Laat ik even voorop stellen dat het setje lekker wegluisterde. Tracklist is ook prima.
1 > 2 Fijne tease, jammer dat de timing van de overgang naar Evil Intent niet zo goed is.
2 > 3 Goeie overgang, Evil Intent lijkt er iets te abrupt uit te gaan maar het was helemaal niet storend aangezien Give me some Heat een beetje dezelfde sound heeft nadat je Evil Intent hebt uitgemixt. Platen passen wel goed bij elkaar naar mijn mening.
3 > 4 Teases vind ik niet fijn, vooral de eerste stoort mij nogal. Vocal teases klinken wel lekker. Overgang zelf heb ik gemist, meestal een goed teken
4 > 5 Jammer dat de vocals over elkaar heen vallen bij de tease. Op het einde van de climax van Let Go komt Left Some Answerz er ook al iets te 'dik' in. Te veel bass denk ik. Overgang zelf loopt wel lekker door dankzij die energieke mid van Left Some Answerz.
5 > 6 Volume van Bingo had hoger gemogen bij de vocals, verder niks aan te merken op de overgang. Die intro van Bingo en outro van Left Some Answerz klinken samen wel goed. Afzonderlijk ook allebei heerlijk.
6 > 7 Tease vind ik niet echt chill @ 19:10, had je beter de vocals van Bingo kunnen gebruiken. Jammer dat de intro van RFTI niet gelijk valt met de outro van Bingo, had namelijk vet geklonken denk ik.
7 > 8 Mooie overgang, vocals van In your What passen heerlijk over die outro van RFTI. Enige minpuntje is de gain, die staat iets te laag. had je volgens mij zelf ook al in de gaten aangezien het volume bij de break weer prima is.
8 > 9 Bij de tease staat het volume van Dat Tape te zacht, verder heb ik d'r niks op aan te merken.
9 > 10 Blij dat je Road Warrior inmixt op die climax van Dat Tape, die climax is vrij saai. Lekker snel uitgemixt. Niet foutloos, maar stoorde niet.
10 > 11 Lekkere overgang, niks op aan te merken.
11 > 12 Prima overgang. Je hebt precies geluk met die vocals
12 > 13 Beetje traag, en de tease klinkt niet helemaal lekker.
13 > 14 Klonk goed. Niks op aan te merken.
14 > 15 Beetje rommelig. Valt niet zo lekker in elkaar. Still Here blijft er ook iets te lang in naar mijn mening
15 > 16 Jammer dat de intro van Trespassing niet clean te horen is. Verder wel ok deze overgang.
16 > 17 Tease is amper te horen, volume staat te laag. Je mixt Trespassing naar mijn mening op het perfecte moment uit. Klinkt goed
17 > 18 Prima

Al is het jammer dat de intro van Excitement niet clean te horen is. BPM wordt ook nog ff lekker omhoog gegooid
GEEN GEKLOOT OP HET EIND!? WAT IS DIT!!!!!!!????