Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 20:23 

Hardtraxx Veteran

Q-dance Presents: NEXT by Cyber | Episode 125

Tracklist:
01. Cyber - The Abyss
02. Headhunterz & Skytech - Kundalini (Cyber Edit)
03. Firelite - Burnin’Up
04. Avi8 - Where You Belong
05. Technoboy - Ti Sento (Waverider Remix)
06. Noisecontrollers - E=nc²
07. Noisecontrollers - Yellow Minute
08. Second Identity - Atlantis
09. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
10. Headhunterz - Dragonborn
11. Cyber – I Am God
12. Atmozfears - Broken
13. Bioweapon - Reload The Weapon
14. Ran-D & Frontliner - Skills
15. Psyko Punkz - Feel The Rhythm
16. Shockerz - Total Domination
17. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 23:31 

Hardtraxx Addict

Leuke lijst. Morgen eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 00:40 

Hardtraxxer

Cyber - The Abyss :lol:. Headhunterz 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 09:50 

Ik dacht dat het de bedoeling was dat je hier voornamelijk je eigen platen draaide :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 09:58 

Donateur

Haha ja inderdaad wat Sander zegt. Heeft een artiest eindelijk een platform om 15x eigen plaat te draaien, gaat ie platen van andere draaien. Uit het verleden. In een NEXT.

Fuck logic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 10:48 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Haha ja inderdaad wat Sander zegt. Heeft een artiest eindelijk een platform om 15x eigen plaat te draaien, gaat ie platen van andere draaien. Uit het verleden. In een NEXT.

Fuck logic :lol:

Nouja er komen regelmatig setjes van Cyber online en hij draait op best veel feesten ook al dus denk dat hij dan niet echt de behoefte heeft om heel veel eigen platen te draaien? Vind hem eerlijk gezegd ook geen NEXT artiest meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 10:51 

Hardtraxx Addict

Cyber maakt leuke nummers enzo hoor maar heeft hij nou werkelijk 3 nummers die invloeden heeft van Dragonborn?
Hij doet te hard zn best om de nieuwe Headhunterz te zijn..

Desalniettemin leuk setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 11:16 

Donateur

Bartjeng schreef:
Nouja er komen regelmatig setjes van Cyber online en hij draait op best veel feesten ook al dus denk dat hij dan niet echt de behoefte heeft om heel veel eigen platen te draaien? Vind hem eerlijk gezegd ook geen NEXT artiest meer.

Een met hoeveelheid setjes, maar classics draaien in een 'NEXT' set slaat wat mij betreft nergens op. Tevens; Cyber staat inderdaad zeer veel geboekt maar tot op heden moet hij voornamelijk openen. Ben benieuwd hoe zoiets valt als hij een keer primetime op een groot feest geboekt wordt.

Beter lekker Qlimax straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 12:45 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Cyber bij NEXT gewoon de platen wil draaien die hij normaal gesproken in een liveset zou draaien. Zo van: Dit is mijn visie op Hardstyle. Hij draait namelijk ook veel classics in livesets. Verder staan hier 2 nieuwe tracks van hem in, dat is toch prima? Er waren ook NEXT/TMS sets waarin hij opeens 10-12 nieuwe tracks draaide. Dan is het wel een set die vrij 'monotoon' is of iig veel op elkaar lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 12:46 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast is dit volgens mij de eerste keer dat hij 'slechts' 2 nieuwe tracks van hemzelf draait + zo veel classics. Voor een keer lijkt 't me dus ook niet zo erg. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 14:00 

Donateur

OutsideSpacer schreef:
Er waren ook NEXT/TMS sets waarin hij opeens 10-12 nieuwe tracks draaide. Dan is het wel een set die vrij 'monotoon' is of iig veel op elkaar lijkt.

Dat is sowieso wel iets waar hij wel op moet gaan letten de komende tijd. Niet al te veel in dat HHz cirkeltje blijven hangen. Tot op heden was het mooi en had ik het alweer een tijdje niet op feesten gehoord, maar kan me voorstellen dat het op een gegeven moment weer snel klaar is.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle