Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer - Back In Time #2:
http://www25.zippyshare.com/v/28820038/file.html

Tracklist:
1. Southstylers – Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
2. Blademasterz – One Blade
3. Noisecontrollers – Venom (Original Mix)
4. Frontliner – Time
5. The Pitcher – Karma
6. The Prophet & Wildstylez – Cold Rocking (Gostosa Remix)
7. Project One – Numbers (Wildstylez Remix)
8. Pavo – Tekno Music
9. The Prophet – Recession
10. Wildstylez – Revenge
11. Zany & DV8 – Distorded
12. Psyko Punkz – 2 Follow
13. Showtek – Partylover (Sydney Mix)
14. Ran-D – Living For The Moment
15. Noisecontrollers - Unbroken
16. Showtek – Shout Out (Donkey Rollers Remix)
17. Zatox & The R3bels – Choirs
18. Digital Punk & Profyler – Rock The Party
19. Noisecontrollers – Night After Night
20. Bulldozer Project – Arise (Zany & The Beholder Remix)
21. Deepack – One Night In Paris
22. The Machine – Better World

Hier deel 2 van mijn "Back In Time" serie, en ik vind deze zelf ietsje beter dan de vorige, vooral qua mixwerk :) Hier en daar wel wat kleine schoonheidsfoutjes maar ik probeer ze zoveel mogelijk te herstellen.
Hij duurt ong 78 minuten dus als je wil kan je hem op een cdtje zetten :D
Tips en commentaar altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond je vorige TL boeiender , maar deze zal ook geluisterd worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel een goed lijstje,maar geen Speaker Leader :( .. En die gostosa remix vind ik ook niet echt je van het.. verder weer een lekker setje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer, respect voor je setjes man!

Luister ze vrijwel altijd, maar nog bijna nooit gereageerd.
Geweldige tracklists altijd, zoals ook nu.

Als we met vrienden bij Pete (Hardtraxxer) gaan chillen, luisteren we ook vaak setjes van jou :worship:
2 Follow (L) Heerlijk om die weer eens te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gewoon openen met Pounding Senses :worship:

Gaat zeker beluisterd worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor :thumbsup: ..wordt zoals altijd meegenomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Wel een goed lijstje,maar geen Speaker Leader :( .. En die gostosa remix vind ik ook niet echt je van het.. verder weer een lekker setje :worship:


Ja sorry ik had hem al gemaakt haha :D De volgende keer zal ik hem erin doen als ik er aan denk ;)

Daveytl schreef:
Pommer, respect voor je setjes man!

Luister ze vrijwel altijd, maar nog bijna nooit gereageerd.
Geweldige tracklists altijd, zoals ook nu.

Als we met vrienden bij Pete (Hardtraxxer) gaan chillen, luisteren we ook vaak setjes van jou :worship:
2 Follow (L) Heerlijk om die weer eens te horen.


Haha, mooi om te horen, bedankt :thumbup:


De rest ook bedankt voor het meenemen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat davey zegt :D , ik reageer ook bijna nooit. Maar neem vrijwel alles van je mee. Je setjes zijn altijd lekker gevarieerd en vrijwel altijd lekker gemix
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pete schreef:
wat davey zegt :D , ik reageer ook bijna nooit. Maar neem vrijwel alles van je mee. Je setjes zijn altijd lekker gevarieerd en vrijwel altijd lekker gemix


Haha bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt op het mixwerk gelet, maar met de tracks zat het wel goed. Dit waren nog eens tijden, heerlijk.
Meezingen met Distorted enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat nu aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ga hem morgen eens beluisteren!
Pas eerste setje van jou die ik luister :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Niet echt op het mixwerk gelet, maar met de tracks zat het wel goed. Dit waren nog eens tijden, heerlijk.
Meezingen met Distorted enzo :P


Ja leuke tekst is dat :P Bedankt!

Hoofdcoach schreef:
Ga hem morgen eens beluisteren!
Pas eerste setje van jou die ik luister :$


Haha :P Nou, ben benieuwd wat je er van vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 14:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog comments? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij was dik met als uitschieter Night After Night ! Dacht dat ik de enige was da die nog luisterde :D
:thumbsup: Kan al niet wachten op u volgende set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 11:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Hij was dik met als uitschieter Night After Night ! Dacht dat ik de enige was da die nog luisterde :D
:thumbsup: Kan al niet wachten op u volgende set!


Bedankt! Ja Night After Night vind ik mss wel NC's beste plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht ik ga Pommer ook eens meenemen!
Ik moet zeggen dat het mixen opzich qua beatmatchen prima is, maar ik vind de overgangen opzich op een paar na heel vervelend in het gehoor liggen.
Sounds die niet bij elkaar passen en dingen die niet lekker in elkaar overvloeien.
Tracklist is opzich prima op een aantal tracks na, maar het mixwerk vind ik niet fijn helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt voor je comment ;) Denk je dat het komt omdat het heel vaak midintro gemixt is? Dan heb je al vaak dat het ietsje rommeliger klinkt dan als je het intro/outro mixt ;) Of heeft het met iets anders te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedankt voor je comment ;) Denk je dat het komt omdat het heel vaak midintro gemixt is? Dan heb je al vaak dat het ietsje rommeliger klinkt dan als je het intro/outro mixt ;) Of heeft het met iets anders te maken

Ik denk dat dat het is, en ik denk dat je eens wat minder setjes moet plaatsen en wat meer aandacht moet besteden aan je setje als geheel (no offence verder)
Overgangen klinken vaak wat TE, en je mag best wat meer spelen met beide basslines en dergelijke.
Een overgang moet klinken alsof het zo hoort, het moet vloeiend overlopen en dat is in een hoop gevallen in deze set niet zo.
Je hoeft niet altijd op midintro's en outro's te mixen, je moet proberen te varieren met verschillende overgangen, dat is tevens ook het leukst voor de luisteraar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik post juist vaak setjes omdat ik hoop er wat dingen van te leren zoals nu ;) En veel mensen kunnen ze wel waarderen dus ja. Maar goed dat varieren in overgangen probeer ik meestal ook wel maar mss was dat bij deze idd wat minder. Maar ik zal je tips meenemen voor de volgende keer :) Bedankt iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik post juist vaak setjes omdat ik hoop er wat dingen van te leren zoals nu ;) En veel mensen kunnen ze wel waarderen dus ja. Maar goed dat varieren in overgangen probeer ik meestal ook wel maar mss was dat bij deze idd wat minder. Maar ik zal je tips meenemen voor de volgende keer :) Bedankt iig

De enige reacties wat ik altijd zie bij setjes die hier op hardtraxx staan zijn : Lekker setje man! Luisterde lekker weg! Goed bezig of dat soort niet onderbouwde dingen, terwijl er vaak toch wel puntjes van verbetering zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah dat is waar maar de meesten (ik zelf vaak ook) zetten hem toch gewoon op voor op de achtergrond ofzo, en luisteren niet heel kritisch naar mixwerk etc. ;) Maar ik krijg gelukkig ook regelmatig commentaar & tips hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk vrij matig, mid intro mixjes zijn wel leuk gedaan, alleen het is meer dan beatmatchen, je moet ook op juiste momenten basswitchen.. beetje teasen kan ook geen kwaad. Op VirtualDJ is het natuurlijk erg makkelijk om te beatmatchen, dus moet je op andere punten proberen er uit te springen. Begrijp me niet verkeerd, ik mix ook vaak met virtual dj maar dan is het beatmatchen erg makkelijk. Vind de opbouw ook erg raar. Heb het setje geluisterd, het luisterde niet slecht weg ofzo, maar vond het soms wel erg rommelig, net als wat Piaa zegt, omdat er geen verhoudingen tussen de mixes zijn ivm midintro/outro. Je kan beter wat meer tijd insteken en de juiste nummers mixen die bij elkaar horen, vooral bij mid intro / outro mixen is dit erg belangrijk. Intro/outro mixen maakt dan niet zo uit, want dan past vrijwel alles wel bij elkaar.. Maar aangezien er in de midintro natuurlijk meer effecten, synths, bass, screeches erbij komen klinkt het snel rommelig, dan kan je beter kiezen om het desnoods om het zacht in te faden (dus niet van uit naar hard, maar van 50% naar 70% ofzo) en dan als de basswitch komt, dan pas 100%, en die andere laten uitfaden. Je moet natuurlijk kennis hebben van de tracks, dus je moet ze wel vaker hebben gehoord.

Dan Klinkt het imo al een stuk minder rommelig. Ik vind mid intro mixen namelijk ook wel leuk, en das ook vrij makkelijk op VDJ. Met gear zal je zien dat dit al een stuk lastiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke bedankt voor de tips ;) Maar wat je zegt over bijv. dat bassswichten, dat is vrij lastig met vdj, omdat je 1 muis heb ipv 2 handen. Maar ik zal volgende keer wat minder midintro mixen dan klinkt het hopelijk allemaal wat strakker. Maar wat is er mis met de opbouw dan? Die vind ik toch vrij logisch :P mss had alleen Recession wat later gekund maar verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:31 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Oke bedankt voor de tips ;) Maar wat je zegt over bijv. dat bassswichten, dat is vrij lastig met vdj, omdat je 1 muis heb ipv 2 handen. Maar ik zal volgende keer wat minder midintro mixen dan klinkt het hopelijk allemaal wat strakker. Maar wat is er mis met de opbouw dan? Die vind ik toch vrij logisch :P mss had alleen Recession wat later gekund maar verder...


Je kunt ook sneltoetsen instellen voor op je toetsenbord. Dan hoef je het niet meer met je muis te doen...

Verder ben ik het niet helemaal eens met P-Stylez en Piaa. Heb nog niet eerder op setjes van Pommer gereageerd maar ik vind ze vrijwel altijd zeer fijn om te luisteren, juist zónder storende of rommelige overgangen. Ik ben het wel met hun eens dat het soms wat 'gevaarlijker' mag, wat meer teasen etc.
Voor de rest, Keep up the good work :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle