Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt lekker hoor heb egt zitten balen want ging gister met de bus naaar kronenburg bus helenmaal vol met climax gangers... en dat terwijl jij niet gaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wat vonden jullie eigenlijk van Dirty Sounds?
ik ging er ontiegelijk hard oplos! :D

RA TA TA !!!!!!!!


Slechtste track van de set, heb nog liever Bassboom. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vond de nummers lekker alleen het mixwerk vond ik minder :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

deze set is geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit live echt super! Heel de avond vond ik maar matigjes, na D-Block & S-Te-Fan werd het voor mij echt vet, met name door deze set :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 21:41 
 

wootum schreef:
Tracklist:
01. Psyko Punkz- ID
03. Psyko Punkz - Not An Addict
09. Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
11. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
12. Psyko Punkz - Eternity(Dj Tool)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was het na 10 minuten al zat, die sound van hun is echt té herhalend. Alleen Bass Mechanics was wel ff leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Not an addict / Feel the rythm zijn zooo goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 03:22 
 
Hardtraxx Newbie

ach ja, en in het interview stelden ze nog dat ze 2 weken hadden voorbereid en dan dit afleveren :S xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu is iedereen ineens verbaasd dat ze een kutset neerzetten. ik weet niet hoor, deze gasten hebben nog NOOIT iets fatsoenlijks neergezet!

heb tijdens deze set ff wat gegeten, gerookt, gepist en toen ik terugkwam begon zatox bijna. Zo te zien aan de tracklist niks gemist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was toch egt wel een vette set hoor live... maar ik meen Overclippin ook nog gehoord te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
nu is iedereen ineens verbaasd dat ze een kutset neerzetten. ik weet niet hoor, deze gasten hebben nog NOOIT iets fatsoenlijks neergezet!

heb tijdens deze set ff wat gegeten, gerookt, gepist en toen ik terugkwam begon zatox bijna. Zo te zien aan de tracklist niks gemist :thumbsup:


Jij ook al tijdens dit setje, ik zat halverwege ook nog eenl loempia op de tribune weg te werken maar Eternity is dan wel weer lekker maar dat komt
door het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:31 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Was toch egt wel een vette set hoor live... maar ik meen Overclippin ook nog gehoord te hebben


Idd overclippin ook.

Setje was prima, volgende keer wat minder eigen nummers zou nice zijn tho. Maar dat geldt voor iedereen die draaide ongeveer >.>
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klapte er ook lekker op! Echt lekker stijltje hebben die lui. Dirty Soundz viel me niet tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Whahaha heb blijkbaar niet veel gemist! was een half uurtje buiten in de rooktent en vond het eigenlijk wel jammer dat ik zowat de hele set heb gemist!
Maar als ik dit nu zo hoor heb ik niet echt iets gemist! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wat vonden jullie eigenlijk van Dirty Sounds?
ik ging er ontiegelijk hard oplos! :D

RA TA TA !!!!!!!!

Jup, ik ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds spijtig dat ze niet een gewone set mogten zetten ipv live. Dan had deze set echt hard geweest want ze durven er wat klappers tegen aan smijten zoals struggle for existence of eentje van B-front ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Vind het nog steeds spijtig dat ze niet een gewone set mogten zetten ipv live. Dan had deze set echt hard geweest want ze durven er wat klappers tegen aan smijten zoals struggle for existence of eentje van B-front ofzo.

Over het algemeen ook gewoon nog wat Dirty Workz spul en eigenlijk praktisch alles met een redelijk harde kick. Had misschien qua afwisseling beter geweest inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:48 
 
Hardtraxxer

08. Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix(Intro))

is

Psyko punkz - Uncut (alleen de mid) met vocals van techno prime erdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:58 
 

Froozen schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Was toch egt wel een vette set hoor live... maar ik meen Overclippin ook nog gehoord te hebben


Idd overclippin ook.

Setje was prima, volgende keer wat minder eigen nummers zou nice zijn tho. Maar dat geldt voor iedereen die draaide ongeveer >.>

LIVE ACT :(

Ging lekker op Qlimax, maar dat komt mede omdat ik de stijl van pp kan bekoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

beste set die ik tot nu toe gehoord heb nu alleen nog zatox en EA & endymion hopen dat die net zo goed/beter zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van tevoren waren mijn verwachtingen voor Psyko Punkz al niet groot, en dat werd tijdens hun act nog een keer bevestigd. Amper variatie in de set en na een paar minuten kwam het me al de strot uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

06. Psyko Punkz Punkz - Feel the Rythm ? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat de meeste mensen zeuren, een van de hoogtepunten van de avond dit, heb er zelfs en halve zak friet voor weggegooid en heb daar absoluut geen spijt van! Zatox viel me pas goed tegen, en DBSTF was volkomen verkeerd geplaatst in de Timetable na TNT.

Dit was samen met Wildstylez(+NC en solo) gewoon het mooiste gedeelte van de avond.

Kwaliteit is verrassend goed moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

timmah91 schreef:
Whahaha heb blijkbaar niet veel gemist! was een half uurtje buiten in de rooktent en vond het eigenlijk wel jammer dat ik zowat de hele set heb gemist!
Maar als ik dit nu zo hoor heb ik niet echt iets gemist! :sleep:


lol, waarom rook je niet gewoon binnen xD? Ik heb 1x van zo'n vent in Gelredomepakje verzoek gekregen om hem uit te doen(was op tribune) maar verder ook niet :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle