Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:32 

Bierkoning

Pommer - Gearmix 11:

Tracklist:
1. Nitrouz & Toneshifterz – The Faithless
2. The R3bels – Shine
3. Wildstylez – Forever!
4. Slim Shore & Focuz – Follow Me
5. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers – Tonight (Original Mix)
6. The Kgb’s – Channel Kgb’s (TNT Remix)
7. Tuneboy – Tunebeat
8. Wildstylez – The Phantom Beat
9. DJ Phil Ty – Miami Belch (Unpolite Mix)
10. Max Enforcer – Damned
11. Noisecontrollers & Zany – Diffusion
12. The R3bels – Temptation
13. The Beholder & Max Enforcer – The Preacher (Original Mix)
14. Donkey Rollers – Thunderbeats (InQontrol 2008 Re-Amp)
15. High Voltage & B-Front – Everything Starts
16. The Machine – Sound Of The Machine
17. Sasha F & Chris One – Drop 2 Your Knees
18. The Machine – Times Like These
19. Crypsis & Dana – Transmission

Everything Starts moest eigenlijk Musical Analysis zijn, kwam er pas vrij laat achter dat het hem niet was. De voorbereidde mix van Musical Analysis naar SOTM kon ik dus niet maken, helaas want deze is niet zo best. En bij D2YK > TLT stond het BPM van D2YK zonder dat het de bedoeling was opeens hoger :P

Verder hoor ik graag opbouwende kritiek of andere dingen die opvallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:19 

Hardtraxxer

Het idee achter de overgang naar Tonight was goed, hij liep er uiteindelijk toch een beetje af. Op 13:10 had je alleen die stem kunnen laten horen zonder tonight erdoor en dan weer erin bij de drop zeg maar. Mix van Tonight > Channel kgbs klonk niet zo best. Op 24:40 ligt ie r ook een tikkie naast. Op 37:24 ook (hij lag er eerst wel goed op). Overgang naar thunderbeats liep ook niet helemaal soepel denk? Everything starts ligt er ook een tikje naast.

'T komt erop neer dat je nog best wat werk heb aan je beatmatch :thumbup: Aan de tracklist ligt het niet want die is dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 12:42 

Bierkoning

Ben even je punten langs gegaan, ik snap wat je bedoelt bij Tonight > Follow Me, goeie tip ;) Channel Kgbs komt er idd een beetje abrupt in, klinkt niet geweldig. Bij 37:24 hoor ik niet dat ie er naast ligt als ik eerlijk ben :P Overgang naar Thunderbeats had ik denk ik The Preacher wat zachter moeten zetten, hij ligt er wel op. Andere punten herken ik wel, al is het vaak wel een hele kleine fractie dat ie er een naast ligt haha. Maar goed dat kan beter idd.

Thanks voor de feedback! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:16 

Bierkoning

Misschien nog iemand geluisterd/commentaar?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle