Aardig lijstje, heb m meegepakt! Wordt vet gemixt.
Heerlijke opening, gaat daarna ook zeker prima. Alleen de mix naar copies are faking is mij iets te plots. Had 'm er bijgelaten, nu klinkt t leeg. De reverse is niet sexy genoeg om kaal na die dikke kicks van RTFI te komen. Disturbia wordt dik ingemixt, zwaar vet getimed. Getuigd van prima platenkennis!
Dan Locked Up, dat gaat mij echt effe te ver. Kicks doen me weinig, hooguit irriteren. Vind het gebruik van de geluidjes wel dik, maar het vormt voor mij geen geheel. Spells daarna valt me toch alleszins mee! Best een vette plaat, zit wel sfeer in die track. Sanctus is vet, dikke outro ook sjezus, ik ken de plaat eigenlijk helemaal niet goed. Dan komt Road Warrior, zooooo jammer van de kicks. Die doffe onzin haalt echt veel energie eruit. Doe mij dan maar een muur van bass.... De climaxen hebben echt wel veel power met die synth, maar de kicks verpesten toch net iets teveel voor me.
Prima mix naar Killshot, is bijna vanzelfsprekend gewoon strak, en duurt niet te lang. Zit wel veel power in deze mix zeg, weinig breaks en zeker weinig kaas. Dit is ook eigenlijk een plaat die ik niet goed ken. Het is eigenlijk zo ontzettend simpel, maar wel doeltreffend. Wordt wel meegesleept in het sfeertje wat Phrantic hier neerzet! Ik maak me alvast klaar voor die kutplaat annihilating. Maar sjezus die wordt wel echt vet ingemixt! Een beetje het verhaal van deze set, duistere shit, donkere vocals en pompen maar. Echt een dikke mix dit, matcht als de ziekte. Misschien kan ik m nu zelfs wel hebben, deze track. Let's see.
De break heeft wel zeker sfeer, melodietje wat erin komt bouwt aardig op. Nu komt die zieke screech, dat weet ik nog wel. Jep, duister! There we go again

Even gas terug voor de climax, en dan knallen maar!
Kicks vallen me nu mee, al weet ik zeker dat als ik een wat meer opbouwende set had (die vrolijker begint), dat ik me hier wel aan had ge-ergert. Goed van Phrantic dus.
Sjezus, ik ben zowaar blij dat ik die kick van outside the box hoor. Dit klapt er echt hard op! Al vind ik dit sowieso OtB een van de betere van D&R, had m ook op the Qontinent gehoord. Wederom duister lomp en hard.
Nou, om dan nog pompend de set af te sluiten effe er een plaatje van Ophidian ertegenaan. Prima!
Al met al, echt een heel eigen sfeertje heeft t setje. Misschien voor anderen wat bekender, voor mezelf niet echt. ik neem niet vaak zon lijstje mee maar vond deze toch een acceptabeler lijstje hebben dan anderen. Zeker een vette set!