Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
http://www17.zippyshare.com/v/wsCfrEt4/file.html
HQ gedeelte + LQ gedeelte gecombineerd.
HQ gedeelte + LQ gedeelte gecombineerd.
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass
Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest
Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest
Dat riep ik 4 jaar geleden (Iets minder stevig) ook en guess what? Ik stond hier afgelopen zaterdag zwaar te genieten.
Héérlijk!
Héérlijk!
En lekker bij elke kick 'OOOOHH' schreeuwen bij Malice/Rebelion is wel tof zeker...wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass![]()
![]()
![]()
Ik krijg kotsneigingen van jouw kortzichtigheid.wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass![]()
![]()
![]()
Commercieel of niet, Q-Dance heeft zijn zaakjes altijd goed voor elkaar en weet altijd een mooi feestje neer te zetten.wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass![]()
![]()
![]()
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mooi dat iedereen mee deed met mijn hee hoo 
Geweldig moment. Heady en Wildstylez die opkomen, stokstijf blijven staan en toen de muziek begon volledig synchroon de legendarische move maken:

Mooi, lekker weg blijven, iemand die zich zo stoort aan zulke onzinnige dingen moet gewoon lekker thuis blijven en niemand lastig vallen met z'n gejank.wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass![]()
![]()
![]()
Al die 'toeristen' zijn juist een reden voor mij dat Qlimax zo bijzonder maakt, al die verschillende nationaliteiten om je heen die zo'n evenement nog eens 10 keer specialer vinden. Het weinige aantal hee-hoo's dat ik gehoord heb veranderd daar ook heel weinig aan! Top lui
Ik erger me niet aan dat 'hee-hoo' maar ik vind het wel vrij kansloos en debiel
Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat de aantal keren ik het heb gehoord wel mee vond vallen.
Heerlijk die intro. Vooral na die Qlimax kerel roept Project en voordat hij het kan afmaken je de menigte al hoorde schreeuwen OOOOOOOOOOOONE!
Trouwens, die gif boven is geniaal
loopt altijd synchroon met mijn muziekshizzle
Trouwens, die gif boven is geniaal
wrote:Mooi dat iedereen mee deed met mijn hee hoo
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
wrote:Geweldig moment. Heady en Wildstylez die opkomen, stokstijf blijven staan en toen de muziek begon volledig synchroon de legendarische move maken:
Ik kreeg echt kippenvel bij dit moment
wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass![]()
![]()
![]()
IK heb echt zó genoten van deze set
Heel de tijd met kippenvel los staan gaan, wist vaak niet waar ik het moest zoeken
Alles klopte gewoon. Sfeer, muziek en show. P1 was magisch en onvergeetbaar.
Ik heb echt maar 1 of 2 keer hee hoo gehoord over de hele avond gezien, en om me heen deed ook nog eens bijna niemand mee, alleen die gekke buitenlanders. Om daarvoor de terugkeer van Project 1 te laten schieten is het slecht met je gesteld.
Ik heb eigenlijk geen één keer hee-hoo gehoord in de zaal. Enkel bij de kluisjes hoorde ik het continu dus dat is allemaal nog prima meegevallen! 
wrote:Dit 'commercieel toeristisch boutfeest' staat nu mijlenver op nummer 1 van het vetste feest dat ik ooit heb meegemaaktwrote:Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest![]()
Ennnn Headliner heeft de YT video alweer geblokkeerd :')
Deze inmiddels ook weer. De link die ik weg ge-edit heb.wrote:Ennnn Headliner heeft de YT video alweer geblokkeerd :')
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.