Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Prefix & Density | INDIGO | Saturday | Defqon.1 Weekend Festival:


Tracklist:
1 Noisecontrollers - Circles
2 Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
3 Prefix & Density - Contrast
4 B-Front & Alpha² ft. Snowflake - Lost
5 Prefix & Density vs The Vision - Feel It
6 Prefix & Density vs Udex - Different Reality
7 Prefix & Density - Just A Memory
8 Atmozfears - Broken
9 Ran-D & Redixx - No Cure
10 Prefix & Density - Search and Destroy
11 Alphaverb & The Machine - Smokemachine
12 Phuture Noize - The Worlds Beyond
13 Prefix & Density - W.U.F.U.
14 Sia - Chandelier(Prefix & Density Bootleg)
15 P&D vs The Vision - Never Come Close (Phuture Noize Remix)
16 B-Front & Hard Driver - One By One
17 Prefix & Density - Soundwaves (Defqon Edit)
18 Delete & Deetox - Alone
19 Prefix & Density - Bass Bang Low
20.Prefix - Sloopvergunning (PN's eigen huis in puin 2016 edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat zo eens even aan nadat ik een ander setje geluisterd heb. P&D wel goed vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De set is offline gehaald, nieuwe tracks moesten er nog uit helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Nu al offline gehaald? :(

//ah staat al boven me
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks m'n zacht uitgedrukt brakke staat was dit prima wakker worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
De set is offline gehaald, nieuwe tracks moesten er nog uit helaas :(


Want we mogen de nieuwe tracks niet thuis nog een keer horen? Kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Paultheone schreef:
De set is offline gehaald, nieuwe tracks moesten er nog uit helaas :(


Want we mogen de nieuwe tracks niet thuis nog een keer horen? Kansloos.


Ja kansloos inderdaad, wie houd er tegenwoordig nog dingen exclusief zodat mensen mogelijk speciaal daarvoor naar een set komen kijken, echt kansloos..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Paultheone schreef:
De set is offline gehaald, nieuwe tracks moesten er nog uit helaas :(


Want we mogen de nieuwe tracks niet thuis nog een keer horen? Kansloos.


Is mij ben hun wel vaker opgevallen dat er tracks tussenuit geknipt zijn, was met Rebirth set ook zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TheJoker schreef:
Paultheone schreef:
De set is offline gehaald, nieuwe tracks moesten er nog uit helaas :(


Want we mogen de nieuwe tracks niet thuis nog een keer horen? Kansloos.


Ja kansloos inderdaad, wie houd er tegenwoordig nog dingen exclusief zodat mensen mogelijk speciaal daarvoor naar een set komen kijken, echt kansloos..


Inderdaad, er komen echt mensen speciaal naar een set voor een track die "exclusief" is gehouden. Dan ben je niet goed snik. :yes:

De Mixcloud kwaliteit is dan ook zo helder, dat bederft echt de ervaring op een feest zelf als je de betreffende track graag "live" wilt horen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:56 
 
Hardtraxxer

Zal wel de track samen met bfront zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:37 
 
Hardtraxxer

Stond hier bij degos & re-done, wat ook niet verkeerd was. Maar deze lijst is wel erg dik zeg, ga hem zo ff opzetten
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een super lekker setje was dit! Hoorde bij de beste van het weekend! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bartjeng schreef:
Zal wel de track samen met bfront zijn?


Had de jongens gesproken en zowel P&D als B-Front waren niet tevreden met het resultaat, dus de track is nog niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk setje om de zaterdag te beginnen en allemaal bekenden te zien, heb genoten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik gedrukt is er helaas uitgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 13:52 
 
Hardtraxxer

Is hier ook al een betere kwaliteit van toevallig? Aangezien andere setjes al op youtube staan enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wederom een heerlijke lijst van deze bazen :worship:

Het enige wat ik minder vind is, is dat wanneer het volume wordt weggedraaid, het lijkt alsof er maar vijf man staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Wederom een heerlijke lijst van deze bazen :worship:

Het enige wat ik minder vind is, is dat wanneer het volume wordt weggedraaid, het lijkt alsof er maar vijf man staat xd


Nou toen wij er stonden was het afgeladen! Maar niet helemaal vanaf begin meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 20:37 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Patjee410 schreef:
Wederom een heerlijke lijst van deze bazen :worship:

Het enige wat ik minder vind is, is dat wanneer het volume wordt weggedraaid, het lijkt alsof er maar vijf man staat xd


Nou toen wij er stonden was het afgeladen! Maar niet helemaal vanaf begin meegemaakt.

Was inderdaad best wel druk daar! Heerlijke sfeer trouwens tijdens de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bartjeng schreef:
Rickzel schreef:

Nou toen wij er stonden was het afgeladen! Maar niet helemaal vanaf begin meegemaakt.

Was inderdaad best wel druk daar! Heerlijke sfeer trouwens tijdens de set.


Eens, heb de sfeer alleen tijdens Vazard en Phuture Noize net zo goed gezien, maar dat verdient zo'n set ook :love:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle