Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poke - Gated Kicks & Industrïële Herrie



Tracklist:
01. Synaptic Memories - Comatose
02. The Beholder & Max Enforcer - Beating Of The Drumz
03. N-Vitral - Ghettocore
04. Brain Ovulation - My Bass (Acid Step Mix)
05. [KRTM] - Purple Fucking Head
06. Nutty T vs Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums (Dj Thera Remix)
07. Wavolizer & Mindustries - Voices Within
08. Main Concern - End Of Days
09. Corner - Digital Cloud
10. Dj Thera vs Geck-o - Trollface
11. Synaptic Memories - Strange Connection
12. Phrantic - Loudness Dj Tool
13. [KRTM] - Black Widow
14. Rooler - Violence
15. Destroy Your Destiny - LMB (Alt+F4 a.k.a. Embrionyc Remix)
16. Nutty T - Join Us
17. Mindustries - Meddling Glass
18. Zirkum - Visionaire
19. Human Resource - Dominator (Embrionyc Remix)
20. Dj Thera - The Gate
21. Paramod - The System
22. Vazard - Heavolution 999
23. The Outside Agency & Sei2ure - Trouble
24. Digital Abuse - WTF
25. Tymon & Waldhaus - Purgatory
26. Co2 vs Dj Thera - Goddam Therafied (Theracords Live Mix)
27. The Outside Agency - The Alchemists
28. Mind Dimension - Regrets
29. Tymon ft Splinter Cell- Bolt Cutter
30. Wavolizer - Quietly

Zo, tussen alle classic mixjes door even wat anders. :)

Voor m'n gevoel ging het mixen wel goed. Benieuwd wat jullie er van vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd wat een lijst. :surrender:

Gaat meteen aan maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat gelijk aan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga deze ook eens luisteren, als rustig muziekje onder het werken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen! Benieuwd wat jullie van het mixwerk vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mixwerk heb ik weinig verstand maar ik kan je wel een ander compliment geven:

Het ging toevallig even over muziek op de werkvloer (via box) of eigen muziek via oordoppen. Een aantal collega's haalden even hun oortjes uit de laptop om te laten horen wat er afgespeeld werd, waarna ik dat ook deed. Er kwam net een dikke plaat voorbij met wat industriële herrie en men zat echt van: "wtf, luister jij daar naar?". Complimenten dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha klasse Remi!

Gaat ook hier nu aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Van mixwerk heb ik weinig verstand maar ik kan je wel een ander compliment geven:

Het ging toevallig even over muziek op de werkvloer (via box) of eigen muziek via oordoppen. Een aantal collega's haalden even hun oortjes uit de laptop om te laten horen wat er afgespeeld werd, waarna ik dat ook deed. Er kwam net een dikke plaat voorbij met wat industriële herrie en men zat echt van: "wtf, luister jij daar naar?". Complimenten dus :thumbup:


Held. :lol:

Zamble schreef:
Haha klasse Remi!

Gaat ook hier nu aan.


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was mooi. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dit is toch niet normaal meer :surrender: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hierbij bevestig je mijn complimenten streak van afgelopen zaterdag weer :D

Dikke hulde voor:
- 02
- 06
- 08
- 10
- 12 (imo een van de beste loudness tools ooit op die van the machine na)
- 20
- 22
- 26
- 30

Gaat ook deze week ergens aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dit was mooi. :loving:


Intervention schreef:
Jezus dit is toch niet normaal meer :surrender: :yay:


Goed om te horen mannen. :D :loving:



Hekzitter schreef:
Hierbij bevestig je mijn complimenten streak van afgelopen zaterdag weer :D


Hahahaha, tussen al die onzin door voelde ik me toch wel even gevleid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

29 AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

(ft. Splinter Cell)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maat dit is toch goud hey jij bent helemaal knettaaah
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hierbij bevestig je mijn complimenten streak van afgelopen zaterdag weer :D

Dikke hulde voor:
- 02
- 06
- 08
- 10
- 12 (imo een van de beste loudness tools ooit op die van the machine na)
- 20
- 22
- 26
- 30

Gaat ook deze week ergens aan.


Loudness Tool van Phrantic is mijn favoriet aller loudness tools! Die plaat ga live zo belachelijk hard.

Over de lijst is alles gezegd, dit is gewoon goud. Wordt opgeslagen bij de vorige 2 edities!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt weer mannen. (L)

Fluxion schreef:
29
(ft. Splinter Cell)


Aangepast bby
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:43 
 
Hardtraxxer

Wat een lijst zeg, lekker divers!
Gaat vanmiddag aan, ik laat je weten wat ik er van vond. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Wat een lijst zeg, lekker divers!
Gaat vanmiddag aan, ik laat je weten wat ik er van vond. :thumbup:


Top! Ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nondeju :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Nondeju :worship:


:$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Hekzitter schreef:
Hierbij bevestig je mijn complimenten streak van afgelopen zaterdag weer :D


Hahahaha, tussen al die onzin door voelde ik me toch wel even gevleid :loving:


Nog nooit zoveel slappe klets gehoord in 20 minuten tijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een smerig psycho lijstje. Gaat aan wanneer ik er voor in de stemming ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
yannickvk schreef:
Hekzitter schreef:
Hierbij bevestig je mijn complimenten streak van afgelopen zaterdag weer :D


Hahahaha, tussen al die onzin door voelde ik me toch wel even gevleid :loving:


Nog nooit zoveel slappe klets gehoord in 20 minuten tijd :lol:


Snel weer doen :worship:

kingxxl schreef:
Wat een smerig psycho lijstje. Gaat aan wanneer ik er voor in de stemming ben.


Laat maar weten wat je ervan vond keerl. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 16:46 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
alexxie schreef:
Wat een lijst zeg, lekker divers!
Gaat vanmiddag aan, ik laat je weten wat ik er van vond. :thumbup:


Top! Ben benieuwd. :)

Tijdje geleden deze set op gehad, en het is precies wat de titel doet vermoeden! :P
Goeie tracklist, en de meest smerige kicks vlogen om de oren. Mixwerk klonk strak, met veel originele overgangen. Top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
yannickvk schreef:
alexxie schreef:
Wat een lijst zeg, lekker divers!
Gaat vanmiddag aan, ik laat je weten wat ik er van vond. :thumbup:


Top! Ben benieuwd. :)

Tijdje geleden deze set op gehad, en het is precies wat de titel doet vermoeden! :P
Goeie tracklist, en de meest smerige kicks vlogen om de oren. Mixwerk klonk strak, met veel originele overgangen. Top! :thumbsup:


Goed om te horen! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle