Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Wat genieten was dit. (L)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
http://www17.zippyshare.com/v/wsCfrEt4/file.html

HQ gedeelte + LQ gedeelte gecombineerd.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dat riep ik 4 jaar geleden (Iets minder stevig) ook en guess what? Ik stond hier afgelopen zaterdag zwaar te genieten.
Héérlijk!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
yowan wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest
En lekker bij elke kick 'OOOOHH' schreeuwen bij Malice/Rebelion is wel tof zeker...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
yowan wrote:Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Ik krijg kotsneigingen van jouw kortzichtigheid.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dit was legendarisch.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023

Commercieel of niet, Q-Dance heeft zijn zaakjes altijd goed voor elkaar en weet altijd een mooi feestje neer te zetten.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Mooi dat iedereen mee deed met mijn hee hoo :loving:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Geweldig moment. Heady en Wildstylez die opkomen, stokstijf blijven staan en toen de muziek begon volledig synchroon de legendarische move maken:

Image
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 54 minutes ago

Mooi, lekker weg blijven, iemand die zich zo stoort aan zulke onzinnige dingen moet gewoon lekker thuis blijven en niemand lastig vallen met z'n gejank.

Al die 'toeristen' zijn juist een reden voor mij dat Qlimax zo bijzonder maakt, al die verschillende nationaliteiten om je heen die zo'n evenement nog eens 10 keer specialer vinden. Het weinige aantal hee-hoo's dat ik gehoord heb veranderd daar ook heel weinig aan! Top lui :D
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Ik erger me niet aan dat 'hee-hoo' maar ik vind het wel vrij kansloos en debiel :whistle: Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat de aantal keren ik het heb gehoord wel mee vond vallen.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Heerlijk die intro. Vooral na die Qlimax kerel roept Project en voordat hij het kan afmaken je de menigte al hoorde schreeuwen OOOOOOOOOOOONE!

Trouwens, die gif boven is geniaal xd loopt altijd synchroon met mijn muziekshizzle
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Laat maar.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Lenny wrote:Mooi dat iedereen mee deed met mijn hee hoo :loving:
:lol:
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Chroman wrote:Geweldig moment. Heady en Wildstylez die opkomen, stokstijf blijven staan en toen de muziek begon volledig synchroon de legendarische move maken:

Image

Ik kreeg echt kippenvel bij dit moment :loving:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago

:aww: :aww:
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2009
last seen Jan 2026
IK heb echt zó genoten van deze set :loving: Heel de tijd met kippenvel los staan gaan, wist vaak niet waar ik het moest zoeken :love: Alles klopte gewoon. Sfeer, muziek en show. P1 was magisch en onvergeetbaar.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Ik heb echt maar 1 of 2 keer hee hoo gehoord over de hele avond gezien, en om me heen deed ook nog eens bijna niemand mee, alleen die gekke buitenlanders. Om daarvoor de terugkeer van Project 1 te laten schieten is het slecht met je gesteld.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Ik heb eigenlijk geen één keer hee-hoo gehoord in de zaal. Enkel bij de kluisjes hoorde ik het continu dus dat is allemaal nog prima meegevallen! :D
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Exterkate wrote:
yowan wrote:Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest
Dit 'commercieel toeristisch boutfeest' staat nu mijlenver op nummer 1 van het vetste feest dat ik ooit heb meegemaakt ^^
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ennnn Headliner heeft de YT video alweer geblokkeerd :')
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Patjee410 wrote:Ennnn Headliner heeft de YT video alweer geblokkeerd :')
Deze inmiddels ook weer. De link die ik weg ge-edit heb.
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Ja dat zijn buitenlanders die vooraan staan en niet beter weten. Geloof me waar ik stond was het geen één keer te horen.

En trouwens care, godverdomme beste set allertijden godverdomme.