Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Psyched 30min Promomix Q-Base 2016

01. Encoder & Rude Raider vs Super Marco May - Are U Listening
02. Luminite - Alien Technology (2016 Edit) (edit)
03. Psyched - Sys-X Bootleg
04. Apexx - Obey (Edit)
05. Sasha F - Artificial Reality
06. Wicked Minds - Attack
07. Psyched - Let Us All Unite
08. Delete - Level (Phuture Noize Remix)
09. Project Exile - Observer
10. The Beholder & Zany - Do You Want Heavy
11. Psyched - Nightstalker (TC Live Edit)
/W. Chris One - Convection
12. Delete - Just Do It
13. Sei2ure - Pneumatic Transmission
14. Crypsis - Multiple Thrusts
15. DJ Thera - Stash
16. The Beholder & Zany - Fear Reigns Today
17. Psyched - Haunted 303 (WIP Mid Preview)


Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:26 
 

05. Sasha F - Artificial Reality
14. Crypsis - Multiple Thrusts

Gaat aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stash is altijd plus 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon het niet laten om naar het einde te skippen, wat klinkt die laatste track al gruwelijk zeg! Wauw!!

Rest gaat ook zeker nog aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking vet :D Zeker even een bezoekje brengen op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

30 minuten, 17 tracks, zo zo :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched :worship: :worship: . Deze man snapt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je belooft zoiets te draaien op Q-Base kom ik zeker kijken. Wat een lijst :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 21:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Als je belooft zoiets te draaien op Q-Base kom ik zeker kijken. Wat een lijst :loving:

Daar kan je sowieso van uit gaan anders maak ik niet zo'n Promomix ;)

Bedankt allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 22:14 
 
Artiest

Lekker doorgemixt Barry, I like :clap: ... :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Fothermucker schreef:
Als je belooft zoiets te draaien op Q-Base kom ik zeker kijken. Wat een lijst :loving:

Daar kan je sowieso van uit gaan anders maak ik niet zo'n Promomix ;)

Bedankt allemaal!


Tja je weet het nooit he. :P
Had ook gekund dat dit een promomix was voor de Theracords stage en niet per se voor jouw set ik weet het ook niet ik hou gewoon van zekerheid nja tot dan (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een zieke lijst. Kijk al uit naar het moment dat Stash gedraaid wordt op dat geluid :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 04:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Jezus wat een zieke lijst. Kijk al uit naar het moment dat Stash gedraaid wordt op dat geluid :woot:

Stash kan ik uiteraard niet beloven want Thera staat zelf ook te draaien. Beetje een NoGo als ik die dan ook draai. Maar er zijn nog genoeg andere tracks voor mij om mee te rammen!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 09:45 
 
Hardtraxxer

Psyched schreef:
Indyy schreef:
Jezus wat een zieke lijst. Kijk al uit naar het moment dat Stash gedraaid wordt op dat geluid :woot:

Stash kan ik uiteraard niet beloven want Thera staat zelf ook te draaien. Beetje een NoGo als ik die dan ook draai. Maar er zijn nog genoeg andere tracks voor mij om mee te rammen!!! :thumbup:

Gwn doen!!! denoods kies je 'Done with my Stash' !! Vind het juist pluspuntjes als ik Stash vaker voorbij hoor komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Psyched :worship: :worship: . Deze man snapt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Indyy schreef:
Jezus wat een zieke lijst. Kijk al uit naar het moment dat Stash gedraaid wordt op dat geluid :woot:

Stash kan ik uiteraard niet beloven want Thera staat zelf ook te draaien. Beetje een NoGo als ik die dan ook draai. Maar er zijn nog genoeg andere tracks voor mij om mee te rammen!!! :thumbup:


Bedoelde het ook in het algemeen natuurlijk :) Kijk erg uit naar je set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke lijst zeg, als de timetable meezit sowieso deze man checken op Q-Base ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo vet weer dit _O_
Zeker weten aanwezig bij je set op Q-Base :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle