Een klein halfuurtje is toch gewoon te kort voor deze man.. Dan krijg je dat hij de 2e climax van The Aftershock weg gaat laten en dat soort dingen. Deze set zit bomvol kwaliteit, misschien niet de meest bijzondere lijst qua trackkeuze, maar in dit geval kan ik hem geen ongelijk geven. Hij kan moeilijk Suicidal Superstar, The Grind en platen zoals Militia o.i.d. gaan draaien. Dat is totaal het verkeerde publiek en heel andere sfeer. Al zou ik een uur of anderhalf uur lang PN platen echt prima vinden, maar dat is smaak.
Je bedoelt een andere neem ik aan, want deze is gewoon gedraaid.wrote:Een klein halfuurtje is toch gewoon te kort voor deze man.. Dan krijg je dat hij de 2e climax van The Aftershock weg gaat laten en dat soort dingen. Deze set zit bomvol kwaliteit, misschien niet de meest bijzondere lijst qua trackkeuze, maar in dit geval kan ik hem geen ongelijk geven. Hij kan moeilijk Suicidal Superstar, The Grind en platen zoals Militia o.i.d. gaan draaien. Dat is totaal het verkeerde publiek en heel andere sfeer. Al zou ik een uur of anderhalf uur lang PN platen echt prima vinden, maar dat is smaak.