Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:41 

Hardtraxx Addict

Download Phoenix Mindset DJ Contest:

Ik was niet helemaal tevreden met deze last minute set voor de Mindset DJ Contest, dus heb hem uiteindelijk niet ingezonden. Ik vind het zonde om er helemaal niks mee te doen, dus heb hem alsnog online gezet. Enjoy! :D

Tracklist:
Dutch Master - Recalled To Life
Abyss & Judge - Rapture
Noisecontroller - Crump (Ran-D Remix)
Showtek Ft. MC DV8 - Born 4 Thiz
In-Phase - The Scientist
Alpha2 & Noisecontrollers - Moonraker
Psyko Punkz - After MF
Adaro - MashedUp
Coone & B-Front - Fearless 2012
Titan - Born To Fight
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Neophyte & The Viper - I Am Phoenix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 22:26 

Hardtraxx Addict

Niemand :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 09:12 

Hardtraxxer

phoenix schreef:

Zo gaat dat hier helaas :x
Ik zal em luisteren als ik thuis ben ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:03 

Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
phoenix schreef:

Zo gaat dat hier helaas :x
Ik zal em luisteren als ik thuis ben ! :thumbsup:

Thnx!! Laat maar weten wat je der van vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 19:14 

Hardtraxxer

Wel een aardige tracklist, maar de kwaliteit van de liedjes zien niet echt goed. Weet niet of je ze hebt geript ergens van of dat de kwaliteit van je opneem programma niet goed is. Maar dit is zo wel een beetje amateuristisch. Voor derest klinkt het wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 19:55 

Hardtraxx Addict

Casey schreef:
Wel een aardige tracklist, maar de kwaliteit van de liedjes zien niet echt goed. Weet niet of je ze hebt geript ergens van of dat de kwaliteit van je opneem programma niet goed is. Maar dit is zo wel een beetje amateuristisch. Voor derest klinkt het wel lekker

Uiteraard niet geript. Ik kan met audacity allen mp3 met bitrate 128 exporteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 20:21 

Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
Casey schreef:

Uiteraard niet geript. Ik kan met audacity allen mp3 met bitrate 128 exporteren.

Dan moet je even op internet zoeken. Want je kan gewoon 320 exporteren hoor. Moet je wel even paar stappen volgen, maar is niet moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 20:55 

Hardtraxxer

phoenix schreef:
Casey schreef:

Dat dacht ik al hoor ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle