Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Een klein halfuurtje is toch gewoon te kort voor deze man.. Dan krijg je dat hij de 2e climax van The Aftershock weg gaat laten en dat soort dingen. Deze set zit bomvol kwaliteit, misschien niet de meest bijzondere lijst qua trackkeuze, maar in dit geval kan ik hem geen ongelijk geven. Hij kan moeilijk Suicidal Superstar, The Grind en platen zoals Militia o.i.d. gaan draaien. Dat is totaal het verkeerde publiek en heel andere sfeer. Al zou ik een uur of anderhalf uur lang PN platen echt prima vinden, maar dat is smaak.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Hardstylistic wrote:Een klein halfuurtje is toch gewoon te kort voor deze man.. Dan krijg je dat hij de 2e climax van The Aftershock weg gaat laten en dat soort dingen. Deze set zit bomvol kwaliteit, misschien niet de meest bijzondere lijst qua trackkeuze, maar in dit geval kan ik hem geen ongelijk geven. Hij kan moeilijk Suicidal Superstar, The Grind en platen zoals Militia o.i.d. gaan draaien. Dat is totaal het verkeerde publiek en heel andere sfeer. Al zou ik een uur of anderhalf uur lang PN platen echt prima vinden, maar dat is smaak.
Je bedoelt een andere neem ik aan, want deze is gewoon gedraaid. :huh:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Hekzitter wrote:Ik snap wel een beetje wat Jonas bedoeld. De tracks die hij maakt zijn stuk voor stuk geniaal. Daarom is deze set zo goed, maar betekent dat dan dat deze set zo bijzonder is? Nee. Maar wel tof voor hem dat die op qlimax staat. Ik denk dat hij met een uur durende set veel beter tot zijn recht zou komen.
Dank je Job, exact wat ik bedoel. Iets niet helemaal onderkwijlen van Phuture Noize is risky business, dat dacht ik wel. Een set is voor mij bijzonder als er tracks van andere artiesten in zitten, aangevuld met eigen top werk. Begrijp me ook niet verkeerd, de tracks zijn top, pure klasse. En jaja hij had maar een half uur, en het was Qlimax, dus dan hoef je die afwisseling zoals ik al zei ook niet te verwachten. Dus mag ik toch gerust zeggen dat ik de set niet zo speciaal vind? Qlimax in het geheel niet trouwens, maar dat terzijde.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Delt-A wrote:Net die tweede ID 6 keer op repeat gehad maar verder.
Die eerste ID doet me vrij weinig, maar die tweede :love: :love:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik vind die tweede ID juist weer niet zo bijzonder op de laatste climax na. Vind het gevoel in de eerste TBA echt tering vet. Dat gevoel in die uithalen :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Fijne muziek maakt deze man. Goed setje voor een half uur op Qlimax :).
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ben nu de set aan t luisteren/kijken. Alhoewel 8/10 nummers al bekende Phuture Noize platen zijn, krijg ik tijdens het kijken wel echt zo'n gevoel toen ik voor t eerst hardstyle luisterde.

Definitie van pure hardstyle dit :loving:

Die twee nieuwe platen zijn echt geweldig en beter dan de meeste Pursuit of Thunder platen imo!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik ben zo blij dat Q-Dance (en het grote publiek) dit ook oppakt. :worship:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
:loving: (L)
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Wat is dit weer genieten zeg
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 16 days ago
(L)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 25 days ago
Wat gebeurt daar op 25:20 ? :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Mixcloud versie al een aantal keer geluisterd, nu de video set 2 keer achter elkaar xd
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Black Mirror Society. Briljant. :worship:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Set van de avond op Qlimax sowieso. Viel me ook wel op dat best wat mensen de platen kenden. Zegt wel weer dat hij toch enorm populair is geworden afgelopen jaar, wat enorm terecht is.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gruwelijk vette set :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Daveytl wrote:Gruwelijk vette set :loving:
J
Tracks Moderator
1223 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Geef mij de oude Phuture Noize maar. RIP
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Wat een heerlijk setje zeg :worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Ik ben geen Phuture Noize fan zoals half dit forum, maar na een keer geluisterd te hebben, vind ik het toch een best leuk setje. Alleen de sounds in zijn tracks lijken allemaal zoveel op elkaar en bijna alle kicks missen wat. Live kon het met niet boeien op Qlimax, maar zo thuis is het nog wel leuk.
In mijn ogen kan hij zeker wel goed produceren maar zijn kicks zijn nog erg matig (Al is het stukken beter dan wat er op Gearbox uitkomt..)

(Als ik kijk naar het setje van D-Block & S-Te-Fan vind ik hun kicks zoveel beter, veel gevarieerder maar veel lekkerder.)
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Niet mee eens, zijn kicks zijn zowel live als thuis vol en sterk. Hij weet gewoon een eigen stijl in zijn kicks te verwerken die echt niemand anders heeft. Dat maakt hem ook gevarieerd van andere. Dit heeft hij altijd gehad.

Het is gewoon anders dan de reguliere kicks die je hoort.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Nuracore wrote:Niet mee eens, zijn kicks zijn zowel live als thuis vol en sterk. Hij weet gewoon een eigen stijl in zijn kicks te verwerken die echt niemand anders heeft. Dat maakt hem ook gevarieerd van andere. Dit heeft hij altijd gehad.

Het is gewoon anders dan de reguliere kicks die je hoort.
Denk idd dat het gewoon een keuze is. Vind de kicks juist wel bij de nummers passen, denk alleen niet dat ik ze bij andere nummers vet zou vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ik vind de kicks van bijvoorbeeld Robots To The System of Terrordome wel vetter. Maar dat is ook persoonlijke smaak natuurlijk. De rest van zijn nummers zitten altijd goed in elkaar waardoor ik me niet heel erg stoor aan de kicks.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Mijn inner autist wordt wel helemaal gek van die kabel van de koptelefoon die verstrikt zit. :mad: