Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Parvuz - Net Iets Te Nieuw Voor Origins Megamix:


Zoals de titel aangeeft zitten hier wat tracks in die stiekem net iets te nieuw zijn voor een Origins mix. Maar ik vind ze te dik om nooit meer te horen dus dit gemaakt voor in de auto.

Tracklist:
1. Low-E & Alter Egosz – Vendetta
2. Gunz for Hire – Put It On
3. Hard Driver – Crank It Up
4. Radical Redemption & Crypsis – Drug ‘n Roll
5. Wildstylez – Born Slippy (Live Edit)
6. Titan & MC Chief – Clap You
7. Frontliner & Radical Redemption – Frontliner & Radical Redemption
8. D-Block & S-Te-Fan – Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
9. In-Phase – The Scientist
10. Ran-D & Digital Punk – Born To Die
11. Frequencerz & E-Force – Attention
12. Zany & Crypsis – C#NT
13. Radical Redemption – Accumulated Filth
14. The R3belz – Reactivating The Bionicle
15. Tatanka – Don’t Move (Crypsis Remix)
16. Crypsis – The Main MF
17. Muse – Uprising (Gunz for Hire Bootleg)
18. The R3bels – Shade
19. Digital Punk – F_ck The Girls Mashup
20. Radical Redemption & Tartaros – One By One
21. Crypsis – Strike
22. Luna & E-Force – Masterclass
23. Amnesys – The Purest
24. Atmozfears – Up Top
25. The Machine – Rollin’
26. Frequencerz – Bitch (Crypsis Remix)
27. Atmozfears & Energyzed – Never Again
28. The Machine & The Geminizers – Godcore (The Motherf*cking Godcore Mix)
29. Delete – Ghetto
30. Wild Motherfuckers – Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
31. Frequencerz & Jack Of Sound – Hollow
32. E-Force – Seven
33. Ironite & Crucial Value – Beneath The Dark
34. Radical Redemption – Prostitute
35. Warface & Titan – Chainsaw
36. Radical Redemption – The Resurrected Soul
37. Moridin – Unleashed
38. Regain ft. Kona Black – Grim Reaper
39. Warface – Killer Itch
40. Warface – Schizophrenics
41. Day-Mar – Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
42. Activator – Wesker
43. Art of Fighters – Fuck You!
44. Angerfist – From The Blackness
45. Radical Redemption – God’s Child
46. Art of Fighters – Redemption
47. Crypsis & Chain Reaction – Furious
48. Angerfist – Street Fighter
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 21:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vindt de tracks wel lekker :thumbup: Maar het is ontzettend slecht in elkaar gezet ,niet prettig om na te luisteren
net of je twee tracks te gelijk aan het luisteren bent, en de overgangen zijn ook niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook inderdaad veel tracks over elkaar heen gedaan om zo drive er in te krijgen. Kun je aangeven welke ontzettend slecht vind?

Edit: Ow ik ben er al achter met wie we te maken hebben. :x Uhm, welkom terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu op een uur ongeveer, maar ik vind 't juist wel lekker dat er mooi tempo in zit zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde Style Lover schreef:
Vindt de tracks wel lekker :thumbup: Maar het is ontzettend slecht in elkaar gezet ,niet prettig om na te luisteren
net of je twee tracks te gelijk aan het luisteren bent, en de overgangen zijn ook niet fijn.

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Ik vind het ook een vette lijst, daarom zette ik 'm op. Maar ik vind het net allemaal iets te chaotisch. Veel tracks gaan in mijn inziens verloren zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Ik vind het ook een vette lijst, daarom zette ik 'm op. Maar ik vind het net allemaal iets te chaotisch. Veel tracks gaan in mijn inziens verloren zo...

Oke. :) Ik ga m nog even goed naluisteren wat er anders had gemoeten. Heb je een specifiek punt wat echt te druk is?

Edit: Hmm het Never Again -> Godcore stuk komt inderdaad niet lekker uit de verf zo. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Roebén schreef:
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Ik vind het ook een vette lijst, daarom zette ik 'm op. Maar ik vind het net allemaal iets te chaotisch. Veel tracks gaan in mijn inziens verloren zo...

Oke. :) Ik ga m nog even goed naluisteren wat er anders had gemoeten. Heb je een specifiek punt wat echt te druk is?

Edit: Hmm het Never Again -> Godcore stuk komt inderdaad niet lekker uit de verf zo. :(


Godverdomme man, had zoveel hoge verwachtingen...

Wel lekker lijstje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Roebén schreef:
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Ik vind het ook een vette lijst, daarom zette ik 'm op. Maar ik vind het net allemaal iets te chaotisch. Veel tracks gaan in mijn inziens verloren zo...

Oke. :) Ik ga m nog even goed naluisteren wat er anders had gemoeten. Heb je een specifiek punt wat echt te druk is?

Edit: Hmm het Never Again -> Godcore stuk komt inderdaad niet lekker uit de verf zo. :(

Bijvoorbeeld in de anticlimax van Underground Tacticz The Scientist al inmixen. Voor mij valt heel die climax dan weg, haalt ook de kracht eruit. Was volgens mij bijvoorbeeld ook met die lekkere anti van Attention, ook daar wordt de volgende track al in gemixt. Is natuurlijk ook wel een kwestie van smaak hier he :P Ik hoor liever outro mixen dan al mixen in de 2e climax. Is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind dat je met goed outro mixen ook lekker tempo kan maken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap je punt. Uiteraard heb ik het expres gedaan. Vind het bij het grootste deel wel lekker uitpakken. Maar zal er in vervolg meer aandacht aan schenken. :) Thanks voor de feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zit nu op een uur ongeveer, maar ik vind 't juist wel lekker dat er mooi tempo in zit zo :D

Ben ik het mee eens, vind het juist wel vet gemixt. Staan veel hitjes in deze lijst die je in het verleden eigenlijk al tot in den treure gehoord hebt, dus vind het eigenlijk wel leuk dat die eens op een andere manier ten gehore worden gebracht.

Overigens wel een toffe lijst! Staan ook zeker een aantal platen tussen die ik alweer zo’n beetje vergeten was. Lijkt me tof als je in de toekomst nog een keer zoiets doet met platen uit deze periode die wat minder bekend/hitjes zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, zal de oude cd map een keer onder het stof vandaan halen. Bladeren in de cd map. :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle