Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:01 

Hardtraxxer

Pyrrhic - Zagen met Stijl

Ik had vandaag zin in een rammende set, en dit is het resultaat.
Hopelijk vinden jullie het wat!

Ik zou het op prijs stellen als je tips en/of comments gaf! B.v.d. :thumbsup:

DL:

http://www48.zippyshare.com/v/12462541/file.html

TL:

01. The Machine - Times like These
02. B-Front - Mysterias
03. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night
04. The R3belz - Bionicle
05. Frontliner - Greenhouse (Live edit)
06. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
07. B-Twinz - An evil Story
08. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
09. The Pitcher - La Nuit Noire
10. Sasha F - Artificial Reality
11. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Remix)
12. The Machine & Evrae Altana - Endure the Moment
13. Chaotic Spirit & Regain - For Real
14. Zany - Psychedelic Trip
15. Luna & E-Force - Face Me
16. Delete - Formula
17. Zatox - Wishmaster (Mid-intro Edit)
18. Vazard & Delete - Excist
19. The Outside Agency & Ophidian - The Shadows
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:13 

Hardtraxxer

Heeft het al iemand kunnen bekoren? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:24 

Donateur

Hey man, ik ga hem morgen avond luisteren ;). Lekkere tracklist, helemaal mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:57 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Hey man, ik ga hem morgen avond luisteren ;). Lekkere tracklist, helemaal mijn ding!

Toppertje! Wees maar lekker kritisch hoor, leer ik alleen maar van! ;) Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:35 

Donateur

Gelijk beginnen met een The Machine track is sowiso een + punt. Dan zit het tempo er toch al lekker in.

De overgang naar mysterias duurt me eig iets te lang, de outro van Times Like These is een heel erg vet stuk van de track. En bij Mysterias vind ik de intro net het lekkerste voornamelijk de kicks die hier gebruikt worden. En hier laat je de kick van Times like these over die van Mysterias gaan. Een Bass-switch naar mysterias kick had een stuk beter uitgekomen denk ik.

Overgang naar Dead of the night is gewoon goed. Niets bijzonder, Gewoon lekker afkappen die handel ;). Enigsinds jammer dat je het niet op de outro van Mysterias doet omdat die zowat hetzelfde is als de intro die we nu al voor een groot deel gemist hebben door de vorige overgang. Wel een Dikke + voor Dead of The Night want is echt en toppertje met dikke kicks!

De volgende overgang is ook weer gewoon goed. De afkap methode ga je mij nog vaak zien gebruiken ;). Maar deze track kun je niet veel anders inmixen doordat de intro wat lastig is kwa timing. Bionicle is sowiso een plaat met veel energie. Je kapt hem af, kort breakje en hoppaa gelijk die reverse in! Altijd lekker :thumbsup:.

Volgende is een prima overgang. Ik zeg niet snel dat het slecht is, maar ik hoop op nog wel wat lekkere doormix overgangen zodat de intro afkap methode niet vervelend word :). Terwijl ik dit typ hoor ik de vocals van Scary Noises, sowiso een Alltime favorietje voor mij! Jammer dat hij er een beetje naast lag, maar zo mix ik hem meestal ook in ;).

Dan zijn we bij An Evil Story aangekomen, ken deze track niet dus ben benieuwd wat t mij brengt. Moet al vreij hard gaan om Scary Noises te overtreffen. De overgang naar deze track duurde niet zo lang maar klonk wat rommelig. Wel een lekkere diepe kick, wat ik wel mag.

De Zany & NC Edit, wat een helden plaat! Prima overgang ook. Gelijk naar de opbouw naar die o zo vette mid intro =D. KISS THE SOUND THAT POUNDS YOUR SENSEN JIHAAAAAAAAAAA :worship:. Wat een plaat!!!

Heerlijk de overgang naar La Nuit Noire :worship:. Prima dat je de break en climax van Pounding senses niet laat afspelen en gelijk doormixt want dat stuk vind ik niet zo boeiend. Echt lekker hoe die erin knalde! :clap:. Meer van dat!

Een Sasha-F Plaat ook weer + punt, de overgang was gewoon goed :).

Het gedacht van de overgang naar Funky Shit Remix is echt goed, alleen jammer dat hij er iets naastlag. Alsnog lekker beuken tot nu toe! :loving:

Endure The Moment :loving:. Wat een pareltje! Zieke energie en sfeer!

For Real kende ik eig nog niet echt, wel een vet plaatje, de overgang was weer gewoon goed. Yeah, deze plaat word vetter en vetter, wat maakt die Regain toch vet spul he!

De overgang nar Psychedelic trip liep er jammer genoeg langs. Probeer hier toch nog wat meer aandacht en tijd in te steken om ze lekker op elkaar te laten lopen. Ik heb geen idee hoe lang je al draait, maar hierbij valt het me op dat dat nog niet zo heel lang kan zijn. De gedachten achter de meeste overgangen zijn wel goed als ik het zo hoor maar de uitvoering slaat soms wat tegen. Wel een topplaat overigens :thumbsup:.

Jihaaaa! Face me, heerlijk en wel een prima overgang! Met zo'n plaat hou je het tempo er wel lekker in.
En gelijk door naar Formula met die stevige typische Delete kicks en nog een paar leuke na geluidjes van Face me :thumbsup:.

Wishmaster, heb deze laatst zelf live gedraaid wat een topplaat! Gaat ook ontiegelijk hard, Gewoon een goede overgang, kun je niet veel meer mee :P.

Weer jammer dat Exist er een beetje naast lag. Gelukkig corrigeer je hem nog redelijk, probeer dit voortaan te doen voor je het volume opengooit. Desnoods mix je hem gewoon wat later in ;).

Die overgang naar de hardcore lag er ook weer langs. Probeer hier nog hard aan te werken want voor de rest is jou tracklist echt prima! En de gachten achter de overgangen zijn goed. Nog wat aandacht aan het beatmatchen en dan komt t goed met jou! Dat bewijs je met die overgang naar La Nuit Noire!

Grtz Lowrenz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:35 

Donateur

Dubbel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:15 

Hardtraxxer

Super bedankt voor je comment man! Kan ik echt wat mee, top :thumbup:

Verder mix ik inderdaad nog niet zo lang, ik mix ook met een Hercules MP3 E2 waar geen headphone aansluiting op zit.. ik weet, echt heel slecht :$ Dus moet ik eigenlijk alles op gevoel doen en met de blokjes van Virtual DJ. Daarnaast probeer ik ook zo veel mogelijk de Sync knop te vermijden, zodat ik het echt zelf moet doen en kan leren.
Ben nu ook aan het sparen voor een Pioneer DDJ T1, niet al te groot dingetje omdat ik het bovenal gewoon voor mn plezier doe ;).

Ik zal proberen hieraan te werken dus! Verder tof dat je het een goed setje vond, en bedankt voor je comment dus :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle