Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Tracklist
01. Infirium - The Impending
02. Main Concern - Red Storm
03. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
04. Hardstyle Mafia - World In Darkness
05. Vazard - Heavolution 001
06. The Machine - Mist
07. Freakshow - Innocent Blood
08. Delete - Malfunction
09. Carnifex - The Undertaker
10. Sasha F & Rooler - Cruelty & Blood
11. Infirium & D-Verze - Vrogger
12. Zany & The Beholder - Who Wants This
13. Digital Abuse - Depth Charge System
14. Nutty T - Join Us
15. Thera & Geck-o - Mindblowing Music
16. Enigmato - Floorcracker
17. Radiance & Zirkum - Diffraction
18. Wavolizer - The Chief
19. Vazard & Delete - Abduction
20. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
21. Angel - Psycho
22. Main Concern - Psychological Warfare
23. D-Verze - Mind Released
24. The Outside Agency - The Silence
25. Densha Crisis - No Other Choice

Terwijl iedereen nog aan het herstellen is van Defqon, hier alweer een Fatlity warm-up. :whistle:

Benieuwd wat jullie ervan vinden, over het algemeen wel tevreden met het mixwerk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme Yannick. Een paar platen die ik ook ging gebruiken. Hoe dan ook gaat deze instant mee voor in de auto. :worship:

Kan je een linkje voorzien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Verdomme Yannick. Een paar platen die ik ook ging gebruiken. Hoe dan ook gaat deze instant mee voor in de auto. :worship:

Kan je een linkje voorzien? :)


Bedankt lieve schat. :loving:

http://www5.zippyshare.com/v/PZv9yrem/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten ook heel veel platen in die ik niet ken. Gaat gedownload en geluisterd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Gaat gedownload en geluisterd worden.


Bedankt kerel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damnnnn. :woot: Originele lijst ook. Gaat na avondeten aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Damnnnn. :woot: Originele lijst ook. Gaat na avondeten aan.


Bedankt! Bewust gekozen voor wat platen die je wat minder vaak hoort en wat aanvullende platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker setje Yannick! Ook flink wat platen die ik nog niet kende (Delete - Malfunction :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Lekker setje Yannick! Ook flink wat platen die ik nog niet kende (Delete - Malfunction :drool: )


Bedankt Daan! Malfunction is zeer fijn ja. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zieke lijst maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom bazen lijstje neef! 09. Carnifex - The Undertaker (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 13:10 
 
Hardtraxx Newbie

hee yannick, leuken lijst! gr sangria
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
niet geluisterd maar aan alle reacties te zien heb je wel goed je best gedaan en dat is eigenlijk al genoeg



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weer!! Gaat zeker aangeslingerd worden vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poke doet 't weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dominator voorbij, tijd om in de Fatality stemming te komen. Deze gaat komende week vaak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Dominator voorbij, tijd om in de Fatality stemming te komen. Deze gaat komende week vaak aan.


Klasse kerel, zie je daar. :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle