Super setje

!
Ik heb genoten van het mixwerk, was zeer goed

.
Zal er nog ff een paar overgangen uitlichten:
Drop the Track > Become the Sky
Vind ik super gedaan, heb laatst zelf ook in een setje geprobeerd Become the Sky in te mixen op ongeveer dezelfde plek, en dat ging mij helemaal verkeerd, maar deze is echt goed vind ik.
World on Fire > E=NC2
Is ook super, duurt mooi lang en het gaat geleidelijk, als het past vind ik dat soort overgangen altijd erg mooi.
E=NC2 > Atrocity
Dat soort overgangen houd ik meestal wat minder van, maar het is hier leuk gedaan
Lellebel > The Demand
Vond ik een hele vette! The Demand kun je sowieso altijd leuke dingen mee doen, een klein minpuntje is wel dat je die vocal van lellebel een beetje weg hoort sterven.
Again we will rise > Peace of Mind
Vocals door mekaar klinkt niet echt lekker, verder prima overgang, Peace of Mind heerlijk nummer btw
Peace of Mind > Two and a half Kings
Hier weer vocals door elkaar, maar nu bijna niet storend omdat 2,5 Kings eigenlijk alleen maar 'no-no-no' is.
State of Perfection > Struggle for Existence
Met veel lef geprobeerd vind ik

, weet alleen nog niet helemaal of ik het mooi of niet mooi moet vinden

. Op een feest zou ik waarschijnlijk helemaal uit mn plaat gaan, hier thuis klinkt het misschien net iets te 'druk' of 'rommelig', maar verder vind ik echt een toffe overgang!
Verder meende ik gister tijdens het luisteren ergens een overgang te horen die niet helemaal goed lag, alleen die kan ik nu (bij het snel terugluisteren van de overgangen) ff niet zo 1,2,3 ontdekken.
Vond het mixwerk echt heel vet

!