Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is de kwaliteit dan van dit setje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja sowieso! Ook veel gasten waarvan ik dacht.. zo, die komen voor DBSTF; die gingen ook gewoon nog
hard los! Zelfs de nieuwste generatie hardstyle lovers kon nog redelijk genieten van de oude klappers.
En de wat oudere partyers stonden met een glimlach van oor tot oor ^^
Zou echt niet verkeerd zijn een nieuwe Qlubtempo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk stiekem dat die ook komt, ik heb zon gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 17:16 
 
Hardtraxx Elite

Durf er veel op te zetten dat die niet komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-dance heeft in 2007 aangekondigd dat het definitief klaar was met Qlubtempo, maar nu 3 jaar later is het de hoogste tijd dat zo'n concept weer terug komt. De mensen zijn daar nu ook wel klaar voor, aangezien early-HS nu een zelfde status begint te krijgen als early hardcore nu heeft binnen de hardcore-scene.

Ik zou het doen als ik Q was. De terugkeer van Qlubtempo en groots uitpakken in de HMH. Zoiets kan nu alleen maar goed gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, zo hou je de oude fans bij je en gaan die niet op zoek naar een andere muziekstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OW OW OW :love: Dit was echt geweldig :yay:

10 platen ofzo hiervan stonden in mijn top 25, dus toch nog een beetje mn eigen top 25 gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Q-De mensen zijn daar nu ook wel klaar voor, aangezien early-HS nu een zelfde status begint te krijgen als early hardcore nu heeft binnen de hardcore-scene.

Ik zou het doen als ik Q was. De terugkeer van Qlubtempo en groots uitpakken in de HMH. Zoiets kan nu alleen maar goed gaan.



dat wordt een flop, mensen zijn er helemaal niet klaar voor. Snap niet hoe je hierbij komt? Reacties niet gelezen na de laatste 2 qlubtempo's?

''wat een softe herrie, wat een kutzooi etc''

Het was niet eens uitverkocht en bij die 1 a laatste qlubtempo was er zelfs een nieuwe hardstyle zaal die OVERVOL was.

Dat het in de feestfabriek nou los ging kan ook aan de sfeer liggen, de hitjes (want draai je onbekende early NIEMAND begrijpt t op een paar na) en de vele buitenlanders, die de early wel waarderen.

Dont get me wrong, ik zou het zelf ook graag terugwillen, maar dit gaat het gewoon NIET worden. Meeste feesters van die tijd zitten huisje boompje beestje te spelen inmiddels en gaan niet meer naar feesten. Er is alleen een TE kleine harde kern
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is er mis mee om het op een kleinere schaal te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat is er mis mee om het op een kleinere schaal te doen?


Inderdaad, HMH is prima, mark my words, 1 a 2 keer per jaar, dit word geheid een hit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat is er mis mee om het op een kleinere schaal te doen?



Q-dance doet niet aan kleine schaal feesten ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Wat is er mis mee om het op een kleinere schaal te doen?


Inderdaad, HMH is prima, mark my words, 1 a 2 keer per jaar, dit word geheid een hit!


nee dat wordt het niet, is toch gebleken laatste keer?

waarom denk je dat ze ermee zijn gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Undertaker69 schreef:
dat wordt een flop, mensen zijn er helemaal niet klaar voor. Snap niet hoe je hierbij komt? Reacties niet gelezen na de laatste 2 qlubtempo's?

''wat een softe herrie, wat een kutzooi etc''

Dat was 3 jaar geleden. We leven intussen in 2010. Ik merk op veel feesten en bij veel hardstyle-liefhebbers dat hun mening tov early is veranderd. En de mensen kwamen toen ook in de veronderstelling dat wellicht mainstream-hardstyle gedraaid ging worden. Dat zal je nu niet meer hebben. Het zal duidelijk zijn dat Qlubtempo early hardstyle vertegenwoordigd.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle