Voor mij viel het op Qlimax allemaal perfect samen: muziek, sfeer en show! Geweldig genoten, en nu ook weer op de bank, voor zover het lukt om stil te zitten 
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Beter dan dit gaat het toch nooit meer worden
De show, de sfeer, de muziek alles klopte...
Wat zijn die edits van it's a sine en raiders of the sun trouwens heerlijk 
Wat is die set een prachtig geheel zeg! Als ik één minpuntje moet bedenken is het toch de kick-edit van Art Of Creation; ik vind dat hij iets te hoog pitched. Voor de rest ben ik heel erg blij dat ik deze set live heb mogen meemaken. Ben die Sound Rush ook steeds meer gaan waarderen! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:Alles waar hardstyle om draait zit in deze set, prachtig gewoon
Kick edits zijn voor mij alleen vervelend bij Life Beyond Earth en The World Is Yours. Vooral die van The World Is Yours vind ik heel erg zonde, want dat is toch echt wel mijn favoriete P1 nummer en het hele karakter is uit de kick verdwenen als ik het zo terug hoor.. Erg jammer. Maar, live heb ik me er totaal niet aan gestoord dus dat scheelt weer.
Verder ben ik gewoon godsgruwelijk blij dat ik hier bij heb mogen zijn

Verder ben ik gewoon godsgruwelijk blij dat ik hier bij heb mogen zijn
Dit is oprecht, het mooiste wat ik ooit heb mee mogen maken op een feest. Wat een euforie

Ik ben een soort van digibeet dus ik weet niet of het mogelijk is, maar kan iemand hier alleen de audio uit halen? Wil dit elke dag luisteren voor de rest van m'n leven.
wrote:Dit is oprecht, het mooiste wat ik ooit heb mee mogen maken op een feest. Wat een euforie![]()
Is dit wat? Stond op lsdb http://www60.zippyshare.com/v/pLY7JbUd/file.html
Thanks!wrote:Is dit wat? Stond op lsdb http://www60.zippyshare.com/v/pLY7JbUd/file.html
Het mooiste muziekgerelateerde uur dat ik ooit heb meegemaakt. Zo veel emotie. Bij het terugkijken ook weer met een brok in mn keel en tranen in mn ogen. Prachtig.
Willem en Joram, als jullie meelezen: duizendmaal dank
Oja, die kick edit van The World Is Yours vind ik in tegenstelling tot de meesten hier wel prima, zieke drive
Willem en Joram, als jullie meelezen: duizendmaal dank
Oja, die kick edit van The World Is Yours vind ik in tegenstelling tot de meesten hier wel prima, zieke drive
http://www57.zippyshare.com/v/9a99p7GS/file.htmlwrote:Thanks!wrote:Is dit wat? Stond op lsdb http://www60.zippyshare.com/v/pLY7JbUd/file.htmlBeetje ruis maar wel gewoon goed luisterbaar.
Dit beter?
Ik kijk het weer, dit was zo gestoord
zelfs Villian deed het perfect 
-
DHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jul 2017
Deze set hoort gewoon op pagina 1 te blijven staan

-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 19 hours ago
Tranen in m'n ogen als ik de melo van Lumnosity hoor en dan de reactie van het publiek
bump
wat mis ik dit soort hardstyle
Last edited by Deuntje on 12 Jan 2017 20:52, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jul 2017
Ze hadden 2 bookings kort achter elkaar, Qlimax en iets in Australie.
Kan niet wachten tot de aankondiging van hun volgende boeking, daarvoor zal ik echt kaarten kopen!
Kan niet wachten tot de aankondiging van hun volgende boeking, daarvoor zal ik echt kaarten kopen!
Dit is niet je groepsapp hoor.wrote:Ze hadden 2 bookings kort achter elkaar, Qlimax en iets in Australie.
Luisterde dit weer in de trein ... Kreeg toch wel weer traantjes die ik in nostalgie kon weg pinken .. man man man wat was dit een ontzettend vet moment 
Dacht ik zet hem weer even op... Man man man, wanneer gaat die kippenvel is weg en houd die een keer op 
Deze moet gewoon elke zoveel maanden gebumpt worden 
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Bij deze een bump dan maar. Wat een heerlijke set is het toch. Net weer even opgezet.wrote:Deze moet gewoon elke zoveel maanden gebumpt worden