Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:19 

Bierkoning

Pommer - Vierde Gearmix:

Tracklist:
1. Zatox – I Hate U
2. Zatox – So High
3. Crypsis – Chaser
4. Geck-o & Phrantic – The Hard Way
5. The R3bels & Zatox – Choirs
6. The Beholder & Max Enforcer – The Preacher
7. Noisecontrollers & The Pitcher – Knock Out Tool
8. Alphaverb – Fuck The Nice Guys
9. Prefix & Density – La Musica
10. Chris One vs Sasha F – Drop 2 Your Knees
11. Chain Reaction – Out With A Bang
12. Alpha Twins vs Seizure – Drop The Beats Out
13. B-Front – Sleepwalker
14. Crypsis & Luna – Torture
15. Zany & The Beholder – Do You Want Heavy
16. Titan – Nightmare
17. Wavolizer – Excitement Initiated

Heb geprobeerd wat met de tips van vorige keer te doen, en voor m'n gevoel is dat wel aardig gelukt. Heb iig weer geprobeerd om gewaagd te mixen :) Zitten 2 kutovergangen in (14>15 en de laatste).

Ik was van plan om Done & Creative Destruction er nog achteraan te doen maar ik hoorde al dat de overgang helemaal mis ging dus ben hier maar gestopt haha.

Tips & commentaar wordt zeer op prijs gesteld!

Ps: Heb wat instellingen veranderd in Audacity, hopelijk komt dat de kwaliteit ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Echt geen enkele plaat die ik niet graag ook zelf draai :thumbsup: Zal m straks luisteren en feedback geven Pommer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste: ik merk direct dat de kwaliteit stukken beter is dan voorgaande mixen ;)

Ik had zelf so high en i hate u omgedraaid en wel de mid van i hate u gedraaid, puur omdat ie zo geniaal is :P
Overgang is niet bijzonder, gewoon intro-outro.. Beetje traag zelfs;
Knock out werd iets te abrupt in gemixed;
Drop 2 your knees - out with a bang lekkere overgang;
14>15 idd jammer;
15>16 veel te druk :P

Verder een geslaagde set :D Paar mooie overgangen en bijna geen beatmatch fouten gehoord(bij sleepwalker volgens mij wel even). Volgende keer zal ik zeker weer luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan je 14>15 nou weer fout doen haha. makkelijkste plaat om in te mixen (ook fijnste). Zal straks de mix luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Hoe kan je 14>15 nou weer fout doen haha. makkelijkste plaat om in te mixen (ook fijnste). Zal straks de mix luisteren.

niet iedereen is zo pro als jij :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:19 

Bierkoning

p-stylez schreef:

Dacht even dat de intro van DYWH 26 sec duurde ipv 38, dat hoor je ook als je hem luistert ;)

@ Bram, ik vind het eerste deel van de outro van I Hate U supervet, daarom mixte ik hem pas in het 2e gedeelte uit :) Had ze beter wel om kunnen draaien idd.

Ben het verder eens met je punten, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:56 

Hardtraxx Addict

Lekkere TL, heb zelf een aantal tracks in mijn volgende mix staan :P

Mixwerk:
1>2 Behoorlijk langzaam gemixt en komt er laat in volgens mij?
2>3 Hier zat je timing niet helemaal lekker.
3>4 Zat je weer niet helemaal lekker met de timing, The Hard Way heb je net een paar beats te laat gestart.
4>5 Lig je er net iets naast. Leuk dat je de overgang mid-intro wil doen, maar vind dat er net iets teveel sounds bij beide tracks aanwezig zijn waardoor het erg rommelig klinkt.
5>6 Strakke overgang :thumbup:
6>7 Goed getimed deze keer, wel weer de sounds door elkaar.
7>8 Goed getimed, wel wat te laat vind ik. Af en toe wat off-beat maar wordt gecorrigeerd.
8>9 Timing weer goed, in de outro maar wel goed. Lekkere overgang verder. :thumbup:
9>10 Erg lekkere overgang! :D
10>11 Ook weer lekker! Leuk dat D2YK weer terug komt
11>12 Een mid-intro overgang die erg goed uitpakt, heerlijk :D
12>13 Hij lag er ff naast, wordt gecorrigeerd. Denk wel dat je 12 iets te vroeg weghaalt.
13>14 Strakke overgang, klinkt ook lekker bij elkaar. :D
14>15 Die leek goed te gaan, de vocals zouden wel door elkaar komen. Dat je 14 er zo uitgooit klinkt helemaal niet :P
15>16 Klonk goed, heel ff lag hij er naast.
16>17 Hier hebben we het niet over haha :P

Je set begon minder, vooral de timing. Af en toe hoor ik wel een off-beatje maar niets heel erg storends. Veel voortgang :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:06 

Bierkoning

Bedankt voor de uitgebreide feedback :worship:

Ik herken je punten ook, alleen bij 2>3 klopt ie volgens mij wel. Maar maakt ook niet uit verder, ik ga weer met de verbeterpunten aan de slag de volgende keer :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle