Dit is toch geweldig
Related topics
- View the latest post: Chroman - Psyched Up (Psyched Mashup)
- View the latest post: Psyched @Q-Base 2015 (Theracords)
- View the latest post: Wavolizer @ Theracords Radioshow #202 - Theracords Megamix 2012 (Part 2)
- View the latest post: DJ Thera (Theracords Classics) @ Theracords Radioshow 183
- View the latest post: Psyched @ Last World 2015 (re-run)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Sub Zero Project Hardstyle Set Live From Wasteland 2026
- View the latest post: PRATO. | Appreciation Mix - B-Freqz
Moderators
Teeeeeeeering die tracklist... kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik toen in een ander bunker stond
episch.
Dit was ook geweldig. Bij Mistress binnen komen lopen en ontzettend genoten. Top set Psyched 
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
THardtraxxer
- 269 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Toch wel met Vaseline he ? Anders wordt het zo'n droge bedoeling..Rickzel wrote:Fuck Delete en Degos & Re-Done, Psyched gaat die Theracords kar wel even trekken hoor.
Maar dit was echt heel dik! Stiekem hoopte ik weer op zo'n dikke set als op Loudness, maar dit overtrof mijn verwachtingen
Spreekwoordelijke fuck natuurlijkRoybrussel wrote:Toch wel met Vaseline he ? Anders wordt het zo'n droge bedoeling..Rickzel wrote:Fuck Delete en Degos & Re-Done, Psyched gaat die Theracords kar wel even trekken hoor.![]()
Maar dit was echt heel dik! Stiekem hoopte ik weer op zo'n dikke set als op Loudness, maar dit overtrof mijn verwachtingen
JeetjeRickzel wrote:Spreekwoordelijke fuck natuurlijkRoybrussel wrote:Toch wel met Vaseline he ? Anders wordt het zo'n droge bedoeling..Rickzel wrote:Fuck Delete en Degos & Re-Done, Psyched gaat die Theracords kar wel even trekken hoor.![]()
Was super dik
Gaat natuurlijk geluisterd worden weer!
Gewoon schijt hebben aan alles, en lekker draaien wat je vet vind, held

Ik krijg nu al geen genoeg van deze set, schijt aan heel de overheid hebben en een Morphine Attack al als tweede plaat erop gooien. Die 'verplichte' opbouw in een set is ook zulke onzin in mijn ogen, met deze set als perfect voorbeeld.
Sorry hoor, maar als je met een Mind Dimension plaat opend en een audiotric plaat afsluit ontneemt dat best wel wat energie uit een livesetschas1n wrote:Ik krijg nu al geen genoeg van deze set, schijt aan heel de overheid hebben en een Morphine Attack al als tweede plaat erop gooien. Die 'verplichte' opbouw in een set is ook zulke onzin in mijn ogen, met deze set als perfect voorbeeld.
Mwah ligt er aan wat je daar tussenin draait 
Bij deze set echt een paar keer met m'n handen in m'n haar gestaan, mezelf afvragend : "WTF ben ik hier aan het beleven." Dit was echt een van de vetste sets die ik ooit heb mogen horen. Toen ik Smurref - Sonic Storm hoorde, kon ik echt bijna huilen. Ik kende tot vandaag die plaat niet, en ik vond die melodie toen zo mooi. Echt met een blije bakkes staan genieten. Om dan nog maar te zwijgen over The Final Goodbye!
Ik hoop echt dat ze jou meer en meer gaan boeken, want dit verdien je gewoon. En dat je dan ook nog dit niveau aanhoudt, want dat is echt wel hoog en echt wat de "breder denkende " liefhebber nodig heeft.
Ik hoop echt dat ze jou meer en meer gaan boeken, want dit verdien je gewoon. En dat je dan ook nog dit niveau aanhoudt, want dat is echt wel hoog en echt wat de "breder denkende " liefhebber nodig heeft.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Ik was eerst altijd heel erg fan van Solutio & the I's. De tracks maar vooral ook de livesets, vond het altijd erg strak gemixed en een hele sterke en gevarieerde platenkeuze. Ik realiseer me inmiddels wel dat Psyched daar grotendeels verantwoordelijk voor was, als ik zie wat voor sets hij tegenwoordig neerzet. Super dit, je bent lekker bezig Psyched! 
Volgens mij kun je sommige sets perfect afsluiten met tracks zoals Gravity & Inception (als voorbeeld) ook al begin je met een mind dimension of willekeurige spoontech track.Psyched wrote:Mwah ligt er aan wat je daar tussenin draait
Maar het ligt er sowieso aan wat je er allemaal tussen in draait, als je hard harder hardst gaat draaien denk ik niet dat het past.
Is iemand anders trouwens van mening dat 21. Retaliaton - Awoken echt heel erg lijkt op Caine & Deimos - Together, qua melodie?
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Is deze nog ergens te downloaden? Of zou iemand 'm kunnen uppen? 
Dit is waanzin. Heel erg zonde dat ik er niet bij was
. Dikke respect dat je zo een set draait op zulk feest.
Groot gelijk heb je, man man man.Seeker Of Fire wrote:Bump voor deze legendarische set!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
yannickvk wrote:Groot gelijk heb je, man man man.Seeker Of Fire wrote:Bump voor deze legendarische set!
Nogmaals een Bump voor deze. Net weer geluisterd, wat goed