Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poke - Dromerige Deuntjes



Tracklist:
01. The Outside Agency - Brainpainter
02. Embrionyc - The Difference Between Water & Tears
03. Fracture 4 & Club Nomad - Fading
04. Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix)
05. Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again
06. Bas & Ram - Speed Of Light
07. Geck-o - Broken Glass (Geck-o & BitFace Dub)
08. Southstylers - Trippp!
09. Brennan Heart ft Shanokee - Feel U Here
10. Wildstylez & Alpha² vs. DV8 Rocks! - Leave It All Behind
11. Septyme - Dear Questions
12. Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
13. Zany - Widowmaker
14. Wildstylez & Noisecontroller - Cats, Jets and Breaks
15. Infirium - Then Before Once more
16. Alpha2 & B-Front - Liberate
17. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
18. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
19. T.C.C. - Autumn Leaves
20. Donkey Rollers - Innocent
21. Dj Thera ft Yuna-X - People
22. D-Verze - Darkening Contrasts
23. The Machine - Renaissance
24. Freakshow - Something Inside Me
25. Viper XXL - Innocent Sabali
26. Psyched - The Final Goodbye
27. Ophidian - Love Is Digital

Titel zegt het al: dit keer heb ik gekozen voor nummers om lekker bij weg te dromen. :)

Foutjes niet uitgesloten. benieuwd wat jullie ervan vinden!

Geluid van de opname is dit keer ook wat harder dan van de vorigen mixen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er appetijtelijk uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dat ziet er appetijtelijk uit :D


Jij ook xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette lijst weer man. The difference between water & tears :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette set/lijst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te horen mannen. :)

Zamble schreef:
The difference between water & tears :cry: :love:


Mooi eh. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Poke - Dromerige Deuntjes

Geluid van de opname is dit keer ook wat harder dan van de vorigen mixen trouwens.


Waar neem je mee op dan? Want je kan ook normalizeren met Audacity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
yannickvk schreef:
Poke - Dromerige Deuntjes

Geluid van de opname is dit keer ook wat harder dan van de vorigen mixen trouwens.


Waar neem je mee op dan? Want je kan ook normalizeren met Audacity.


Ik kreeg van Zamble de tip dat je in Rekordbox gewoon je opnamevolume harder kunt zetten. Vond het bij de vorige mixjes net wat aan de zacht kant. :)

Audacity heb ik nog nooit gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze lijst (L) Als ik thuis ben gaat die gelijk aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Feel U Here is het opnamevolume denk ik dan toch wel te veel want daar valt het een beetje weg soms, weet niet of het ergens anders ook was maar daar viel het mij op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 07:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat aan zodra ik thuis kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
Bij Feel U Here is het opnamevolume denk ik dan toch wel te veel want daar valt het een beetje weg soms, weet niet of het ergens anders ook was maar daar viel het mij op


Wellicht iets te veel van het goede dan. xd


Hekzitter schreef:
Deze lijst (L) Als ik thuis ben gaat die gelijk aan!

Helicaze schreef:
Gaat aan zodra ik thuis kom.


Bedankt schatjes. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik een zelfde soort lijst heb gemaakt, op precies dezelfde dag ook nog eens :$ Verder echt precies mijn smaak, gaat nu aan! Lekkere afwisseling met ook wat hardtrance en industrial maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
om lekker bij weg te dromen. :)

En dan zo'n lijst met toch een paar smerige knalplaten. Master. :thumbsup: Gaat aan tijdens verslag bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Jammer dat ik een zelfde soort lijst heb gemaakt, op precies dezelfde dag ook nog eens :$ Verder echt precies mijn smaak, gaat nu aan! Lekkere afwisseling met ook wat hardtrance en industrial maat.


Blijft het bizar vinden. Zelfde dag en heel veel dezelfde platen. :huh:

kingxxl schreef:
yannickvk schreef:
om lekker bij weg te dromen. :)

En dan zo'n lijst met toch een paar smerige knalplaten. Master. :thumbsup: Gaat aan tijdens verslag bouwen.


Bedankt legend. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Openen met Brainpainter, mij favoriete TOA plaat en zo ondergewaardeerd :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Openen met Brainpainter, mij favoriete TOA plaat en zo ondergewaardeerd :worship: !


Prachtplaatje ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

25 :loving:

Denk meteen weer aan loudfest

Oja de rest is ook eeerrug leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maikelo schreef:
25 :loving:

Denk meteen weer aan loudfest

Oja de rest is ook eeerrug leuk


Eens! Was heel goud dat moment! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na loudfest helemaal verliefd op dat nummer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette mix weer maat. Vandaag de eerste helft geluisterd, morgen de rest.

Alleen waarom staat er geen punt na 25? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Vette mix weer maat. Vandaag de eerste helft geluisterd, morgen de rest.

Alleen waarom staat er geen punt na 25? :x


Goed om te horen Riceu. Heb hem er speciaal voor jou achter gezet. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Zamble schreef:
Vette mix weer maat. Vandaag de eerste helft geluisterd, morgen de rest.

Alleen waarom staat er geen punt na 25? :x


Goed om te horen Riceu. Heb hem er speciaal voor jou achter gezet. (L)

Thanks maat! Wat een ontzettend vette mix zeg. Meer van dit concept bitte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
yannickvk schreef:
Zamble schreef:
Vette mix weer maat. Vandaag de eerste helft geluisterd, morgen de rest.

Alleen waarom staat er geen punt na 25? :x


Goed om te horen Riceu. Heb hem er speciaal voor jou achter gezet. (L)

Thanks maat! Wat een ontzettend vette mix zeg. Meer van dit concept bitte!

Zal ik mijn lijst dan ook maar mixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zal ik mijn lijst dan ook maar mixen?


Yes pls
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle