Bartjeng schreef:
Nouja er komen regelmatig setjes van Cyber online en hij draait op best veel feesten ook al dus denk dat hij dan niet echt de behoefte heeft om heel veel eigen platen te draaien? Vind hem eerlijk gezegd ook geen NEXT artiest meer.
Een met hoeveelheid setjes, maar classics draaien in een 'NEXT' set slaat wat mij betreft nergens op. Tevens; Cyber staat inderdaad zeer veel geboekt maar tot op heden moet hij voornamelijk openen. Ben benieuwd hoe zoiets valt als hij een keer primetime op een groot feest geboekt wordt.
Beter lekker Qlimax straks.