Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:36 

Bierkoning

Pommer - Hardstyle Session April:

Tracklist:
1. Noisecontrollers – Interview
2. The R3bels – Shine
3. Frequencerz & In-Phase – Fight For Survival
4. The R3bels – Bionicle
5. Zatox – I Hate U
6. Toneshifterz – Nightscape
7. Zatox – Ear Fucking
8. Luna & E-Force – Shade Of The Night
9. Noisecontrollers – Surge Of Power
10. Max Enforcer & Frontliner – On The Go
11. B-Front & The Pitcher – Noctus Noa
12. Josh & Wesz ft. D-Clear – Mindgame (Help Yourself Mix)
13. Gunz For Hire – The Cycle
14. Crypsis – Jealousy (Zero Vision Remix)
15. The R3bels – Pattern 1
16. Kodex – Insomnia (The Machine Remix)
17. Chain Reaction – Out With A Bang
18. Phrantic – Become One (Merge Mix)
19. Sasha F & Chris One – Drop 2 Your Knees
20. The Machine & Chris One – Never Fall Asleep
21. B-Front & Slim Shore – Scary Noises
22. Max Enforcer ft. The Rush – Fade To Black

Tracklist is niet heel bijzonder, maar het ging me deze keer echt puur om het mixwerk. Zowat elke overgang is midintro en meestal lukte het ook goed, moest hem alleen een paar keer corrigeren (van en naar The Cycle bijv). Ik hoor graag of deze manier van mixen een succes was of dat het misschien wat te druk klinkt o.i.d.

Enjoy & comment :)

Ps: Nummertje 6 moest In Darkness zijn maar ik pakte de verkeerde :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee, ziet er heerlijk uit. Het is trouwens Never Fall Asleep niet Dont, stomme idioot :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:14 

Hardtraxx Addict

Mee, comment volgt nog :D

Edit: Naar Bionicle klonk het niet helemaal lekker, weet niet of het ook fout ging maar lekker klinkt het niet :P

Ik luister de rest vanavond nog of morgen even :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:14 

Hardtraxxer

Na het eten gaat die aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:33 

Bierkoning

Mr Lellebel schreef:
Gaat mee, ziet er heerlijk uit. Het is trouwens Never Fall Asleep niet Dont, stomme idioot :/

Hahaha, die vocals misleiden me elke keer :P

Nightbreaker schreef:
Mee, comment volgt nog :D

Edit: Naar Bionicle klonk het niet helemaal lekker, weet niet of het ook fout ging maar lekker klinkt het niet :P

Ik luister de rest vanavond nog of morgen even :thumbup:

Hij klopt wel maar die outro van FFS is heel vaag, hij hapert dan opeens. Klinkt inderdaad niet helemaal lekker zo, had hem beter nog iets eerder kunnen inmixen achteraf.

Ik hoor nog wel wat je er voor de rest van vond. :D

Davy schreef:
Na het eten gaat die aan :thumbup:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Ben er even snel doorheen geskipt en het einde geluisterd, ligt er volgens mij altijd strak op, klinkt gewoon netjes. Alleen zijn er wel bepaalde tracks die je niet mid-intro hoort te mixen, zoals Scary Noises. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:57 

Hardtraxxer

Naar The cycle klint niet erg lekker, ook vind ik het nooit zo lekker klinken als je 2 vocals door elkaar hoort.
Naar Jealousy had je op 42:02 na die vocal, the cycle beter kunnen laten stoppen en alleen met Jealousy verder kunnen gaan, vind het door elkaar niet erg lekker klinken.
Ben niet altijd even aandachtig aan het luisteren geweest, maar een goede set verder ! :thumbup:

Zelf kan ik niet mixen en heb er ook geen verstand van, maar dit is wat mijn oren mij zeiden ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:04 

Bierkoning

Davy schreef:
Naar The cycle klint niet erg lekker, ook vind ik het nooit zo lekker klinken als je 2 vocals door elkaar hoort.
Naar Jealousy had je op 42:02 na die vocal, the cycle beter kunnen laten stoppen en alleen met Jealousy verder kunnen gaan, vind het door elkaar niet erg lekker klinken.
Ben niet altijd even aandachtig aan het luisteren geweest, maar een goede set verder ! :thumbup:

Zelf kan ik niet mixen en heb er ook geen verstand van, maar dit is wat mijn oren mij zeiden ;) :P

Van en naar The Cycle ging inderdaad niet goed, m'n concentratie was ff weg daar haha :P Misschien was het idd beter geweest om The Cycle op dat punt uit te mixen maar ik vind het zo ook nog wel te doen op zich.

Bedankt voor je commentaar ;)

Nando schreef:
Ben er even snel doorheen geskipt en het einde geluisterd, ligt er volgens mij altijd strak op, klinkt gewoon netjes. Alleen zijn er wel bepaalde tracks die je niet mid-intro hoort te mixen, zoals Scary Noises. :P

Thanks, haha ja voor jou is die mid intro heilig dan snap ik het wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:20 

Hardtraxxer

noh bedankt pommer! zitten zeker 8 nummers in die ik voor me volgende mix session wou gebruiken! :list:

des ondanks vind ik het een heerlijke lijst neem hem mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 08:35 

Hardtraxx Addict

Ja lekker gemixt alleen sommige overgangen zijn wat te druk. Die naar Scary noises is er 1 van. Naar Never Fall Asleep vind ik wel heel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:17 

Hardtraxxer

Heerlijk lijstje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:10 

Bierkoning

Nightbreaker schreef:
Ja lekker gemixt alleen sommige overgangen zijn wat te druk. Die naar Scary noises is er 1 van. Naar Never Fall Asleep vind ik wel heel lekker :D

Kan ik me voorstellen, bedankt voor je comment ;)

dutch_hardstyle schreef:
Heerlijk lijstje! :thumbsup:

SvonD schreef:
noh bedankt pommer! zitten zeker 8 nummers in die ik voor me volgende mix session wou gebruiken! :list:

des ondanks vind ik het een heerlijke lijst neem hem mee! :thumbsup:

Thanks, laat maar weten hoe die was :) En sorry haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:07 

Hardtraxxer

Lekker setje weer! :thumbup:

Af en toe iets wat chaotisch vooral als je Mid-intro op de outro hebt, maar niet echt heel storend ;)
hoe hoog staat die pitch wel niet trouwens? voor mij gevoel begon je al op 155 ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:18 

Bierkoning

Bedankt :thumbup:

Nee ik begon op 152,5 volgens mij, op het einde gaat ie pas richting de 155-156. Maar als ik hem terugluister heb ik dat idee ook een beetje inderdaad, misschien komt het door soundcloud of ging er iets mis tijdens het mixen/opnemen ofzo, anders weet ik het ook niet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle