Hierbij mijn mix voor Wie is de Mol (WIDM) 'De Hardtraxx Editie'. Zoals misschien sommigen van jullie weten ben ik ook een 'deelnemer' aan dit leuke spel, georganiseerd door Firetrap. Ik heb in deze mix gekozen voor tracks die enigszins toegepast kunnen worden op het thema van WIDM.
Naast dit alles heb ik uiteraard gezorgd voor een toffe intro met alles erop en eraan; sommige teksten uit Hardstyle tracks kunnen perfect worden toegepast op het thema net als sommige bijzondere sferen.
De afsluiter zal je misschien niet gepast vinden na de Zany knallers, maar ik wilde met de juiste sfeer afsluiten. Het nummer Time van de bekende componist Hans Zimmer komt vaak voor in de TV-Serie WIDM dus zodoende een passende afsluiter in de vorm van de Vazard Remix.
Ik wens jullie heel veel luisterplezier. Er zal in de vorm van track 09 nog wat te lachen zijn!
Leuk setje, de tracks goed uitgekozen en ze passen qua titels goed bij WIDM. Ook een leuke intro. Dat stukje met die stemmetjes is geniaal, haha. Mixwerk is btw gewoon in orde, hier en daar wat variatie met oudere tracks, goed gedaan! Opbouw had miss wel wat beter gekund.
(offtopic) Weet niet of er nog eens een andere editie komt, maar dan ga ik ook zeker mee doen! Ik volg nu een beetje het spel, moet zeggen dat het allemaal goed georganiseerd is. Leuk concept!