En dat zeiden ze niet bij de hitjes die die avond 2-3x werden gedraaid, bovenop al die keren die ze al gedraaid zijn op vorige feesten? Beetje met 2 maten meten hewrote:ik vond et wel echt bagger...
ik en me maten zeiden ook steeds: hè, dit nummer draait ie nu al voor de 5e keer, draai es lekkere muziek!
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
was een lekker setje zo, maar had ook graag wat pavelow erin gezienwrote:Had toch graag wel wat Pavelow nummer gezien.
Verrassing van de avond, dit was gewoon een droom, weer early hardstyle, wat blijft dat nog goed. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
helemaal mee eenswrote:Verrassing van de avond, dit was gewoon een droom, weer early hardstyle, wat blijft dat nog goed.
En de 5x mma was wél lekker he! :')wrote:ik vond et wel echt bagger...
ik en me maten zeiden ook steeds: hè, dit nummer draait ie nu al voor de 5e keer, draai es lekkere muziek!
-
M
- 3 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Dit blijft toch DE hardstyle, jmmr dat we nog niet binnen waren. 
ja swoosh deze opmerking valt me ook een beetje tegen van je. wees blij dat er die avond ook nog hardstyle werd gedraaidwrote:ik vond et wel echt bagger...
Ad rem! +1wrote:ja swoosh deze opmerking valt me ook een beetje tegen van je. wees blij dat er die avond ook nog hardstyle werd gedraaidwrote:ik vond et wel echt bagger...
TnT zette anders wel een heerlijk setje neer, Saifam 
Ik vond dit echt een heerlijke set om de avond mee te beginnen! 

+1wrote:TnT zette anders wel een heerlijk setje neer, Saifam
Echt f*cking geniaal dat ie hiermee opende! Ik wist het van tevoren, want op twitter vroeg ie om suggesties van platen van voor 2004. Toen begon het al licht te kriebelen: het 1e uur early hardstyle
en hij maakte het meer dan waar! Wat een geniaal begin van het feest!!
Wat een platen! Had stiekem nog gehoopt op een ouwe Donkey Rollers knaller of een Southstylers beuker tussendoor, maar met zo'n tracklist is het verboden een klacht in te dienen! 
Ik ben hier buiten in de kou zelfs op losgegaan.Veel anderen ook, want het was bewegen om warm te blijven dankzij dat half uurtje wachtenwrote:Heerlijk! Stond op de tribune toen (was net binnen) maar heb écht genoten van de sound. Zag 'm ook niet echt aankomen ofzo, dus ik kwam binnen en ik dacht 'hee, wtf, wat lekker!' dus gelijk een goed begin
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2008
- last seen Mar 2012
Baaaaalen dat ik dit heb gemist hardstyle zoals m´n eerste qlimax, kan um gelukkig naluisteren

-
RHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2010
- last seen Mar 2012
is er nog een goeie link?

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
1 post boven jewrote:is er nog een goeie link?