Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 22:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer - The Pitcher Tribute (Gearmix 13):


Tracklist:
1. The Pitcher - New World
2. The Pitcher - Sleeping
3. The Pitcher - Pump It Loud 2006
4. The Pitcher - Strange Love
5. The Pitcher - Our Core
6. The Pitcher ft. Mc Dv8 - Shine
7. The Pitcher - Savor Time
8. Noisecontrollers - Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp)
9. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
10. The Pitcher ft. Slim Shore - I’m Alive
11. The Pitcher ft. Toneshifterz - Break My Fall
12. The Pitcher - Sky Rocket
13. The Pitcher - Mad Killer
14. The Pitcher - Serenity
15. The Pitcher ft. Zany - Gaurdian Angel
16. The Pitcher ft. Nikkita - Another Day In My Life (Original Mix)
17. The Pitcher - La Nuit Noire
18. The Pitcher - I Just Can’t Stop (Original Mix)
19. The Pitcher - Burn It
20. The Pitcher - Little Bitch
21. The Pitcher ft. Zany & Mc Dv8 - Fuck Hardstyle
22. The Pitcher ft. Noisecontrollers - Knock Out
23. The Pitcher ft. B-Front - Noctus Noa

Vond het tijd om eens alle lekkere tracks van The Pitcher in één mix te hebben, dus bij deze :) Hij is behoorlijk vlot en voornamelijk op de midintro doorgemixt, er zitten wat kleine foutjes in (wat grotere bij Strange Love) maar hij luistert over het algemeen lekker weg denk ik.

Enjoy!

Ps: Dat overslaan bij 20>21 was tijdens het mixen niet het geval, maar dat hoor je vrij duidelijk denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Grindin' en Karma? :(

Ziet er verder wel goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nemen we mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 11:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk dit ^^ Had graag ook nog Underwater gezien en ik had I Just Can't Stop wat eerder gedaan. Maar ga hem zeker luisteren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 13:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grindin' en Underwater vind ik niet zo veel aan, Karma had er wel in gekund ja :$ I Just Can't Stop is idd niet zo hard, maar de bak energie en drive die in die climax zit deed me beslissen hem toch vrij laat te draaien :D

Bedankt voor het meenemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat wordt een fijne busreis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HO JONGE, erg fijn! Veel werk van meer dan 2 jaar oud, toen hij imo nog op zijn best was... deze ga ik zeker luisteren van de week :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
HO JONGE, erg fijn! Veel werk van meer dan 2 jaar oud, toen hij imo nog op zijn best was... deze ga ik zeker luisteren van de week :yay:


Thanks, laat maar weten wat je er van vond :D

toffee schreef:
Dat wordt een fijne busreis ^^

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk nog niet zo verdiept in deze man. Dit is een leuke manier om kennis te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet, al mochten van mij tracks als The Rising en Kingdom re-amp er wel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Karma en geen Start Rocking :cry: Ik vind dit uitermate barbaars van je Jurre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker dit :D Doet me denken aan die battle van ons een paar jaar terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt heren! Sorry ik kon niet alles erin doen :D

Nightbreaker schreef:
Lekker dit :D Doet me denken aan die battle van ons een paar jaar terug :P


Klopt haha, kan me herinneren dat die ook erg lekker was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand die geluisterd heeft nog feedback ofzo? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, luister hem van het weekend wss... Familieweekend, dus dan heb ik wel een uurtje over tussendoor. Comments komen dan zondagavond of maandag pas :thumbup:

FF voor mijn info: gear of VDJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Sorry, luister hem van het weekend wss... Familieweekend, dus dan heb ik wel een uurtje over tussendoor. Comments komen dan zondagavond of maandag pas :thumbup:

FF voor mijn info: gear of VDJ?

Haha oke, je hoeft je niet verplicht te voelen hoor, vroeg het me alleen af :P

Hij is gemixt met 2 Pioneer CDJ800's en een Behringer DDM4000
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar met zo'n TL wil ik hem zelf gewoon heel graag luisteren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh dan is het goed haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net beluisterd, en wat ik had verwacht is waar: het was een heerlijke set! Paar keer dat je er net naast lag, 1x lig je er gruwelijk naast (weet ff uit mn hoofd niet bij welke mix), maar over het algemeen worden fouten netjes gecorrigeerd. Tja, en die TL... op wat details na heb je alle fijne Pitcher platen erin zitten :thumbup:

Lekker setje dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 22:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja dat was bij Pump It Loud > Strange Love haha.

Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 04:15 
 

4. The Pitcher - Strange Love

Instant win (de rest ook offc, zoals new world/sleeping etc), gaat geluisterd worden zometeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
4. The Pitcher - Strange Love

Instant win (de rest ook offc, zoals new world/sleeping etc), gaat geluisterd worden zometeen!


Vinden je buren dat wel goed op zo'n tijdstip? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

http://www66.zippyshare.com/v/21805003/file.html :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil degene hartelijk bedanken voor deze bump :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle