Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een klein halfuurtje is toch gewoon te kort voor deze man.. Dan krijg je dat hij de 2e climax van The Aftershock weg gaat laten en dat soort dingen. Deze set zit bomvol kwaliteit, misschien niet de meest bijzondere lijst qua trackkeuze, maar in dit geval kan ik hem geen ongelijk geven. Hij kan moeilijk Suicidal Superstar, The Grind en platen zoals Militia o.i.d. gaan draaien. Dat is totaal het verkeerde publiek en heel andere sfeer. Al zou ik een uur of anderhalf uur lang PN platen echt prima vinden, maar dat is smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Een klein halfuurtje is toch gewoon te kort voor deze man.. Dan krijg je dat hij de 2e climax van The Aftershock weg gaat laten en dat soort dingen. Deze set zit bomvol kwaliteit, misschien niet de meest bijzondere lijst qua trackkeuze, maar in dit geval kan ik hem geen ongelijk geven. Hij kan moeilijk Suicidal Superstar, The Grind en platen zoals Militia o.i.d. gaan draaien. Dat is totaal het verkeerde publiek en heel andere sfeer. Al zou ik een uur of anderhalf uur lang PN platen echt prima vinden, maar dat is smaak.

Je bedoelt een andere neem ik aan, want deze is gewoon gedraaid. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik snap wel een beetje wat Jonas bedoeld. De tracks die hij maakt zijn stuk voor stuk geniaal. Daarom is deze set zo goed, maar betekent dat dan dat deze set zo bijzonder is? Nee. Maar wel tof voor hem dat die op qlimax staat. Ik denk dat hij met een uur durende set veel beter tot zijn recht zou komen.


Dank je Job, exact wat ik bedoel. Iets niet helemaal onderkwijlen van Phuture Noize is risky business, dat dacht ik wel. Een set is voor mij bijzonder als er tracks van andere artiesten in zitten, aangevuld met eigen top werk. Begrijp me ook niet verkeerd, de tracks zijn top, pure klasse. En jaja hij had maar een half uur, en het was Qlimax, dus dan hoef je die afwisseling zoals ik al zei ook niet te verwachten. Dus mag ik toch gerust zeggen dat ik de set niet zo speciaal vind? Qlimax in het geheel niet trouwens, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Net die tweede ID 6 keer op repeat gehad maar verder.


Die eerste ID doet me vrij weinig, maar die tweede :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die tweede ID juist weer niet zo bijzonder op de laatste climax na. Vind het gevoel in de eerste TBA echt tering vet. Dat gevoel in die uithalen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne muziek maakt deze man. Goed setje voor een half uur op Qlimax :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu de set aan t luisteren/kijken. Alhoewel 8/10 nummers al bekende Phuture Noize platen zijn, krijg ik tijdens het kijken wel echt zo'n gevoel toen ik voor t eerst hardstyle luisterde.

Definitie van pure hardstyle dit :loving:

Die twee nieuwe platen zijn echt geweldig en beter dan de meeste Pursuit of Thunder platen imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zo blij dat Q-Dance (en het grote publiek) dit ook oppakt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit weer genieten zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gebeurt daar op 25:20 ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixcloud versie al een aantal keer geluisterd, nu de video set 2 keer achter elkaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Mirror Society. Briljant. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van de avond op Qlimax sowieso. Viel me ook wel op dat best wat mensen de platen kenden. Zegt wel weer dat hij toch enorm populair is geworden afgelopen jaar, wat enorm terecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vette set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Gruwelijk vette set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 21:04 
 
Hardtraxxer

Geef mij de oude Phuture Noize maar. RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk setje zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geen Phuture Noize fan zoals half dit forum, maar na een keer geluisterd te hebben, vind ik het toch een best leuk setje. Alleen de sounds in zijn tracks lijken allemaal zoveel op elkaar en bijna alle kicks missen wat. Live kon het met niet boeien op Qlimax, maar zo thuis is het nog wel leuk.
In mijn ogen kan hij zeker wel goed produceren maar zijn kicks zijn nog erg matig (Al is het stukken beter dan wat er op Gearbox uitkomt..)

(Als ik kijk naar het setje van D-Block & S-Te-Fan vind ik hun kicks zoveel beter, veel gevarieerder maar veel lekkerder.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mee eens, zijn kicks zijn zowel live als thuis vol en sterk. Hij weet gewoon een eigen stijl in zijn kicks te verwerken die echt niemand anders heeft. Dat maakt hem ook gevarieerd van andere. Dit heeft hij altijd gehad.

Het is gewoon anders dan de reguliere kicks die je hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Niet mee eens, zijn kicks zijn zowel live als thuis vol en sterk. Hij weet gewoon een eigen stijl in zijn kicks te verwerken die echt niemand anders heeft. Dat maakt hem ook gevarieerd van andere. Dit heeft hij altijd gehad.

Het is gewoon anders dan de reguliere kicks die je hoort.


Denk idd dat het gewoon een keuze is. Vind de kicks juist wel bij de nummers passen, denk alleen niet dat ik ze bij andere nummers vet zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks van bijvoorbeeld Robots To The System of Terrordome wel vetter. Maar dat is ook persoonlijke smaak natuurlijk. De rest van zijn nummers zitten altijd goed in elkaar waardoor ik me niet heel erg stoor aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn inner autist wordt wel helemaal gek van die kabel van de koptelefoon die verstrikt zit. :mad:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle