Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:37 

Bierkoning

Download TITEL_HIER:

Tracklist:
1. DJ Thera ft. Yuna-X – It’s A Fine Day
2. Crypsis & Kold Konexion – Sonic Sabotage
3. Zatox – Drop The Track
4. B-Front & Frontliner – Become The Sky
5. Zany & Mc Dv8 – World On Fire
6. Noisecontrollers – E=NC2
7. Donkey Rollers – Atrocity
8. Zany & Duro – Our Power
9. Frequencerz – Phaser
10. Chain Reaction – Lellebel
11. Crypsis – The Demand
12. The Beholder & Zany – Again We Will Rise
13. Catatonic Overload – Peace Of Mind
14. Wavolizer meets Thera & Geck-o – Two And A Half Kings
15. Prefix & Density – Locked Up
16. Hard Driver & B-Front – State Of Perfection
17. Ran-D & Adaro – Struggle For Existence
18. Titan – Nightmare
19. Degos & Re-Done - Evolve

Lekker snel doorgemixed, en ik denk dat de meeste overgangen ook wel vet zullen klinken. De enige die ik zelf echt niet mooi vond was Phaser > Lellebel, de mix klopte wel maar die outro & mid-intro passen gewoon totaal niet bij elkaar :P Natuurlijk zitten hier en daar nog wel wat schoonheidsfoutjes/correcties maar ik ben verder heel erg tevreden :)

Tips & commentaar altijd welkom. En natuurlijk veel plezier op Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:20 

Hardtraxxer

Ik zal weer eens effe een setje van je meenemen ;)
TL ziet er leuk uit op Struggle For Existence na >.>
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Lekkere lijst hoor, gaat mee pommert :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Drop the track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:55 

Geluisterd!

Leuk setje en zeker lekkere inkomer voor wat harder werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 07:24 

Hardtraxx Veteran

Deze gaat geluisterd worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Is geluisterd :) en heerlijk gemixt !
Nu ben ik ook opgewarmpt voor BLACK :D!
Keep up the good work !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:50 

Bierkoning

Bedankt voor het luisteren/reageren :)

Nrgizer schreef:
en heerlijk gemixt !

Thanks! Ik vind dit misschien wel één van m'n best gemixte sets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:15 

Hardtraxxer

Super setje :woot: !
Ik heb genoten van het mixwerk, was zeer goed :thumbsup: .
Zal er nog ff een paar overgangen uitlichten:

Drop the Track > Become the Sky
Vind ik super gedaan, heb laatst zelf ook in een setje geprobeerd Become the Sky in te mixen op ongeveer dezelfde plek, en dat ging mij helemaal verkeerd, maar deze is echt goed vind ik.

World on Fire > E=NC2
Is ook super, duurt mooi lang en het gaat geleidelijk, als het past vind ik dat soort overgangen altijd erg mooi.

E=NC2 > Atrocity
Dat soort overgangen houd ik meestal wat minder van, maar het is hier leuk gedaan :thumbup:

Lellebel > The Demand
Vond ik een hele vette! The Demand kun je sowieso altijd leuke dingen mee doen, een klein minpuntje is wel dat je die vocal van lellebel een beetje weg hoort sterven.

Again we will rise > Peace of Mind
Vocals door mekaar klinkt niet echt lekker, verder prima overgang, Peace of Mind heerlijk nummer btw :yay:

Peace of Mind > Two and a half Kings
Hier weer vocals door elkaar, maar nu bijna niet storend omdat 2,5 Kings eigenlijk alleen maar 'no-no-no' is.

State of Perfection > Struggle for Existence
Met veel lef geprobeerd vind ik :thumbsup:, weet alleen nog niet helemaal of ik het mooi of niet mooi moet vinden :P . Op een feest zou ik waarschijnlijk helemaal uit mn plaat gaan, hier thuis klinkt het misschien net iets te 'druk' of 'rommelig', maar verder vind ik echt een toffe overgang!

Verder meende ik gister tijdens het luisteren ergens een overgang te horen die niet helemaal goed lag, alleen die kan ik nu (bij het snel terugluisteren van de overgangen) ff niet zo 1,2,3 ontdekken.

Vond het mixwerk echt heel vet :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:52 

Bierkoning

Bedankt kerel! Mooi dat ie beviel :D Ik herken al je punten ook inderdaad, bij de overgang naar The Demand had ik Lellebel blijkbaar niet helemaal uitgefade, had het niet in de gaten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:47 

Hardtraxxer

Mojo schreef:
Super setje :woot: !
Ik heb genoten van het mixwerk, was zeer goed :thumbsup: .
Zal er nog ff een paar overgangen uitlichten:

Drop the Track > Become the Sky
Vind ik super gedaan, heb laatst zelf ook in een setje geprobeerd Become the Sky in te mixen op ongeveer dezelfde plek, en dat ging mij helemaal verkeerd, maar deze is echt goed vind ik.

World on Fire > E=NC2
Is ook super, duurt mooi lang en het gaat geleidelijk, als het past vind ik dat soort overgangen altijd erg mooi.

E=NC2 > Atrocity
Dat soort overgangen houd ik meestal wat minder van, maar het is hier leuk gedaan :thumbup:

Lellebel > The Demand
Vond ik een hele vette! The Demand kun je sowieso altijd leuke dingen mee doen, een klein minpuntje is wel dat je die vocal van lellebel een beetje weg hoort sterven.

Again we will rise > Peace of Mind
Vocals door mekaar klinkt niet echt lekker, verder prima overgang, Peace of Mind heerlijk nummer btw :yay:

Peace of Mind > Two and a half Kings
Hier weer vocals door elkaar, maar nu bijna niet storend omdat 2,5 Kings eigenlijk alleen maar 'no-no-no' is.

State of Perfection > Struggle for Existence
Met veel lef geprobeerd vind ik :thumbsup:, weet alleen nog niet helemaal of ik het mooi of niet mooi moet vinden :P . Op een feest zou ik waarschijnlijk helemaal uit mn plaat gaan, hier thuis klinkt het misschien net iets te 'druk' of 'rommelig', maar verder vind ik echt een toffe overgang!

Verder meende ik gister tijdens het luisteren ergens een overgang te horen die niet helemaal goed lag, alleen die kan ik nu (bij het snel terugluisteren van de overgangen) ff niet zo 1,2,3 ontdekken.

Vond het mixwerk echt heel vet :worship: !

Hola,

Met al het respect maar de overgang van Drop the Track > Become the Sky was niet te pruimen hoor. Je probeert hem nog te corrigeren voor dat de kick er in komt maar daar zat je ook naast. Daar zat ie niet goed Mojo.

Lekker setje, leuke TL maar ik zou met die overgang denk ik niet het lef hebben om hem online te zette.

Keep it up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:19 

Bierkoning

Tijdens de mix corrigeer ik hem toch ;) Als je geen kicks/claps o.i.d. hoort is het niet altijd makkelijk om hem perfect te leggen, dus foe ik dat tijdens de mix. Maarja als jij hem met zo'n dingetje niet online zou zetten terwijl de rest best wel goed ging ben jij een stuk kritischer dan ik haha.

Maar in ieder geval bedankt voor je commentaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:59 

Bierkoning

Cruelty schreef:
Tracklist ziet er leuk uit, gaat geluisterd worden :).

Bedankt :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle