Zal deze ook ff luisteren

Edit:
Lekker lijstje, paar leuke euforische platen om mee te beginnen en later lekker wat beukers. Zoals je zelf al zegt had je sommige tracks wel wat later kunnen plaatsen.
Over het mixwerk:
De eerste overgangen klinken goed en liggen er mooi strak op
Naar Biological Chemisty lag je er naast en werd jammer genoeg ook niet verbeterd.
Naar Revenge klinkt het weer lekker, loopt wel een tijdje mee volgens mij maar klinkt goed
De overgangen naar Say Yeah en Quirk klinken weer top
Mooie mid-intro overgang naar From Scratch
Naar Macabre 2010 lig je er heel minimaal naast, niet storend verder
Macabre wordt nogal afgekapt in de overgang naar TGSOE, had je wat meer met de EQ kunnen spelen of de plaat er wat later in moeten gooien. Lag er wel goed op.
Naar Muzyk (Live Edit) lig je er op het begin een klein beetje naast, maar je verbeterd dit goed
Let It Go kwam er goed in, klonk top
Naar Elements toe leek hij er een beetje langs te lopen, klonk niet helemaal lekker.
Pattern 1 past goed bij Elements qua sounds in de overgang, dit klonk dan ook lekker. Alleen het weghalen van Elements had wat mooier gemogen.
Road Warrior komt er ineens vanuit het niets in? Was te onverwacht en klonk dus niet zo mooi. Wel een lekkere plaat

Hoor ook heel zacht een paar teases van Do You Want Heavy, had best wat harder gemogen

Do You Want Heavy ligt er dan wel weer iets naast, weer heel iets maar toch genoeg om het te horen.
Virus ligt er goed op en die overgang klinkt top
Revolution heb ik de laatste tijd echt te vaak gehoord dus die begin ik een beetje zat te worden. Ik hoor heel zacht de vocal in de intro en vanaf dan loopt hij mee met Virus. Volgens mij ligt hij er goed op
Chemistry of Sound komt er ook goed in
Je hoort magic eigenlijk niet meelopen tot een paar tel voordat Chemistry of Sound eruit wordt gehaald, maar dit klinkt wel goed
Artificial Reality mix je wat laat in vind ik, had wel wat eerder gemogen. Hij ligt er wel lekker strak op
Drop 2 Your Knees ligt er ook weer mooi op, het tempo zit er nu mooi in.
De overgang naar Better World vind ik vet, D2YK heb je mooi wat zachter gezet als de bass-switch geweest is. Zo wordt het geen chaos
Over het algemeen een lekkere mix met hier en daar wel wat overgangen die er lichtelijk naast liggen. Niets ernstigs
Probeer wel op het uitgooien van de plaat te letten, speel wat met de EQ voordat je dit doet.
Hoop dat je er wat aan hebt