Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Phrantic @The Lion's B-Day Bash (Hardstation.FM):
http://www35.zippyshare.com/v/81728736/file.html

De eerste 'grote' naam in het rijtje voor vandaag. De laatste tijd hebben jullie Phrantic meer gezien in mijn shows en dat zal vast nog vaker gaan gebeuren. Ik moest en wilde Alex erbij hebben! Dit talent uit de kweekvijver van Pieter is één van de grootste talenten te noemen die de Hardstyle scene momenteel kent. Met producties als Edge Of Extinction, Doomed en The Hard Way weet deze Zwitser de harten van vele Hardstylers op hol te brengen!

Geniet van deze heerlijke set van dit jonge talent waar we nog lang niet op uit zijn gekeken.

Tracklist:
01: Zatox - So High
02: Francesco Zeta - Fairyland
03: 2 Sidez - Freakin'
04: Phrantic - Edge Of Extinction
05: Chris One - Psycho
06: Tat & Zat - Proud To Be Loud
07: Phuture Noize - Sleep
08: Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
09: DJ Thera - Disturbia
10: Prefix & Density - Warning
11: The Machine - Times Like These
12: DJ Gius - Nerve
13: Headhunterz - Subsonic
14: Zatox - Bad Time
15: Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 20:34 
 

Wow, lekkere tracklist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke lijst hoor :thumbsup: , ga hem luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fairyland :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 12:35 
 
Artiest

zal ik maar de eerste zijn dan?

niets tegen phrantic maar ik vind deze tracklist echt verschrikkelijk slordig

gewoon alles door de war zonder enige opbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
zal ik maar de eerste zijn dan?

niets tegen phrantic maar ik vind deze tracklist echt verschrikkelijk slordig

gewoon alles door de war zonder enige opbouw


oke..

maar ik ga hem toch luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
zal ik maar de eerste zijn dan?

niets tegen phrantic maar ik vind deze tracklist echt verschrikkelijk slordig

gewoon alles door de war zonder enige opbouw

Uhm? Vanaf The Edge of Extintion is het gewoon allemaal hard.. gewoon goede opbouw hoor? Alleen Psycho beetje vroeg. Maar boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:16 
 
Artiest

nou sorry maar ik vind deze tracks, na psycho nou niet echt geweldig opbouwen:

08: Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12: DJ Gius - Nerve
13: Headhunterz - Subsonic
14: Zatox - Bad Time
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
nou sorry maar ik vind deze tracks, na psycho nou niet echt geweldig opbouwen:

08: Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12: DJ Gius - Nerve
13: Headhunterz - Subsonic
14: Zatox - Bad Time


Vind jij het niet opvallend dat als je hier op Hardtraxx een set vind zonder goede opbouw dat er meteen over gepraat word als een grote schande. Toevallig zie ik bij de A-Namen, om ze even zo te noemen, zelden een goede opbouw. Zie het bij Dailucia ook, volgens mij ligt ook het ook aan een radioshow of liveset van een feest. De situatie is gewoon anders. Je hebt opvolgers en vandaar soms denk ik de keuzes van bijv. Psycho middenin de set.

Ik gebruik ook het liefste een opbouw want dat houdt de energie er het meeste in maar blijkbaar leeft dat vooral bij amateurs en niet bij pro's. Bij deze set vind ik het niet storend, ook omdat het goed in de show paste. Eigenlijk is het constant opbouwen, afbouwen, opbouwen, afbouwen. De kunst is dan niet om goed op te letten welke tracks nou harder zijn ja of nee, maar of je de energie erin houd, en dat is in deze set wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als elk setje voor zo'n dag leuk opbouwend zou zijn zou het 12uur hetzelfde verhaaltje zijn. Laat het toch lekker variëren! Ik vind het een zeer leuke tracklist! Gaat mee :thumbsup:


EDIT: Arnold, je neemt me de woorden uit de mond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:30 
 
Artiest

FRArnold schreef:
Pithune schreef:
nou sorry maar ik vind deze tracks, na psycho nou niet echt geweldig opbouwen:

08: Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12: DJ Gius - Nerve
13: Headhunterz - Subsonic
14: Zatox - Bad Time


Vind jij het niet opvallend dat als je hier op Hardtraxx een set vind zonder goede opbouw dat er meteen over gepraat word als een grote schande. Toevallig zie ik bij de A-Namen, om ze even zo te noemen, zelden een goede opbouw. Zie het bij Dailucia ook, volgens mij ligt ook het ook aan een radioshow of liveset van een feest. De situatie is gewoon anders. Je hebt opvolgers en vandaar soms denk ik de keuzes van bijv. Psycho middenin de set.

Ik gebruik ook het liefste een opbouw want dat houdt de energie er het meeste in maar blijkbaar leeft dat vooral bij amateurs en niet bij pro's. Bij deze set vind ik het niet storend, ook omdat het goed in de show paste. Eigenlijk is het constant opbouwen, afbouwen, opbouwen, afbouwen. De kunst is dan niet om goed op te letten welke tracks nou harder zijn ja of nee, maar of je de energie erin houd, en dat is in deze set wel zo.

ieder z'n mening.

het boeit me echt geen zak hoe groots een artiest nou is of juist niet, als een opbouw me niet aanstaat dan staat het me niet aan, simple as that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben het deels met je eens.. Een line up is niet voor niks een lijn omhoog.. headhunterz op 13 na die klappers gaat em niet worden.. Artiesten moeten idd inspelen opelkaar maar dan nog kan er enige opbouw in
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
FRArnold schreef:
Pithune schreef:
nou sorry maar ik vind deze tracks, na psycho nou niet echt geweldig opbouwen:

08: Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12: DJ Gius - Nerve
13: Headhunterz - Subsonic
14: Zatox - Bad Time


Vind jij het niet opvallend dat als je hier op Hardtraxx een set vind zonder goede opbouw dat er meteen over gepraat word als een grote schande. Toevallig zie ik bij de A-Namen, om ze even zo te noemen, zelden een goede opbouw. Zie het bij Dailucia ook, volgens mij ligt ook het ook aan een radioshow of liveset van een feest. De situatie is gewoon anders. Je hebt opvolgers en vandaar soms denk ik de keuzes van bijv. Psycho middenin de set.

Ik gebruik ook het liefste een opbouw want dat houdt de energie er het meeste in maar blijkbaar leeft dat vooral bij amateurs en niet bij pro's. Bij deze set vind ik het niet storend, ook omdat het goed in de show paste. Eigenlijk is het constant opbouwen, afbouwen, opbouwen, afbouwen. De kunst is dan niet om goed op te letten welke tracks nou harder zijn ja of nee, maar of je de energie erin houd, en dat is in deze set wel zo.

ieder z'n mening.

het boeit me echt geen zak hoe groots een artiest nou is of juist niet, als een opbouw me niet aanstaat dan staat het me niet aan, simple as that.


Agreed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 11:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Snap ook niet echt wat psycho als 5e doet eerlijk gezegd.. vreemde opbouw, maar niet meteen een slechte set.. zitten wel geslaagde tracks bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Mind schreef:
Snap ook niet echt wat psycho als 5e doet eerlijk gezegd.. vreemde opbouw, maar niet meteen een slechte set.. zitten wel geslaagde tracks bij


Mee eens. Mixwerk was ook beter dan zn vorige keer!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle