Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
delange schreef:
hoebedoelje schreef:
Te toegankelijk! :P

what u mean ?

Dat het vrijwel niets meer met Theracords te maken heeft!

Lijkt wel een Fusion Records Radioshow. :thumbdown:

6/18 nummers zijn theracords, en 3 van Fusion.. wtf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 14:01 

Hardtraxxer

Gister 2 keer geluisterd, baaaas dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke mix :worship:
Spoel wel elke keer de Disturbia remix door :P wat een saaie remix vind ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:34 

Donateur

Heeft toch niets meer met Theracords te maken, lijkt wel een Fusion Records mix. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Heeft toch niets meer met Theracords te maken, lijkt wel een Fusion Records mix. :thumbdown:

Ja dat heb je al gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:01 

Hardtraxxer

Bam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:35 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Heerlijke mix :worship:
Spoel wel elke keer de Disturbia remix door :P wat een saaie remix vind ik dat.

Het mooiste aan dat nummer is hoe DISTURBIA wordt gezegd :P

wat een set trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:43 

Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:

er zitten 2 saifam tracks in, lijkt wel een saifam records mix

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
delange schreef:
hoebedoelje schreef:
Te toegankelijk! :P

what u mean ?

Dat het vrijwel niets meer met Theracords te maken heeft!

Lijkt wel een Fusion Records Radioshow. :thumbdown:

zijn er maar 3 .... van fusion....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:41 

Hardtraxx Veteran

Ik begrijp wel wat hij bedoelt. De echte "Theracords sound" komt in dit setje niet naar voren. Zijn definitie daarvan bedoel ik.
Vind ik zelf helemaal geen probleem, heerlijk setje is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:38 

Artiest

Iedere artiest binnen Theracords heeft n eigen sound. In totaal zijn we als Theracords divers dus er is niet zoiets als 'de theracords sound'. Iedereen die ons label n beetje volgt en ook daadwerkelijk naar de tracks luistert, zou dat moeten weten. Is ook zo'n beetje de enige negatieve feedback waar ik slecht tegen kan als iemand alles van theracords tzelfde vindt of als maar 1 sound bestempelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Iedere artiest binnen Theracords heeft n eigen sound. In totaal zijn we als Theracords divers dus er is niet zoiets als 'de theracords sound'. Iedereen die ons label n beetje volgt en ook daadwerkelijk naar de tracks luistert, zou dat moeten weten. Is ook zo'n beetje de enige negatieve feedback waar ik slecht tegen kan als iemand alles van theracords tzelfde vindt of als maar 1 sound bestempelt.

Ik ben het er ook totaal niet mee eens, maar 'buitenstaanders' denken bij Theracords toch snel aan een plaat als bijvoorbeeld Doggystyle/ Fluffy of iets dergelijks.
Van mij zul je nooit horen dat Theracords niet divers is. Integendeel, ik heb veel lof voor jullie diversiteit als label ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
DjThera schreef:

Ik ben het er ook totaal niet mee eens, maar 'buitenstaanders' denken bij Theracords toch snel aan een plaat als bijvoorbeeld Doggystyle/ Fluffy of iets dergelijks.
Van mij zul je nooit horen dat Theracords niet divers is. Integendeel, ik heb veel lof voor jullie diversiteit als label ;)

Dat is toch niet erg. Bij mij blijven ook juist die plaatjes hangen. Wel heeft theracords voor mij een apart geluid dat zich onderscheidt van de rest. Ik denk dat hij dat bedoelt? Je herkent het meteen als je een plaatje hoort en dat is juist goed.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle