Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die oude lompe kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Fuzzylogic schreef:
Kun je al verklappen of Theracords Live de afsluiter gaat worden? Ben bang van well namelijk, en Main Concern zal de Hangar wel afsluiten, dus dat wordt echt kut met kiezen dan :(

Onze bunker sluit sowieso een uurtje eerder dus dat scheelt al plùs TC live is niet de afsluiter :)

Mooi, grote kans dat ik aanwezig ben dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Catatonic Overload :thumbsup:
Doen die gasten eigenlijk nog iets solo nadat ze gestopt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Catatonic Overload :thumbsup:
Doen die gasten eigenlijk nog iets solo nadat ze gestopt zijn?

Project Exile is 50% van catatonic overload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is waarom ik Theracords zo gaaf vond, gaat aan straks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is/was zeer tof. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze muziek :loving: Mixwerk is ook genieten.

Spark Of Light was ik helemaal vergeten, wat een bizar vet nummer is dat toch!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie ding! Ben erg benieuwd naar de TT van Q-Base, wil eigenlijk wel een paar uurtjes komen chillen bij jullie :cool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle