hier namelijk zover mogelijk van distantiëren als mogelijk is. Knup hier van mij part een eigen 'genre' aan vast en laat die mensen lekker hun eigen feestjes organiseren. Dit soort gasten zitten de echte talenten alleen maar in de weg.


Aangezien 75% van de (kleinere) feestjes tegenwoordig al het woord raw in de naam hebben, en de grote feesten ook steeds meer uit raw acts bestaan om mensen te lokken zou ik zeggen, dat gebeurt al? Ben wel benieuwd hoeveel feestjes je kan opnoemen die volledig bij raw uit de buurt blijven, Euphoria of Tijdmachine misschien?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle