Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:18 

Artiest

Download Phrantic @ Theracords Radio Show 160:
http://www.theracords.com/radio/Theraco ... rantic.mp3
(rechtermuisknop, opslaan als..)

Tracklist:
01. Geck-o - We Dance To The Beat
02. Phrantic - Drift Away
03. Wildstylez - K.Y.H.U
04. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
05. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
06. Bass Modulators - NRGizer
07. Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
08. Catatonic Overload - Environment
09. Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix)
10. Prefix & Density - Locked Up
11. Phrantic - Spells
12. Noisecontrollers - Sanctus
13. Phrantic - Road Warrior
14. Chris One - Killshot
15. Zany & The Beholder - Annihilating
16. Degos & Re-Done - Outside The Box
17. Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

Jaaa heerlijk lijstje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Machtige tracklist :) Afgezien van KYHU, heb echt een grafhekel aan dat nummer -.- Vond het mixen gisteren niet echt optimaal klinken, straks even opnieuw beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Machtige tracklist :) Afgezien van KYHU, heb echt een grafhekel aan dat nummer -.- Vond het mixen gisteren niet echt optimaal klinken, straks even opnieuw beluisteren.

Ik vind KYHU origineel juist heel vet :P
Heerlijke lijst :drool:
Als ik thuis ben gaat die gelijk in de download.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Vanaf Environment echt gruwelijk vet! :bomb: Vind zelf KYHU, Copies Are Faking en NRGizer niet echt lekker en Disturbia Remix heb ik de laatste tijd veel te vaak gehoord, maar vanaf daar is het echt een top lijst! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:43 

Hardtraxxer

Ga hem beluisteren! Mis alleen God of Terror (origineel) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
01. Geck-o - We Dance To The Beat

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:23 

Donateur

Heerlijk weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:00 

Hardtraxx Addict

lijst ziet er weer top uit! ga hem straks luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:05 

Hardtraxx Elite

Net wat ik nodig had, een lekker setje tijdens het maken van verslagen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:06 

Bierkoning

Nando schreef:
Vanaf Environment echt gruwelijk vet! :bomb: Vind zelf KYHU, Copies Are Faking en NRGizer niet echt lekker en Disturbia Remix heb ik de laatste tijd veel te vaak gehoord, maar vanaf daar is het echt een top lijst! :thumbsup:

CaF & NRGizer vind ik juist vet, worden veel te weinig gedraaid :D
Hele lekkere tracklist verder, gaat zo ook aan bij mijn verslagen maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

wat een lijst zeg :drool:
gaat zeker mee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

dikke lijst.. ga 'm beluisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:53 

Hardtraxxer

Spells :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:05 

Hardtraxx Elite

Was een erg vette set, geniale tracklist :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:33 

Hardtraxx Elite

Wow geniale lijst!! Ik neem hem mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:52 

Hardtraxxer

lekker setje :thumbup: alleen KYHU is een kut plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Phrantic! :worship: Wat is die hoog op mijn favorieten lijstje komen te staan, om dat maar weer eens te onderstrepen. En wat een baas dat hij Sanctus draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 22:52 

Aardig lijstje, heb m meegepakt! Wordt vet gemixt.

Heerlijke opening, gaat daarna ook zeker prima. Alleen de mix naar copies are faking is mij iets te plots. Had 'm er bijgelaten, nu klinkt t leeg. De reverse is niet sexy genoeg om kaal na die dikke kicks van RTFI te komen. Disturbia wordt dik ingemixt, zwaar vet getimed. Getuigd van prima platenkennis!
Dan Locked Up, dat gaat mij echt effe te ver. Kicks doen me weinig, hooguit irriteren. Vind het gebruik van de geluidjes wel dik, maar het vormt voor mij geen geheel. Spells daarna valt me toch alleszins mee! Best een vette plaat, zit wel sfeer in die track. Sanctus is vet, dikke outro ook sjezus, ik ken de plaat eigenlijk helemaal niet goed. Dan komt Road Warrior, zooooo jammer van de kicks. Die doffe onzin haalt echt veel energie eruit. Doe mij dan maar een muur van bass.... De climaxen hebben echt wel veel power met die synth, maar de kicks verpesten toch net iets teveel voor me.
Prima mix naar Killshot, is bijna vanzelfsprekend gewoon strak, en duurt niet te lang. Zit wel veel power in deze mix zeg, weinig breaks en zeker weinig kaas. Dit is ook eigenlijk een plaat die ik niet goed ken. Het is eigenlijk zo ontzettend simpel, maar wel doeltreffend. Wordt wel meegesleept in het sfeertje wat Phrantic hier neerzet! Ik maak me alvast klaar voor die kutplaat annihilating. Maar sjezus die wordt wel echt vet ingemixt! Een beetje het verhaal van deze set, duistere shit, donkere vocals en pompen maar. Echt een dikke mix dit, matcht als de ziekte. Misschien kan ik m nu zelfs wel hebben, deze track. Let's see.
De break heeft wel zeker sfeer, melodietje wat erin komt bouwt aardig op. Nu komt die zieke screech, dat weet ik nog wel. Jep, duister! There we go again :D Even gas terug voor de climax, en dan knallen maar!
Kicks vallen me nu mee, al weet ik zeker dat als ik een wat meer opbouwende set had (die vrolijker begint), dat ik me hier wel aan had ge-ergert. Goed van Phrantic dus.
Sjezus, ik ben zowaar blij dat ik die kick van outside the box hoor. Dit klapt er echt hard op! Al vind ik dit sowieso OtB een van de betere van D&R, had m ook op the Qontinent gehoord. Wederom duister lomp en hard.

Nou, om dan nog pompend de set af te sluiten effe er een plaatje van Ophidian ertegenaan. Prima!

Al met al, echt een heel eigen sfeertje heeft t setje. Misschien voor anderen wat bekender, voor mezelf niet echt. ik neem niet vaak zon lijstje mee maar vond deze toch een acceptabeler lijstje hebben dan anderen. Zeker een vette set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:52 

Artiest

Nazale schreef:
Dan komt Road Warrior, zooooo jammer van de kicks. Die doffe onzin haalt echt veel energie eruit. Doe mij dan maar een muur van bass.... De climaxen hebben echt wel veel power met die synth, maar de kicks verpesten toch net iets teveel voor me.

Heerlijk hoe smaken kunnen verschillen, voor mij een van de lekkerste kicks ooit, maar heel tof dat je zo'n uitgebreid verslag doet van de set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 00:03 

DjThera schreef:
Nazale schreef:
Dan komt Road Warrior, zooooo jammer van de kicks. Die doffe onzin haalt echt veel energie eruit. Doe mij dan maar een muur van bass.... De climaxen hebben echt wel veel power met die synth, maar de kicks verpesten toch net iets teveel voor me.

Heerlijk hoe smaken kunnen verschillen, voor mij een van de lekkerste kicks ooit, maar heel tof dat je zo'n uitgebreid verslag doet van de set :thumbsup:

Ik ben me ook echt volledig van bewust dat die kick juist enorm in de smaak valt bij een aantal figuren. Maar geen probleem, als ik zo'n verslagje kan schrijven als studie-ontwijkendgedrag dan is het een win-win situatie :p

Maar goed, ik gaf al wel aan dat het goed in t stijltje van de set past!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Disturbia is bijna overplayed maar topsetje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 01:36 

Hardtraxx Newbie

Dit setje eergister pas gedownload.. Maar ik vind dat ie echt heerlijk in elkaar zit hoor! Theracords afgewisseld met hier en daar een 'klassieker' of minder gedraaide (oude) plaat.. Heerlijk! Complimenten :thumbsup: :bomb:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle